العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 25-10-2009, 11:43 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي مقابلة مصر موتورز الثانية بالكويت بالصور

تمت امس المقابلة الثانية لأعضاء المنتدى بالكويت الحمد لله على خير
و فى المقابلة المرة دى الحمد لله كنا 3 أعضاء يعنى زدنا عضو عن المرة اللى فاتت
و العضو الجديد هو الاستاذ حمدى و بجد اتشرفت جدا و اتبسط جدا انى قابلته و اتعرفت عليه و بجد معرفة الناس كنوز و هو طبعا مثال للاحترام و الاخلاق العالية و بجد من الناس اللى تتمنى انهم يكونو اصدقاءك.. زى جميع اصدقائى و اخوانى اعضاء المنتدى

و بدات المقابلة الساعة 8 مساءا و اتقابلنا انا و استاذ حمدى فى كافيه هارد روك على الخليج فى السالمية و قعدنا اتكلمنا فى حاجات كتير جدا عن العربيات و غيرها و عن كيفية انضمامنا لمصر موتوز حتى وصل العضو الثالث الاستاذ شريف و اتأخر شوية لأنه كان مع صديق بيشوفوا معرض العقار المصرى اللى اسعاره نكدتهم قبل ما ييجى
المهم كملت اللمة الحلوة و فضلنا برده فى المقابلة لحد الساعة 12 باليل و اتصورنا و بعدين كل واحد على بيته مع وعد باللقاء القريب و الخروج فى جولات مكوكية عن السيارات تفيد اعضاء المنتدى الكرام

و إليكم الصور

الثلاث وحوش .. كابريس و لانسر و كايين و يبدو فى الخلفية هارد روك كافيه

الكافيه مكان التجمع

العبد لله مع الاستاذ حمدى

العبد لله مع الاستاذ شريف

الاستاذ حمدى و الاستاذ شريف

انا و الاستاذ حمدى مرة ثانية فى مدخل الكافيه

انا و الاستاذ شريف فى مدخل الكافيه

احنا الثلاثة سكر نباته

احنا الثلاثة تانى و لكن داخل الكافيه و تبدو السيارة الحقيقية المعلقة فى السقف بدلا من النجفة فى الخلفية ... علقوها ازاى دى ؟؟؟؟

انا و الاستاذ حمدى مع السيارات

انا و الاستاذ شريف مع السيارات

و طبعلا هتلاحظوا ان الصور اللى انا مش فيها قليلة جدا و ده نظرا ان انا مابعرفش اصور علشان صورى دايما بتطلع مهزوزة .. ربنا يستر

و هى دى كانت المقابلة و ان شاء الله المقابلات الجاية يكون عدد الاعضاء اكتر و نتشرف بالتعرف على ناس محترمة اكتر و يا رب نشوف اعضاء المنتدى جميعا على خير يا رب

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 26-10-2009, 01:24 PM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة مصر موتورز الثانية بالكويت بالصور

شكر يا كيمو علي التغطية الحلوة دي
انا كمان و الله اتشرفت بمعرفة استاذ حمدي جدا و عقبال ما نقابل و نتعرف شخصيا علي باقي الاعضاء سواء اللي في الكويت او مصر.

المقابلة كانت حلوة فعلا و انا اسف مرة تانية اني اتاخرت و اني كنت متنشن لكن هو ده كان الباب اللي فتحنا منه الموضوع الكبييييير اللي كان مسيطر علي القعدة و اللي قدرنا منه نتعرف علي بعض اكتر. و طبعا نهينا اليوم انا و انت بشوية جري حلوين علي الخليج

ان شاء الله هيكون لينا لقاءات تانية و يكون فيها عدد اكبر من الاعضاء و بفكر نبقي نخليها الصبح او بعد الظهر عشان الصور و ناخد راحتنا اكتر ده خصوصا ان الشتا داخل و الجو بيتحسن.

ده طبعا غير مشوار البانيميرا بس هي تنزل

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven
قديم 26-10-2009, 05:18 PM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute

متجميع دائما في الخير يارب

وشكلها كانت مقابله ظريفه

وعقبال ما نشوفكم في مصر ان شاء الله
قديم 26-10-2009, 07:26 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة horas3000 مشاهدة المشاركة

شكر يا كيمو علي التغطية الحلوة دي
انا كمان و الله اتشرفت بمعرفة استاذ حمدي جدا و عقبال ما نقابل و نتعرف شخصيا علي باقي الاعضاء سواء اللي في الكويت او مصر.

المقابلة كانت حلوة فعلا و انا اسف مرة تانية اني اتاخرت و اني كنت متنشن لكن هو ده كان الباب اللي فتحنا منه الموضوع الكبييييير اللي كان مسيطر علي القعدة و اللي قدرنا منه نتعرف علي بعض اكتر. و طبعا نهينا اليوم انا و انت بشوية جري حلوين علي الخليج

ان شاء الله هيكون لينا لقاءات تانية و يكون فيها عدد اكبر من الاعضاء و بفكر نبقي نخليها الصبح او بعد الظهر عشان الصور و ناخد راحتنا اكتر ده خصوصا ان الشتا داخل و الجو بيتحسن.

ده طبعا غير مشوار البانيميرا بس هي تنزل

ربنا يخليك يا سعادة الباشا و فى انتظار نزول البانيميرا ان شاء الله و على فكرة فيه معرض عقار بداية من النهاردة فى فندق ريجنسى تقريبا .. لو تحبوا تروحو تشوفو الاسعار تانى
و يا رب الشتا يدخل بقى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koky_90 مشاهدة المشاركة

متجميع دائما في الخير يارب

وشكلها كانت مقابله ظريفه
وعقبال ما نشوفكم في مصر ان شاء الله
ربنا يخليك يا باشا ... و ان شاء الله نتقابل فى مصر جميعا على خير ان شاء الله

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 26-10-2009, 08:37 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

منورين يا شباب فى الصور ماشاء الله ptmnlo123per122

الحمد لله انكم اتجمعتم على خير وقبال المقابله رقم 100 وعقبال لما نشوفكم فى مصر

بس مقولتوش يا جماعة استاذ حمدى عضويته اسمها ايه فى المنتدى ؟؟

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش