العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 03-04-2010, 05:51 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: وقفة لملاك M11 مع التوكيل

والله مش عارف اقولكو ايه طبعاً موقف ايجابى وشجاع منكم وعايز اقولك انى اقترحت على الناس فى اسبيرانزا كلوب من سنين نفس الكلام ده ومفيش نتيجة
ياريت لو قدرتو تكونو مجموعة من خمسة بس حتى وتقعدو مع حد من التسويق هناك وتتكلمو معاه بالعقل الاول لكن لو ناويتو خلاص يبقى اول خطوة تعملو شكوى فى حقوق المستهلك وبعدين تحددو ميعاد الوقفة الاحتجاجية ديه وتقولولنا وانا هحاول ان شاء اعملها التغطية المناسبة اعلامياً وتأكد ان فى خلال شهور ان لم يكن اسابيع هتبقى حديث المدينة

بالتوفيق طبعاً ويارب متوصلش لمشاكل وده رقم تليفونى للتنسيق 0109943300

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 03-04-2010, 07:20 PM
corsair
Guest

موضوع ممتاز فعلا ويا ريت كل الناس زيك كدا يا دكتور احمد ايد واحدة فعلا لما الوكيل بيلاقي نفسه اتزنق بيلم نفسه ويعمل اي حاجه وكمان انا كنت سامع من يومين في جريدة المصري اليوم ان جهاز حماية المستهلك باعت انظار لوكيل اسبيرانز بانه لازم يصلح كل العيوب اللي ظاهره في العربيات بتاعته توكل علي الله وان شاء الله تعرف تاخد حقق
قديم 04-04-2010, 06:35 PM
ahmed_darhos ahmed_darhos غير متواجد حالياً

ahmed_darhos will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fineart607 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

صوت التزييق الى من اسفل بعد لما طلعوا عين ......
عملوه وقالو من كاوتش علبة الشكمان وكانو عايزيين يا خذو فلوس بس انا مش رضيت وده فى خدمة جسر السويس تكنو سيرفس الى بجوار خدمة دايو ومرسيدس وفى هناك مهندس استقبال جاهل يعبره المهم ان تزييق الزجاج مش عايز يروح لانهم عملو فيه ال لألى ومرحشى ومش حيروح
الأخ fineart.... قولتلى قبل كده على مشكلة الازاز وان فى اتنين أصحابك عندهم M11 وعندهم نفس المشكلة...
يا ريت بلاش نيأس .. احنا دلوقت بنجمع بعض لانه لازم نكون عدد كويس .. خطتنا اننا هنحدد يوم ونتقابل كلنا ونتعرف ونتفق نروح التوكيل ( أبو رواش) مع بعض .. و هنكتب ورقة بالمشاكل اللى فى كل عربية على حدة ونختار واحد يقابل مدير المركز ويطلب حل كل مشاكلنا ويعرفه اننا مش هنمشى غير لما كل العيوب تتصلح من غير ماندفع أى مليم.... ولو دة ما حصلش هنطلع كلنا برابطة المعلم على جهاز حماية المستهلك... احنا دلوقت بقينا تسعة.. يا ريت تكلمنى ضرورى او تبعتلى تليفونك انت وكل اصحاب M11 اللى تعرفهم... حتى لو فى حد ماعندوش مشاكل فى عربيتة يتضامن مع الباقى..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

والله مش عارف اقولكو ايه طبعاً موقف ايجابى وشجاع منكم وعايز اقولك انى اقترحت على الناس فى اسبيرانزا كلوب من سنين نفس الكلام ده ومفيش نتيجة
ياريت لو قدرتو تكونو مجموعة من خمسة بس حتى وتقعدو مع حد من التسويق هناك وتتكلمو معاه بالعقل الاول لكن لو ناويتو خلاص يبقى اول خطوة تعملو شكوى فى حقوق المستهلك وبعدين تحددو ميعاد الوقفة الاحتجاجية ديه وتقولولنا وانا هحاول ان شاء اعملها التغطية المناسبة اعلامياً وتأكد ان فى خلال شهور ان لم يكن اسابيع هتبقى حديث المدينة

بالتوفيق طبعاً ويارب متوصلش لمشاكل وده رقم تليفونى للتنسيق 0109943300
فعلا الكبير كبير... ألف شكر على موقفك ده يا أبو نورا... و احنا فعلا هنحاول نحل المشكلة ودى فى الاول .. ولو مااتحلتش هنروح على حماية المستهلك.. وأنا هبلغك بأى تطورات أول بأول..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حازم شاهين مشاهدة المشاركة

ربنا يوفقك و تقدر تجمع عدد يقدر يأثر على التوكيل و يحسن من مستوى خدماته
شكرا يا أستاذ حازم على اهتمامك.. و دعواتك معانا..
قديم 05-04-2010, 01:51 AM
الصورة الرمزية emad7759
emad7759 emad7759 غير متواجد حالياً

emad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond repute

لاء يااستاذ احمد بعد اذنك احنا بقينا حوالى 12

لان انا اتعرفت على الاخ محمد سراج من كفر الشيخ ومعاه اثنين من كفرالشيخ معاهم نفس العربيه والنا س ان شاء لله معنا وده تلفونه 0117055585 وعندهم مشاكل برده فى العربيات الاخ محمد عنده السكه فى المتور والدركسيون تقيل جدا والناس الى معها عندهم برده مشاكل والناس مستنيه بس تلفون علاشان نتقابل ونشوف هنعمل ايه

وربنا المستعان ان شاء لله
قديم 05-04-2010, 01:58 AM
الصورة الرمزية أحمد فاروق سيد
أحمد فاروق سيد أحمد فاروق سيد غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: محاسب قانونى
هواياتي: القراءة والأنترنت

أحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond repute

بالتوفيق يا رجاله
الأتحاد قوة وإن شاء الله تجيبو نتيجة
مع العلم أن الوقفة ده فى التوقيت ده " وهو التسويق لأنتشار السيارة "
بالتأكيد إن شاء الله حيجيب نتيجة

ولن يضيع حق وراءه مُطالب