العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 27-11-2010, 08:51 AM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لأول مرة فى مصر : خليها تصدى وموديلها يعدى .. حملة تخفيض اسعار السيارات

لازم يعني طب ماينفعش مستعمل ولا امشي نفسي بعربية ابويا
والذل بقا؟

رمضان كريم
قديم 03-12-2010, 03:33 AM
ahmed mustafa ahmed mustafa غير متواجد حالياً

ahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to behold
افتراضي رد: لأول مرة فى مصر : خليها تصدى وموديلها يعدى .. حملة تخفيض اسعار السيارات

يا ريتنا نتفق مرة على حاجة
قديم 16-12-2010, 03:23 PM
yamenmofeed yamenmofeed غير متواجد حالياً

yamenmofeed is on a distinguished road

انت كده بتضر اصحاب المعارض مش اللى على الجمارك
شوف طريقه للضغط على الجمارك هى الاقوى
قديم 17-12-2010, 04:14 PM
therocky4ever therocky4ever غير متواجد حالياً

therocky4ever is on a distinguished road

انا معاكووووووووووووووووووووو وووووووووووا يارجاله
انا اصلا كل اللى معايا 20000 وكنت ناوى ارميهم فى مقدم زيرو واقسط بس غيرت رايى وهاشترى حته مستعمله كده وللجديه فى الكلام انا طبيب وهانشر الحمله على كل المواقع والمنتديات الطبيه اللى انا مشرف عليها او اللى انا عضو فيها وماشاء الله فى منتديات اعضائها يعدوا المية الف عضو وانا بدورى هوصل صدى الحمله دى لكل طبيب وكذلك هاعرف كل اصحابى وزملائى فى العمل وربنا يجعله فى ميزان حسناتنا ويعم الخير على الجميع وتتحسن الاحوال بدل مانهج مالبلد دى....,,
قديم 19-12-2010, 05:40 PM
semo2002_eg semo2002_eg غير متواجد حالياً

semo2002_eg is on a distinguished road

يعنى الجمارك المبالغ فيها جدا لموها و العربيات التحفة ( تبعا بتريق) الى بتتصنع فى مصر الى كانت يعنى زى 128 و بتتباع بتمن عربية يابانى برة و الاسعار المبالغ فيها دية كلها
بالاموال دية كلها كانوا زمانهم ظبطوا شوارع مصر و خلوها تنفع تشيل اضعاف اضعاف العدد الحالى .... الفلوس دية كلها راحت فييين و اتعمل بيها اية
انا صرفت على عربيتى اكتر من تمنها بسبب المطبات و الشوارع الى زى الزفت دية بالعات عالية على الارض مش فاهم لية؟ و اسفلت مكسر و متبهدل و مفارق الكبارى الغريبة دية
الجمارك دية سرقة علنى
خليها تصدى .. وموديلها يعدى