العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 28-09-2010, 11:34 PM
الصورة الرمزية smasherone
smasherone smasherone غير متواجد حالياً

smasherone has a spectacular aura aboutsmasherone has a spectacular aura about
افتراضي رد: ايه رايكوا في اسبيرنزا m11

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pro mada مشاهدة المشاركة

واحد صديقي معاه اسبيرانزا 516 ال 1600 سي سي و قعدت ابوس رجله ميجبهاش و جابها و لا سمعش الكلام وجت الطوبه في المعطوبه ههههههههههههه و قعد يعيط جنبها لييييييييييه ؟؟؟؟؟؟؟
اول حاجه السلك الواصل بين الاسبراتير و البوجيهات ضرب بعد 200 كيلو باين ( او حاجه زي كده )
اول ما يفتح التكييف علي السرعه التانيه العربيه بتنتش ( انا كنت راكب معاه )
ده غير صوت التزييق ( حاسس اني قاعد في ورشه لحام هههههههههه ) في المطبات و ما اكثرها
ده غير السحب المنيل ب 60000000000 نيله و العزم الزباله و الفتيس اللي مشاويره من هنا للهرم ههههههههههههههه اقول ايه و لا ايه و دي اول عربيه صيني عن تجربه
تاني عربيه شيري كيو كيو
انا مش هقول حاجه غير حسبي الله و نعم الوكيل في الصينين و الوكلاء بتوعنا اللي دخلو العربيه الزباله دي لينا العربيه بعد النقله التالته بتقلب لوحدها و الله و كمان كنت بحس و انا راكب فيها اني هاخد الكرسي و اقع علي الاسفلت بجد مش هزار و عن تجربه
انا معرفش حاجه عن الجيلي ( بس طبعا زبااااااااااااااااله علي كلام الناس ) و لا اي عربيه صيني تانيه ماعدا البي واي دي ( حاجه عره والله من قدام النترا او كورولا و من ورا هوندا سيتي و من جوه كورولا 2005 ده غير العفشه و الطنابير بتاعت الياريس ( العربيه دي بتاعت واحد معرفه و سالته علي العربيه و ده كلامي الحرفي ) اما الاداء معقول و الصيني كله عموما اخد صفر مدور في اختبارات الامان الاوروبي

<!-- / message -->
<!-- controls --> <!-- / close content container --> <!-- /content area table --><FORM method=get action=index.php> </FORM>
معلومه اخي الكريم ان كان ما تقوله صحيحا فا لاسبرانزا لا يوجد بها اسبراتير!!!! لأنها انجيكشن بالكامل متأكد انك ركبت العربيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

AHMED SALEM WAS A SINGER
WWW.AHMEDSALEM.NET
قديم 28-09-2010, 11:48 PM
الصورة الرمزية smasherone
smasherone smasherone غير متواجد حالياً

smasherone has a spectacular aura aboutsmasherone has a spectacular aura about

العيوب بسبب الخامات اللي زي الزفت و التقفيل المقندل بتاع بلدنا
مش حدخل في تفاصيل انا اقدر اتكلم فيها كويس بس بما ان بلدنا مبتعرفش تقفل عربيات و بما ان طبعااااااااااا خمات الفرنا ارداء من الام الفن و الفيرنا تقفيل مصري يبقا مش حجيب فرنا

مع ان على فكره الفرنا بالنسبه لسعرها و استخدمها باسلوب صحيح هي عربيه جيده

بس حبيت الفت النظر لعدم الموضوعيه

الفرنا بلاستيك فقط من الداخل و من ارداء الانواع الانوس الدايو افخم منها بمراحل و مع ذلك من تقيمي للخامات فقط فهي افخم بكثير في الام الفن

AHMED SALEM WAS A SINGER
WWW.AHMEDSALEM.NET
قديم 29-09-2010, 01:17 PM
الصورة الرمزية odaoda
odaoda odaoda غير متواجد حالياً
التخصص العملى: هندسة مدنية

odaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant future

للعلم فقط
الbyd اجتازت اختبار الامان الاوربى للاخ الفاضل الى بيقول عليها خدت صفر مدور!!!

jac b 15
وللصين .. كلمة اخرى

سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم

سبحــــــــــانك مــــــا اعظمــــــــــــــك
قديم 29-09-2010, 01:45 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

واحد صديقي معاه اسبيرانزا 516 ال 1600 سي سي و قعدت ابوس رجله ميجبهاش و جابها و لا سمعش الكلام وجت الطوبه في المعطوبه ههههههههههههه و قعد يعيط جنبها لييييييييييه ؟؟؟؟؟؟؟
اول حاجه السلك الواصل بين الاسبراتير و البوجيهات ضرب بعد 200 كيلو باين ( او حاجه زي كده )
اول ما يفتح التكييف علي السرعه التانيه العربيه بتنتش ( انا كنت راكب معاه )
ده غير صوت التزييق ( حاسس اني قاعد في ورشه لحام هههههههههه ) في المطبات و ما اكثرها
ده غير السحب المنيل ب 60000000000 نيله و العزم الزباله و الفتيس اللي مشاويره من هنا للهرم ههههههههههههههه اقول ايه و لا ايه و دي اول عربيه صيني عن تجربه
تاني عربيه شيري كيو كيو
انا مش هقول حاجه غير حسبي الله و نعم الوكيل في الصينين و الوكلاء بتوعنا اللي دخلو العربيه الزباله دي لينا العربيه بعد النقله التالته بتقلب لوحدها و الله و كمان كنت بحس و انا راكب فيها اني هاخد الكرسي و اقع علي الاسفلت بجد مش هزار و عن تجربه
انا معرفش حاجه عن الجيلي ( بس طبعا زبااااااااااااااااله علي كلام الناس ) و لا اي عربيه صيني تانيه ماعدا البي واي دي ( حاجه عره والله من قدام النترا او كورولا و من ورا هوندا سيتي و من جوه كورولا 2005 ده غير العفشه و الطنابير بتاعت الياريس ( العربيه دي بتاعت واحد معرفه و سالته علي العربيه و ده كلامي الحرفي ) اما الاداء معقول و الصيني كله عموما اخد صفر مدور في اختبارات الامان الاوروبي

<!-- / message -->
<!-- controls --> <!-- / close content container --> <!-- /content area table --><FORM method=get action=index.php> </FORM>

سعادتك بتبالغ جداجداجدااا وانا معايا A516 والعربية ماشاء الله جمية وبوصل بيها ل150 فى طريق مصر اسماعيلية فياريت تتكلم عن تجربتك انت انت لقيادة العربية مش صاحبك
قديم 29-09-2010, 01:58 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smasherone مشاهدة المشاركة

معلومه اخي الكريم ان كان ما تقوله صحيحا فا لاسبرانزا لا يوجد بها اسبراتير!!!! لأنها انجيكشن بالكامل متأكد انك ركبت العربيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الله ينور عليك انت كدة بينتلو جهلة وعدم معرفتة وكذبة انا حبيت بس اشكرك انك وضحت النقطة دى مية مية يانجم