العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 113

قديم 28-08-2009, 11:14 AM
الصورة الرمزية MosTafaFox
MosTafaFox MosTafaFox غير متواجد حالياً

MosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond repute
افتراضي رد: غسيل السيارة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haneen011 مشاهدة المشاركة

ptmnlo123per144لو سمحتم ياجماعة أنا أتخنقت من الصبح بدور على أسعار كيا بيكانتو 2009 الكاش وأنظمة التقسيط مش لقياها ده أنا لو بدور على لبن العصفور كنت لقيته ممكن حد يرد عليا وهدعيله دعوه حلوة بس على الخاص لو سمحتم علشان لو الصفحة ضاعت ويارب عربياتكم تبقى نظيفة ومايجلهاش بارومة
ايه اللى جاب القلعة جمب البحر ptmnlo123per1127

قديم 28-08-2009, 05:00 PM
Abeer Abeer غير متواجد حالياً

Abeer is a jewel in the roughAbeer is a jewel in the roughAbeer is a jewel in the rough

طيب ممكن نعرف ايه الحاجات اللي بتتغسل في العربية دوريا و كل اد ايه؟
قديم 24-10-2009, 03:45 PM
ميدوستار ميدوستار غير متواجد حالياً

ميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to behold

العجل والصاج الخارجي واسفل السيارة دون ادخال المياه علي الموتور الجديد
قديم 29-10-2009, 05:31 PM
romanbeam romanbeam غير متواجد حالياً

romanbeam is on a distinguished road

طبعا اخي العزيز غٍيل السيارة بالماء والصابون العادي والجاز يسبب تشقق الخراطيم وتلف الحساسات والكمبيوتر واستخدام صابون الصحون يسبب تاكل طبقا اللمعان من الطلاء ويجعله حساس لابسط انواع الخدوش ولكن الحل بسيط
انا صاحب شركة المهندس كار كير وهذه الشركة تنتج جميع الكيماويات المتخصصة في غسيل وتلميع ,وتشميع السيارة من الداخل والخارج مواد زات جودة عالية وامان تام علي الحٍاسات والخراطيم والطلاء وتحافظ عل الكاوتش والخراطيم وتمنع التاكٍد والتشقق وتطيل عمر الكاوتش والخراطيم وايضا الشمع الملمع يلمع ويعزل ويحمي كلما ازلت الغبار فيحمي السيارة من الخدوش والرطوبة والعوامل الخارجية
من يريد معلومات اكثر او اي نصائح للسيارة يراسلني علي الاميل او يتصل 0122948299
email:romanbeam@yahoo.com
romanbeam@hotmail.com
الموقع الخاص بالشركة http://www.egyptinteriors.com/compan...8-b5053a5332c2

التعديل الأخير تم بواسطة romanbeam ; 29-10-2009 الساعة 05:49 PM
قديم 02-01-2010, 03:44 PM
ميدوستار ميدوستار غير متواجد حالياً

ميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to behold

مشكور اخي علي المشاركة ونأمل ان تدلنا علي اسم ملمع للسيارة مضمون الاستعمال وكيفية استعماله