العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 09-08-2009, 01:57 AM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الحمد لله قابلت سومو و اسلام جلال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

السلام عليكم يا مصر موتورز
رجعت لكم بعد غياب طويل عن المنتدى مع انى كنت فى مصر

الحمد له رجعت الكويت بعد رحلة السفر البرى المليئة بالمغامرات و الحمد لله قابلت المهندس سومو و المهندس اسلام جلال فى عروس البحر الابيض المتوسط قبل السفر باربعة ايام و انا بجد كان نفسى اقابل كل الناس و كل اخواتى فى مصر موتورز و خصوصا بعد ما قابلت سومو اللى مش ممكن تقدر تزهق و انت قاعد معاه و المهندس اسلام اللى بجد تتمنى يكون لك اخ كبير زيه و مع ان الوقت كان ضيق بس بجد استمتعت جدا و اتشرفت انى قابلتهم و اتكلمنا فى حاجات كتير و ما شاء الله عليهم فاهمين قوى فى العربيات يا رب يكون عندى حتى ربع المعلومات اللى عندهم

و لفينا شوية انا و سومو فى اسكندرية و رحنا اتفرجنا غلى فيات برافو فى توكيل فيات و رحنا جراج ميشيل احد شفنا الكام عربية التعبانين اللى عنده فيرارى على لمبرجينى على حاجات كدة و بعدين رحنا ضربنا ايس كريم فى بحرى بجد كانوا يومين جمال جدا

و الاستاذ وائل ابو نورا مشكورا كلمنى و قال لى ان ميعاد المقابلة هيبقى 31 يوليو للاسف مكنش ينفع معايا لانى انطلقت من مصر يوم 30 الف شكر ليك يا ابو نورا على اهتمامك و ده مش غريب عليك و يارب اقدراشوفكم قريبا فى اقرب فرصة

و انا بفكر بصراحة ان احنا نعمل مقابلات مصر موتورز فرع الكويت للاعضاء الكرام المقيمين فى الكويت ,,, ربنا يسهل يا رب و ننظمها قريبا ...

و انتظروا موضوعى عن رحلة السفر البرى من الكويت الى مصر و رحلة الرجوع ايضا ...
و ربنا يبلغنا جميعا رمضان و نحن فى اتم صحة و عافية و كل خير يا رب

الحمد لله علي سلامتك يا باشا و كان نفسي اشوفك هنا في مصر بما اننا معرفناش نظبطها في الكويت بس ملحوقة ان شاء الله. طبعا انا اول مشارك في مقابلات مصر موتورز فرع الكويت و انا راجع الكويت يوم 29 و هبقي اكلمك ان شاء الله عشان ننسق للموضوع ده
في انتظار موضوعاتك عن الطرق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

حمدلله عل السلامه يابوكمال !

أنا كمان كان نفسى أقابلك وممكن أجيلك الكويت لآنى على بعد 80 كم من الخافجى !

بس انت شوف كده ممكن لو واحد مصرى معاه اقامه فى السعوديه ممكن يدخل الكويت بدون تأشيره

ولا لآ ! وأنا لى قرايب وأصدقاء كوايته كمان ! بس انت أقرب لى منهم !

عموما كويس انك قابلت اسلام و سومو ( ومالا يدرك كله لا يترك كله ) ! ptmnlo123per154

Dr. Bolbolan
يا دكتور دي الكويت تنور و احنا نزيد شرف بمقابلتك
علي حد علمي طالما الواحد معاه اقامة صالحة لاي من دول الخليج يقدر يخش بقيت الدول بدون فيزا ما عدا السعودية بس انا هتاكد برضوا و هرد علي حضرتك

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven

التعديل الأخير تم بواسطة horas3000 ; 09-08-2009 الساعة 02:02 AM
قديم 09-08-2009, 02:08 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

مستنينك يا شريف فى مقابلة رمضان الجاية ان شاء الله ptmnlo123per122

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 09-08-2009, 03:38 AM
الصورة الرمزية horas3000

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute

و الله كان بودي يا ابو نورا بس 14 رمضان هكون رجعت الكويت لو في اي حاجة قبل يوم 29 انا دايس

Sharief Mansy

التعديل الأخير تم بواسطة horas3000 ; 09-08-2009 الساعة 03:50 AM
قديم 09-08-2009, 08:51 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

[quote=horas3000;66224]الحمد لله علي سلامتك يا باشا و كان نفسي اشوفك هنا في مصر بما اننا معرفناش نظبطها في الكويت بس ملحوقة ان شاء الله. طبعا انا اول مشارك في مقابلات مصر موتورز فرع الكويت و انا راجع الكويت يوم 29 و هبقي اكلمك ان شاء الله عشان ننسق للموضوع ده
في انتظار موضوعاتك عن الطرق

الله يسلمك يا باشا وترجع الكويت بألف سلامة ان شاء الله و انا مأجل مقابلات فرع الكويت علشان حضرتك بالذات لأنى عارف انك لسة فى مصر و كمان أكيد فيه ناس كتير مسافرة مصر دلوقتى فى اجازات ....
عموما يا باشا انا مستنى تليفونك لما ترجع بالسلامة ان شاء الله و كل سنة و انت و الاسرة الكريمة طيبين و بألف خير

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 09-08-2009, 08:37 PM
الصورة الرمزية horas3000

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

الله يسلمك يا باشا وترجع الكويت بألف سلامة ان شاء الله و انا مأجل مقابلات فرع الكويت علشان حضرتك بالذات لأنى عارف انك لسة فى مصر و كمان أكيد فيه ناس كتير مسافرة مصر دلوقتى فى اجازات ....
عموما يا باشا انا مستنى تليفونك لما ترجع بالسلامة ان شاء الله و كل سنة و انت و الاسرة الكريمة طيبين و بألف خير

تسلم يا باشا و كل سنة و انت بخير و سلامة و رمضان كريم

Sharief Mansy