العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 05-05-2010, 04:00 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: أخر تطورات أسبرانزا M11 المجنونة

والله انا من رائي يا روتانا سنيما مش هتقدر تغمض عنيك هههههههههههههههههههه انا بهزر معاك بس والله انا نفسي اخرجك من المود اللي انتا فيه ده والله يكون في عونك بس نصيحة من اخوك انتا شاري عربية زيرو مش مستعمله علشان تركب فيها حاجات من بره وتلعب فيها انتا المفروض بتجيب عربية زيرو علشان ترتاح شوية من المصاريف كفايا مصاريف قسطها مش تجيب عربية زيرو وتصرف عليها في التوكيل وبره التوكيل فكرتك جامده جدا فعلا انتا تحول تتفق مع اصحاب الاسبيرانزا m11 وتتطلع علي جهاز حماية المستهلك وتقدموا شكوي جماعيه علشان الاهتمام يكون اكبر وتقلبوا الدنيا علي دماغ الزفت ابو الفتوح ملك النصب علي الشعب المصري وياما المشكلة تتحل وتاخدوا عليها ضمان انها مترجعش تاني ياما فلوسكم ترجع ياما يستبدلوا عربيتكم والله الحوار ده لو في اي دولة اوروبية بيحكموا للمتضرر بتعويض كمان غير انهم مجبرين علي انهم يصلحوا العيوب حسبي الله ونعم الوكيل في دي حكومه
قديم 05-05-2010, 06:35 PM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أخر تطورات أسبرانزا M11 المجنونة

لا حول ولا قوة الا بالله يا رب يا رب العربيه مش يظهر فيها حاجه ومش مشكلة تزييق الزجاج

الكلمات الدليلية
اسبيرانزا m11