العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > عروض وتخفيضات

عروض وتخفيضات عروض التوكيلات ومراكز خدمة السيارات - تخفيضات على الاسعار - عروض وتخفيضات خاصة باعضاء مصر موتورز يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 11-01-2009, 08:12 PM
الصورة الرمزية ref3at_86
ref3at_86 ref3at_86 غير متواجد حالياً
تاجر (المنتدى غير مسئول عن التعاملات التجارية بين الاعضاء)
من انا؟: Xenon

ref3at_86 is infamous around these partsref3at_86 is infamous around these partsref3at_86 is infamous around these partsref3at_86 is infamous around these partsref3at_86 is infamous around these partsref3at_86 is infamous around these partsref3at_86 is infamous around these partsref3at_86 is infamous around these partsref3at_86 is infamous around these partsref3at_86 is infamous around these partsref3at_86 is infamous around these parts
رد: ( عرض مجموعة زينون (HID made in China)

على فكرة يا جماعة لسة محدش جربه من عالمنتدى بس النوع دا جميل جدا وسعره أجمل على فكرة بيتباع بره في المحلات بـ750ج وأكتر كمان وفيه نوع نزل بعديه دا لسة منزلش أوى في المحلات وانتشر اسمه MILANO HID بس دا بــ600ج التكة واحدة وياريت تسألوه عليه بره قبل ما تشتروه
وتليفوني موجود وانا تحت أمركم

دا اللينك بتاع الجهاز الميلانو http://www.up-3rb.net/uploads/images/3rb-f9c76a9706.jpg

تحياتي لكم: (((( لكي الله يا غــــزة )))
قديم 11-01-2009, 10:57 PM
الصورة الرمزية matmm
matmm matmm غير متواجد حالياً

matmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ( عرض مجموعة زينون (HID made in China)

يا جماعة اوع حد يشترى الصينى دة انا واحد صحبى جابو وركبو فى عربيتو واشتغل معاة لمدة اسبوعين وقال هيبيعو انا قولت اشترى كان معايا فلوس وقولت مش خصارة فى الاودى عارفين دفعت 400 جنية وراحو فى الارض بعد تلت ايام اتحرقوا انا كان هيجيلى نقطة لو حد لاحظ انا بقالى كام يوم مبدخلس على النتدى خالص وانا ولا كنت برعش ولا حاجة انا اساسا مبنزلش بلعربية من المقطم هبقى اصورلكم اللمتين والعلبة بعد ما اطلعهم من الفوانيس

قديم 18-01-2009, 12:29 PM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matmm مشاهدة المشاركة

يا جماعة اوع حد يشترى الصينى دة انا واحد صحبى جابو وركبو فى عربيتو واشتغل معاة لمدة اسبوعين وقال هيبيعو انا قولت اشترى كان معايا فلوس وقولت مش خصارة فى الاودى عارفين دفعت 400 جنية وراحو فى الارض بعد تلت ايام اتحرقوا انا كان هيجيلى نقطة لو حد لاحظ انا بقالى كام يوم مبدخلس على النتدى خالص وانا ولا كنت برعش ولا حاجة انا اساسا مبنزلش بلعربية من المقطم هبقى اصورلكم اللمتين والعلبة بعد ما اطلعهم من الفوانيس

مش أنت واخد ضمان ؟ وللا من غير ضمان ؟
قديم 18-01-2009, 10:53 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Payoo مشاهدة المشاركة

مش أنت واخد ضمان ؟ وللا من غير ضمان ؟

شكلها كده الضمان اتحرق مع اللمبتين

ربنا يعوض عليك و على صاحبك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Qmax مشاهدة المشاركة

منتظرين حد يكون جرب النوع ده

والاجمل لو كانت التجربه والتقييم منك انت ياابو نورا لأنك فعل اانت انسان نثق فيك لو حد غيرك كان قال انه جربه وانه شغال تمام عشان يبيع

شكرا للمصداقيه في التعامل
ابونورا لو جرب كل حاجه ينزل عنها اعلان يبقى حيحول العربيه الي معمل تجارب متحرك ...
وتبقى فلوسه راحت في سبيل البحث العلمي ptmnlo123per1106

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 20-01-2009, 03:25 PM
الصورة الرمزية MosTafaFox
MosTafaFox MosTafaFox غير متواجد حالياً

MosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond repute

شكرا على التنبية ربنا يباركلك يا باشا ويعوض عليك

وبصراحة اى حاجة صينى من غير ضمان خسارة فيها جنية واحد

الكلمات الدليلية
زينون, طقم زينون، xenon