العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 04-11-2011, 06:23 PM
الصورة الرمزية ahmedraafat00
ahmedraafat00 ahmedraafat00 غير متواجد حالياً

ahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to behold
افتراضي رد: شرح طريقة تغيير سماعات السيارة , للمبتدئين (بالصور)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فادي مكرم مشاهدة المشاركة

العفو
وانا قريت موضوعك وكنت لسه هبعتلك لينك الموضوع بس انت سبقتنى
تحياتي ليك
ربنا يخليك يا فادى واللهى انت سهلت عليا حاجات كتير
بس ليا سؤال هوا انت جبت السماعتين الجداد دول الاتنين ب 25 جنيه بجد !! وياترى أداؤهم كويس والصوت بيخرج بصوره كويسه ؟ ومتوفرين بسهوله ؟
وموجودين فى اى محل سماعات وكاست ؟ يعنى اروح أى محل سماعات وكاست و اقوله عايز سماعتين زى دى هيجيبهوملى وسعرهم هيكون فى الرنج اللى انت كاتبه ده ؟
أصل انا سماعاتى قريبه من سمعاتك وكنت فاكر انها انقرضت ومش هلاقيها تانى لكن انت رجعتلى الامل
وسؤال اخير معلش يا فدى انا عندى سماعتين قدام فى البابين الامامين بس طبعا أداؤهم زباله وهغيرهم عرفنا هنعمل ايه
بس المشكله ان السماعتين اللى وره فى باب الشنطه للاسف واحد مفترى كان سارقهم ربنا يسامحه بقى فمش هعرف اخدهم واجيب مقاسهم ياترى ممكن يكونوا نفس مقاس اللى قدام ولا اجيب مسطره واقيس مقاسهم ولا اعمل ايه ؟

قديم 06-11-2011, 02:03 AM
الصورة الرمزية فادي مكرم
فادي مكرم فادي مكرم غير متواجد حالياً
من انا؟: Fady Makram
التخصص العملى: Mechatronics Engineering
هواياتي: Mechanics , Robotics

فادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedraafat00 مشاهدة المشاركة

ربنا يخليك يا فادى واللهى انت سهلت عليا حاجات كتير
دة واجبي وواجب كل واحد من عائلة مصر موتورز
بس ليا سؤال هوا انت جبت السماعتين الجداد دول الاتنين ب 25 جنيه بجد !! وياترى أداؤهم كويس والصوت بيخرج بصوره كويسه ؟ ومتوفرين بسهوله ؟
وموجودين فى اى محل سماعات وكاست ؟ يعنى اروح أى محل سماعات وكاست و اقوله عايز سماعتين زى دى هيجيبهوملى وسعرهم هيكون فى الرنج اللى انت كاتبه ده ؟
أصل انا سماعاتى قريبه من سمعاتك وكنت فاكر انها انقرضت ومش هلاقيها تانى لكن انت رجعتلى الامل

هما متوفرين ان شاء الله
انا من اول محل لاقيتهم قلتله عاوز نفس المقاس دة وهو عرف انها بتاعة عربية
وقالي ب25 ومفاصلتش معاه بس سألته مفيش حاجة حلوة sony او اي حاجة
قاللي لا دول منهم المقاسات الكبيرة ودة كان سوق وللي بينزل عند واحد بينزل لكله فاشتريتهم.

وسؤال اخير معلش يا فدى انا عندى سماعتين قدام فى البابين الامامين بس طبعا أداؤهم زباله وهغيرهم عرفنا هنعمل ايه
بس المشكله ان السماعتين اللى وره فى باب الشنطه للاسف واحد مفترى كان سارقهم ربنا يسامحه بقى فمش هعرف اخدهم واجيب مقاسهم ياترى ممكن يكونوا نفس مقاس اللى قدام ولا اجيب مسطره واقيس مقاسهم ولا اعمل ايه ؟

جاتلي فكرة حلوة , ايه رايك نجيب ورقة وقلم ونحط الورقة على مكان السماعت و نعلم بالقلم
قطر الدايرة ومكان المسامير وناخدها معانا نجيب على مقاسها "واتفق معاه لو ماركبوش هترجعهمله "

واسف للتاخير ف الرد

أسألكم الدعاء لوالدي بالرحمة

It's Nice to be Important but, It's More Important to be Nice

قديم 06-11-2011, 11:38 AM

ahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فادي مكرم مشاهدة المشاركة

واسف للتاخير ف الرد
بجد ألف شكر يا فادى باشا على الافاده وان شاء الله لما انفذ الحكايه دى هقولك على التجربه

قديم 06-11-2011, 09:37 PM
الصورة الرمزية فادي مكرم
فادي مكرم فادي مكرم غير متواجد حالياً
من انا؟: Fady Makram
التخصص العملى: Mechatronics Engineering
هواياتي: Mechanics , Robotics

فادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedraafat00 مشاهدة المشاركة

بجد ألف شكر يا فادى باشا على الافاده وان شاء الله لما انفذ الحكايه دى هقولك على التجربه

أسألكم الدعاء لوالدي بالرحمة

It's Nice to be Important but, It's More Important to be Nice

قديم 07-11-2011, 04:21 PM

طب يا فادى باشا سؤال اخير معلش انا لما شوفت مشاركاتك فى المنتدى عرفت انك من اسكندريه وانا كمان من اسكندريه
ممكن تقولى المحل اللى جبت السماعات منه فين ؟ عشان لو قريب منى أجيب انا كمان منه ولو بعيد وانا مثلا ملقيتهاش بسهوله اروحله برده
ومعلش يا باشا وجعت دماغك