العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 02-07-2012, 01:33 AM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سير كاتينة الفيرنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة d,mhmd brbry مشاهدة المشاركة

سؤال يا جماعة بالله عليكوا انا جبت احتياطى عشان لو احتجت بلية سير الكاتينة فاليو 55ج وشداد سير الكاتينة فاليو برضه ب 55ج كده تمام ولا مضحوك عليا
مبروك عليك.. أنا مش عارف ثمن البلية والشداد كام لانى مش غيرتهم.... هو أنت جبتهم من نفس شركة SMG? هل ركبت السير.. بجد الشركة دى إكتشاف يعنى السعر حنين جدا والسير ألمانى ومعمر وشركة عالمية مش تحت السلم يعنى. وبتجيبة من شركة هى اللى بتستوردة فى مصر يعنى لو من شرية من فرع من فروعهم يبقى حت فى بطنك بطيخية صيفى
قديم 02-07-2012, 01:41 AM
الصورة الرمزية d,mhmd brbry
d,mhmd brbry d,mhmd brbry غير متواجد حالياً
من انا؟: العبد لله
التخصص العملى: طبيب طوارئ
هواياتي: الرسم

d,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of light
افتراضي رد: سير كاتينة الفيرنا

اه ياكبير سمعت نصيحتك ولقيتك كاتب فى مشاركة تانية ليك عنوانهم فى المنصورة خطفت رجلى رحت جبتهم بس قاللولى البلى مش موجود الوقتى بس فى فرع القاهرة فجبتهم من بتاع قطع غيار عادى
ربنا يجزيك خير
اسم حضرتك ايه من حق يا مستر؟