العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 19-08-2011, 05:40 PM
ophthahmed ophthahmed غير متواجد حالياً

ophthahmed is on a distinguished road
افتراضي سؤال لاصحاب الخبرة

انا لسه مستلم لوجان 2012 من التوكيل و لى بعض الملاحظات عليها مبدايا...لمبة الابواب فى التابلوه و لمبة الصالون بتعلق.بالاضافة لرعشة فى دواسة البنزين .و حاسس ان روح الغيار مش طويلة.هل لازم استنى صيانة ال5000 ولا اروح التوكيل لحل الملاحظات دى.
قديم 19-08-2011, 06:17 PM
MOSTAFA SALLAM MOSTAFA SALLAM غير متواجد حالياً

MOSTAFA SALLAM is a glorious beacon of lightMOSTAFA SALLAM is a glorious beacon of lightMOSTAFA SALLAM is a glorious beacon of lightMOSTAFA SALLAM is a glorious beacon of lightMOSTAFA SALLAM is a glorious beacon of lightMOSTAFA SALLAM is a glorious beacon of light
افتراضي رد: سؤال لاصحاب الخبرة

بالنسبة للمبة الأبواب و نور الصالون ممكن تروح التوكيل و تعملها .
انما السحب و نفس الغيار دى طبيعى لأنك لسة فى فترة التلين و احب اعرفك ان انا كنت بشتكى من سحب العربية و لكن بعد 3000 كيلو العربية بتعمل بكفائة و العفشة بتتطرى لوحدها و السحب بيتعدل .
قديم 19-08-2011, 08:23 PM
الصورة الرمزية ayman1204
ayman1204 ayman1204 غير متواجد حالياً
من انا؟: Mr Lonely
التخصص العملى: General Manager at TVEgy.CoM
هواياتي: ركوب لولو , مونتاج الفديو

ayman1204 is a splendid one to beholdayman1204 is a splendid one to beholdayman1204 is a splendid one to beholdayman1204 is a splendid one to beholdayman1204 is a splendid one to beholdayman1204 is a splendid one to beholdayman1204 is a splendid one to behold

العربية بعد اول 5000 كيلو حاجة تانية خالص
كلنا كنا كدة فى الاول
وتحس ان العربية مخنوقة شوية
عادى يا معلم بس اديها حقها شوية
والف الف مبروك
وانت راكب عربية هتفضل طول عمرك تحلف بيها لانك دلفع كل قرش فى حاجة صح
قديم 19-08-2011, 09:24 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

الضمان يكفلك الحق تروح حالا لعلاج مشكلة اللمبة و أكيد حيطلع سويتش من الأربعة الي في القوايم معلق يعني مش حتاخد وقت
أما بخصوص السحب فدي مش مشكلة كما أفادوا الأخوه

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 20-08-2011, 01:08 AM
albasha37 albasha37 غير متواجد حالياً

albasha37 is a jewel in the roughalbasha37 is a jewel in the roughalbasha37 is a jewel in the roughalbasha37 is a jewel in the rough

أولا : مبروك عليك
ثانيا : ياريت تشوف الرابط ده وتعطي تعليق او ملاحظة هو ده اللي بيحصل معاك بالنسبة للغيا http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=65892ر
ثالثا : انا شاريها ب 71000 كنت عايز اعرف حضرتك شاريها بكام وشكرا

لو لم أكن تريوسيا *** لوددت أن أكون تريوسيا

التعديل الأخير تم بواسطة albasha37 ; 20-08-2011 الساعة 01:30 AM