العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 07-04-2011, 03:38 PM
mummy_47 mummy_47 غير متواجد حالياً

mummy_47 will become famous soon enough
افتراضي تركيب الانذار-الف شكر سبير كار-الف شكر استاذ محمد شبل

انا لسيه راجع من شوية من عند سبير كار شارع نوبار وركبت انذار spy 2 way ...طبعا استقبلني استاذ محمد شبل وانا كنت حاجز قبلها وبصراحة زي ما قال كل الاعضاء الناس هناك غاية في الاحترام..ومسبونيش غير لما عرفت كل حاجة عن الانذار واتاكدت من سلامته...ولما استاذ محمد شبل قلتله اني من اعضاء مصر موتورز اداني الانذار ومعاه مشترك ثلاثي ب 420 ج فقط...تصوروا....وكمان هدية عبارة عن معطر سيارة

فعلا الف الف شكر استاذ محمد...الف الف شكر لكل سبير كار وكل الفنيين والموظفين
شكر مستحق حبيت انقله لكل الاعضاء...

تحياتي
محمد
قديم 07-04-2011, 04:00 PM
aass aass غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس مدنى
هواياتي: السيارات

aass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of light
افتراضي رد: تركيب الانذار-الف شكر سبير كار-الف شكر استاذ محمد شبل

الف مبروك على الانذار والسعر مع الهدايا كده مناسبين جدا يعنى بصراحة مفيش تخفيض اوى عشان مصر موتورز بس بصراحة كفاية انك تبقى ضامن انك تركب الحاجة فى مكان كويس
والف مبروك مرة تانية
وانا برضه هاروح قريب اركبه عندهم
قديم 09-04-2011, 01:37 PM
الصورة الرمزية SpareCar
SpareCar SpareCar غير متواجد حالياً
مدير العلاقات العامة (سبير كار)
من انا؟: amir mohmd mstfa
التخصص العملى: general relation manager in spare car group

SpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond repute

سبير كار فى خدمه حضرتك شرفنا فى اى وقت

الفروع
مول سبير كار
التجمع الخامس ش التسعين مركز المدينة الاول
بجوار شركة ناتا
0127933332
وسط البلد
26 ش الشيخ ريحان امام مبنى وزارة الداخلية وسط البلد
27933331
27933332
27933334
فرع مدينة نصر
16 أ امتداد رمسيس
24023074
24028467
فرع المبتديان
8 ش جريدة السياسة السيدة زينب (المصنع)
23654315
23680153
موقع الشركة
قديم 11-04-2011, 01:45 PM

معلش انا حصلتلي مشكلة صغيرة في الانذار وقلت اما اقولهالكم...
وانا في الشغل بالصدفة طلعت المفاتيح وفيها الانذار طبعا.فلقيت الشاشة مظلمة..طبعا اتخديت واذايقت جدا وحاولت اذغط على كل المفاتيح لكن بلا فائدة وطبعا مكنش معايا الانذار الاحتياطي...ستر ربنا اني بيتي جنب الشغل بشوية ..طبعا اول ما ركبت العربية الانذار اشتغل وقاعد شغال طول الطريق للبيت لحد ما جبت الانذار الاحتياطي...بعد شوية جبت ريموت الانذار اللي بشاشة اللي مش شغال وقلت اما اجرب اضغط على زرار الفتح لمده 5 ثواني زي الكمبيوتر..وفجاة لقيت الشاشة بدات تنور وتدي صوت كانها بتعمل ريستارت بالظبط ..جربت اضغط عليه تاني لنفس المدة لقيت الشاشة قفلت ..ثم ضغطت علية مرة ثالثة لقيتها فتحت وعملت ريستارت واشتغل تمام...انا اتصلت بسبير كار لكن قالولي لازم تجيلنا وطبعا انا ساكن في 6 اكتوبر ..المشوار مش سهل....المهم انا عايز اعرف ايه تاثير ده..وهل فعلا ده ريستارت..على فكرة الموضوع ده محصللش لما حبيت اجربه مع زرار القفل LOCK
وفي انتظار ردودوكم

تحياتي
قديم 11-04-2011, 01:52 PM

معلش سؤال اخر: لو البطارية بتاعة الريموت خلصت او بطارية العربية فصلت هل ده يؤثر على الانذار ويحتاج برمجة مرة اخرى ...ياريت الكل يستفيد من اللي حصل معايا في المشاركة السابقة ...وكنوع من الاحتياط خلي الريموت الاحتياطي في العربية على طول...

وفي انتظار نصائحكم

الف شكر