العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 10-10-2009, 02:42 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه رايكوا في اسبيرنزا m11

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed the gamer مشاهدة المشاركة

بس مش ممكن العيوب اللي في السبيرنزا تبقي عيوب فرديه او من سوء الاستخدام ولا ايه رايكوا
العيوب بسبب الخامات اللي زي الزفت و التقفيل المقندل بتاع بلدنا

قديم 11-10-2009, 08:31 AM
ash257 ash257 غير متواجد حالياً

ash257 is a name known to allash257 is a name known to allash257 is a name known to allash257 is a name known to allash257 is a name known to allash257 is a name known to all

لو ممكن الاخ اللي بيقول انه يعرف واحد على النت جاب m11 وبيعيب فيها يا ريت يجبلنا اللينك لأن اللي انا اعرفة m11 من أفضل العربيات على الاقل الصيني والاعضاء في المنتديات زي ××××××××××× ونادي اسبرانزا جايبين العربية وبيشكروا فيها قوي

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 16-06-2010 الساعة 05:58 PM
قديم 13-10-2009, 02:06 PM
medoshow2008 medoshow2008 غير متواجد حالياً

medoshow2008 is on a distinguished road

انا بصراحة شديدة معجب بالشكل الخارجة والكماليات الخاصة بالسيارة m11
ولكن احتاج لمعرفة الكثير عنها
مثل لو احد الاعضاء يعرف معلومات عنها يقدر يفيد الاعضاء الباقيين يكون كتر خيره
قديم 13-10-2009, 03:47 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

ana f e3tkady enha mesh 7tkon w7sha, y3ny el mfrod enha a7sn mn el speranza a516 w el mfrod en el 3iob eli kant fl tnia tkon etzbtt fl model d aw 3la2l tfdl bnfs 3iyobha mtzedsh y3ny, w bma en el speranza a516 mesh w7sha blnsba ls3rha, w fen nas kter bteshkor feha w tb3n fe nas brdo btzem feha (ziha zy ay 3rbia nas t2lk a7sn 3rbia w nas t2lk aw7sh 3rbia)
قديم 15-10-2009, 03:45 PM
الصورة الرمزية ناصر المصري
ناصر المصري ناصر المصري غير متواجد حالياً

ناصر المصري is a jewel in the roughناصر المصري is a jewel in the roughناصر المصري is a jewel in the roughناصر المصري is a jewel in the rough

بص يا استاذ احمد
انا اعرف واحد من علي النت جابها و قعد يسب و يلعن فيها و في اللي صنعها
الله يحرق الصين و سنينها انا عندي تجارب مع شويع عربيات صيني خصوصا الاسبيرانزا 516 حاجه ليها العجب و الله
منصحكش تجيبها و لو ممكن تقولي معاك كام عشان ارشحلك عربيه مناسبه ان شاء الله
و ارجو ان اكون قد افدتك و لا تنسي صلاه الاستخاره
<!-- / message --><!-- sig -->
الأخ الفاضل صاحب هذا الرد ..

أنت فعلاً تبالغ في ما تقوله ..
أنا معاياً سيارة سبيرانزا إم 11 وهي سيارة رائعة بمعنى الكلمة
وفيها من الإمكانيات ما لا يوجد في غيرها ..

أما مسألة تعميم العيوب على كل منتجات شركة فهذا نوع من عدم الموضوعية .. فمثلاً شركة فورد طلبت سحب أكثر من 4.5 مليون سيارة من موديل معين لأن فيها عيوب صناعة ممكن تؤدي لاحتراقها .. فإذا احترقت سيارة عشرة أو مائة شخص من ملاك هذه السيارات .. فهل يعني هذا أن شركة فورد شركة مضروبة وسياراتها زفت ؟؟

أرجو أن تراجع موقفك ولا تحكم على شئ إلا بموضوعية وبما يرضي الله