العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 13-09-2010, 02:39 AM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: محتاااااااااااااااااااااا ااار!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أسد الله مشاهدة المشاركة

من يريد أن يشتري شيارة جديدة ليكون جل اهتمامه بها شكلها من الخلف وهي تقوم بالغرز

صدقني هذه طريقة تفكير من لم يتعب في ثمن هذه السيارة

عزيزي كلنا لنا أهدافه من سيارته وأتحدى أن يكون عمر حضرتك فوق ال23 سنة

على العموم الطبيعي اننا عندما نشتري سيارة تكون اهافنا الأولى أن تقضي لنا مشاورنا بسهولة وسلالسة وأيضا@ --- من وجهة نظري ---- معاملات الأمان

وللعلم اللوجان أفضل سيارة في فئتها بها معدلات امان عالية حيث حصلت على 3 من 5 في أختبار الأمن والسلامة الأوروربي وما أدراك ما أختبار الأمن والسلامة الأوروبي أما الأسبرانزا للأسف فلم تتأهل أصلاً لتدخل مثل هذا الأختبار

وأترك لكم في النهاية الحكم

تحياتي

مشكور لكلامك المحترم

بس احب اوضح حاجه

مش عشان ان حبيت اشوف عربيتي و هل ثابته كويس والا لاء او دوران العجل بالملفات ثابت و الا بيحدف يبقي انا متعبتش بالفلوس

اولا انا اذا كان دراسيا او عمليا كل حياتي متعلقه بالعربيات بجميع انواعها بغض النظر اني مهندس مدني
ثانيا السبب الي بيخلي الناس دلوقتي تفاضل و تتخالف في الاراء هي تعدد المعروض و تقارب سعره
يعني انا عشان اشتري ال m11 بتاعتي قعت اشهر ادور و اتفرج و اجرب لحد ما استقريت علي العربيه الي تناسبني فعليا
ثالثا مع احترامي لحضرتك الي يفكر بالتفكير ده عايز عربيه تقضي مشاويره و خلاص يبقي مش عايش بالزمن ده ولا عايز يعيش فيه
ده زمن كل حاجه فيه سريعه و زمن عايز المغامره وناس بتفكر وبتشغل مخها مش عايزة تعيش جمب الحيطه وخلاص

وعموما لو حضرتك حبيت اي حاجه بالدنيا هتحب تتعرف علي كل حاجه فيها و دي طبيعه البشر كلهم وتحب تستكشفها اكتر

ومعتقدش دليل ابدا انك مش تعبان في فلوسها

اعتقد كلمه ملهاش لازمه الي حضرتك قولتها لاني تمس شرفي جدا
ومشكور علي كلامك

قديم 13-09-2010, 04:27 AM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتاااااااااااااااااااااا ااار!!!!!!

من يريد أن يشتري شيارة جديدة ليكون جل اهتمامه بها شكلها من الخلف وهي تقوم بالغرز

صدقني هذه طريقة تفكير من لم يتعب في ثمن هذه السيارة

عزيزي كلنا لنا أهدافه من سيارته وأتحدى أن يكون عمر حضرتك فوق ال23 سنة
على العموم الطبيعي اننا عندما نشتري سيارة تكون اهافنا الأولى أن تقضي لنا مشاورنا بسهولة وسلالسة وأيضا@ --- من وجهة نظري ---- معاملات الأمان

وللعلم اللوجان أفضل سيارة في فئتها بها معدلات امان عالية حيث حصلت على 3 من 5 في أختبار الأمن والسلامة الأوروربي وما أدراك ما أختبار الأمن والسلامة الأوروبي أما الأسبرانزا للأسف فلم تتأهل أصلاً لتدخل مثل هذا الأختبار

وأترك لكم في النهاية الحكم

تحياتي

الرجاء من جميع اﻷعضاء عدم إتخاذ اﻻختلاف فى الرأى حول أى سيارة ذريعة للهجوم الشخصى على صاحب الرأى المخالف

كما أرجو التذكير بأن قواعد المنتدى تحظر إهانة اﻷعضاء .. فأرجو مراعاة ذلك
قديم 13-09-2010, 04:42 AM
الصورة الرمزية الدملاوي
الدملاوي الدملاوي غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم
التخصص العملى: إدارة فندقية
هواياتي: القراءة والتحليل

الدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboelesaad مشاهدة المشاركة

مشكور لكلامك المحترم

بس احب اوضح حاجه

مش عشان ان حبيت اشوف عربيتي و هل ثابته كويس والا لاء او دوران العجل بالملفات ثابت و الا بيحدف يبقي انا متعبتش بالفلوس

اولا انا اذا كان دراسيا او عمليا كل حياتي متعلقه بالعربيات بجميع انواعها بغض النظر اني مهندس مدني
ثانيا السبب الي بيخلي الناس دلوقتي تفاضل و تتخالف في الاراء هي تعدد المعروض و تقارب سعره
يعني انا عشان اشتري ال m11 بتاعتي قعت اشهر ادور و اتفرج و اجرب لحد ما استقريت علي العربيه الي تناسبني فعليا
ثالثا مع احترامي لحضرتك الي يفكر بالتفكير ده عايز عربيه تقضي مشاويره و خلاص يبقي مش عايش بالزمن ده ولا عايز يعيش فيه
ده زمن كل حاجه فيه سريعه و زمن عايز المغامره وناس بتفكر وبتشغل مخها مش عايزة تعيش جمب الحيطه وخلاص

وعموما لو حضرتك حبيت اي حاجه بالدنيا هتحب تتعرف علي كل حاجه فيها و دي طبيعه البشر كلهم وتحب تستكشفها اكتر

ومعتقدش دليل ابدا انك مش تعبان في فلوسها

اعتقد كلمه ملهاش لازمه الي حضرتك قولتها لاني تمس شرفي جدا

ومشكور علي كلامك

أخي الكريم لم أقصد أبداً ما قد تكون فهمته ولكن لولا أختلاف الأذواق لبارت السلع

أعتذر جداً وبشدة بل وأقبل رأسك أن أستطعت فأنا لا أحب أبداً أن أكون السبب في غضب أخ كريم

اعتذر مرة اخرى وبلاهه عربيات دي اللي تزعل الناس من بعضها يا أخي وماله الميكروباص يعني ههههههههههههههه

لن انام قبل أن تتقبل أعتذاراتي

قديم 13-09-2010, 06:00 AM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

أعتذر جداً وبشدة بل وأقبل رأسك أن أستطعت فأنا لا أحب أبداً أن أكون السبب في غضب أخ كريم

اعتذر مرة اخرى وبلاهه عربيات دي اللي تزعل الناس من بعضها يا أخي وماله الميكروباص يعني ههههههههههههههه

شكرا أخانا الكريم
هذه المشاركة أظهرت ما جهلناه من نبل أخلاقك و أصالة معدنك الكريم

تقبل تحياتى و تقديرى الكبير
قديم 13-09-2010, 09:18 AM
aboelesaad
Guest

مشكور علي ردك و اهتمامك و محصلش حاجه احنا اخوات و ربنا ما يجيب اي حاجه و حشه

وكل سنه و انتم طيبين

وتقبل تحياتي يا استاذ حازم