العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 14-03-2010, 07:27 PM
ahmed_darhos ahmed_darhos غير متواجد حالياً

ahmed_darhos will become famous soon enough
افتراضي رد: أرجو المساعدة من أهل ال M11

انا متشكر جدا يا جماعة على ردودكم .. وانا قررت انى هأروح الاول أبورواش علشان يحلو المشكلة..
ولو لقيت أى تهريج أو مماطله هأطلع على جهاز حماية المستهلك عدل..
قديم 25-03-2010, 02:16 AM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

ده عيب فى العربيه والله العظيم عندى وعند صاحبى ولسه مش ظهر عند قريبى كلنا ام 11
وقابلت واحد فى مركز الخدمة وبرضه العيب ده وبقول لهم ومش بتصلح
ومراكز الخدمة مش مدربين غير على تغيير الزيت وربط العفشه
الحل اننا نجمع كل ممتلكى الأم 11 ونعمل شكوى جماعيه احنا مش ركبيين ميكروباص ولا مش تريين العربيه بمبلغ صغير والله واحد مهندس فى مركز خدمة طريق اسكندريه قالى انا مش سامع حاجه يظهر سامعه تقيل وبتوع جسر السويس عملوها ورجعت تانى وربنا يسترها لازم نجمع بعض لان مفيش خبره عندهم والله والعربيه الى حد ما ممكن تكون كويسه وادينى هروح تانى ولو صلحوها هقول لكم ومش عايز احبطكم ايه الى حصل لى تانى

وحسبنا الله ونعم الوكيل انا خايف الى كنت السبب انهم يشتروا العربيه دى يدعوا على لا لا لا اكيد بيدعوا فعلا
قديم 22-05-2010, 11:33 AM
zedanz2 zedanz2 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمود
هواياتي: الرسم

zedanz2 is on a distinguished road

انا معيا نفس العربية برده و مش عندى الصوت ده بس رايى برده انك تعرف العيب بالظبط وتروح توكيل العباسية انا بروح هناك و الناس هناك محترمة و بالذات المدير هناك بس اهم حاجه انك تروح بدرى جدااااا علشان مفيش حجز و الحمجلله هما دلوقتى فاصلين الملاكى عن الاجرة و المكان هناك بقا احسن من الاول بكتيرز المهم لو رحت و معملوش حاجه عليك و على حماية المستهلك و هتلاقيهم هما بيكلموك و بيدولك ميعاد و هتلاقى المعاملة اختلفت خالص لانهم مجبرين انهم يبعتو لجهاز المستهلك تانى يقولولو ان المشكلة انتهت و ده مش هيحصل غير مع امضتك ان المشكله فعلا اتنهت و ربنا يوفقك )
قديم 22-05-2010, 11:36 AM
zedanz2 zedanz2 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمود
هواياتي: الرسم

zedanz2 is on a distinguished road

انا معيا نفس العربية برده و مش عندى الصوت ده بس رايى برده انك تعرف العيب بالظبط وتروح توكيل العباسية انا بروح هناك و الناس هناك محترمة و بالذات المدير هناك بس اهم حاجه انك تروح بدرى جدااااا علشان مفيش حجز و الحمجلله هما دلوقتى فاصلين الملاكى عن الاجرة و المكان هناك بقا احسن من الاول بكتيرز المهم لو رحت و معملوش حاجه عليك و على حماية المستهلك و هتلاقيهم هما بيكلموك و بيدولك ميعاد و هتلاقى المعاملة اختلفت خالص لانهم مجبرين انهم يبعتو لجهاز المستهلك تانى يقولولو ان المشكلة انتهت و ده مش هيحصل غير مع امضتك ان المشكله فعلا اتنهت و ربنا يوفقك )