العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > سوزوكى Suzuki > ماروتى MARUTI

قديم 13-12-2011, 12:22 AM
ابو حسين ابو حسين غير متواجد حالياً

ابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الحمد لله جبت ماروتي جديدة

الف مبروك وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها
قديم 13-12-2011, 12:27 AM
الصورة الرمزية oousaoo
oousaoo oousaoo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس

oousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة myackoo مشاهدة المشاركة

الف شكر يا جماعة و اللهي انا مش عارف اقول ايه لاهتمام الناس و ذوق اخواتي هنا في المنتدى و شكرا علي توضيح موضوع البنزين
اما بالنسبة لموضوع المصرية
فهما اولا ناس مش محترمين اطلاقا و اقصد فيما يخص باحترام كلمتهم مع العميل
بعد ما تتفق و تدفع عربون يغلوا عليك و يقولولك اصل العربيات غليت
انا اتخنقت هناك خناقة لرب السماء زي ما بيقولوا ... عشان بعد ما دفعت العربون العربية غليت في السوق تاني يوم و غلوا عليا 250 جنيه طبعا هو مبلغ بسيط بس المبداء نفسه ما ينفعش
و تيجي تشتري يقولولك اللون اللي انتا متفق عليه مش موجود
و المندوب اللي بيبعتوه يخلص في المرور تحس انه عاوز يشتغلك هناك و يطلع منك فلوس اد كده
كمان المبايعة كان رقم المتور فيها غلط فالترخيص اتعطل لحد ما صلحوا الرقم تاني
و حاجة كده كلها قرف في قرف انا شفت المعارض المحترمة التانية بتتعامل ازاي و مندوبينهم في المرور اخر احترام و كل وجع القلب ده لا حصل مع اخويا مثلا و كان مشتري عربيته رينو لوجان من معرض اسمة عربيات في المهندسين و كمان ناس اعرفهم اشتروا من حتت تانيه و ما قبليتهمش المشاكل دي
مع اني شاري العربية كاش و المفروض ما اتعبش بالطريقة دي ولا يحصل معايا كده
علي فكرة هما بيبقا العربيات عندهم في المخزن و مدفوع تمنها بس بيغلوا علي الناس طمع كده و خلاص
المهم حسبنا الله و نعم الوكيل فيهم و انا اسف جداااااااااااا للاطاله عليكم

واشكر كل واحد اهتم و رد عليا او حتي مردش و ربنا يوفق لل فيه الخير
فعلا كلامك مظبوط
من حوالي شهرين دفعت عربون عربية كارينز واتفقت علي اللون وقالي موجودة في المخزن وكله تمام جيت استلم تاني يوم واخلص بصيت يقولي اصل في واحد اخد العربية واللون خلص وممكن تاخد واحدة لون تاني رحت متخانق معاهم وقلتلهم عايز فلوسي وفعلا خدت فلوسي ومشيت لقيت مدير الفرع بيكلمني وبيقولي متزعلش تعال احنا دبرنالك اللون اللي انت عايزه قلتله شكرا انتو ناس مابتحترموش العميل وانا هاشتريها من بره حتي لواغلي المهم تكون ناس بتحترم كلمتها
قديم 13-12-2011, 12:32 AM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute

الف مبروك "ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها" ويحفظها ويحفظك
العربيات الزيرو لها طعم ورونق لا يضاهيهم الا الزيرو برضه
عربية ممتازة خصوصا فى المدينة حافظ عليها واديها عشان تديك

صلى على رسول الله
---------------------

قديم 14-12-2011, 10:54 AM
myackoo myackoo غير متواجد حالياً

myackoo will become famous soon enoughmyackoo will become famous soon enough

الف مليون شكر ليكم كلكم دخولكم و الرد علي الموضوع علي راسي من فوق
قديم 16-12-2011, 11:38 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

الف مبروك يا باشا و ربنا يديك خيرها و يكفيك شرها