العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 18-08-2012, 02:48 AM
الهولندى الطائر الهولندى الطائر غير متواجد حالياً

الهولندى الطائر has a reputation beyond reputeالهولندى الطائر has a reputation beyond reputeالهولندى الطائر has a reputation beyond reputeالهولندى الطائر has a reputation beyond reputeالهولندى الطائر has a reputation beyond reputeالهولندى الطائر has a reputation beyond reputeالهولندى الطائر has a reputation beyond reputeالهولندى الطائر has a reputation beyond reputeالهولندى الطائر has a reputation beyond reputeالهولندى الطائر has a reputation beyond reputeالهولندى الطائر has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية اكتر حاجة ممكن تستفزك وانت سايق؟؟

اقتراح

منه اجابة على عنوان الموضوع

ومنه تعديل

خليه

إيه أكثر حاجة ممكن تبسطك وتريحك وأنت سايق

هو فيه فى مصر حاجة غير التعب وقلة الذوق والبلطجة المرورية

ياراجل

دى بقت عيشة تزهق

الموت راحة

على الاقل

مش هتشوف الاشكال اللى بنشوفها كل يوم

وعجبى

بسم الله الرحمن الرحيم
{يُرِيدُونَ أَن يُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن
يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ }التوبة32
صدق الله العظيم

قديم 18-08-2012, 02:53 AM
محمد السيد 78 محمد السيد 78 غير متواجد حالياً

محمد السيد 78 is a splendid one to beholdمحمد السيد 78 is a splendid one to beholdمحمد السيد 78 is a splendid one to beholdمحمد السيد 78 is a splendid one to beholdمحمد السيد 78 is a splendid one to beholdمحمد السيد 78 is a splendid one to beholdمحمد السيد 78 is a splendid one to beholdمحمد السيد 78 is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden مشاهدة المشاركة

اكتر حاجة بتسفزني : 1/ لما الاقي العربية اللي قدامي او اللي ورايا ميكروباص او عربية سايقاها واحدة ست ... 2/ لما اكون ماشي سريع وفجاة الاقي مطب طلعلي منين ؟؟؟ معرفش ... 3/ لما الاقي عربية في طريق سريع ماشية ببطئ وبراحة بحس ان ضغط دمي بيعلى ... 4/ لما الاقي كلب او قطه (قصدي الحيوانات ) طلعولي قدام العربية في الملفات ... 5/ العيال اللي بتلعب كورة في الشارع لاني بضايق جدا ... 6/ لما اكون راكن العربية والاقي عيل او واحد قاعد على العربية ... 7/ لما اكون واقف بالعربية او راكنها والاقي حد بيتنح في العربية (على اساس انها فيراري او لامبروجيني) ... 8/ الاشارات المرورية بجد بتستفزني وبترفع ضغطي ... 9/ لما حد يخبطني او يحك العربية ... 10/ لما العربية تحك في المطبات ... 11/ لما الاقي عداد السرعة مش معدي ال100 لاني بحب منظر العداد وهوا على 180 او 200 او مقفول ... 12/ لما الاقي امبير الحرارة ضارب لفوق ... 13/ لما اكون بشد مع واحد ويسبقني ... 14/ لما اكون بعدي من جنب ميكروباص او تريلا ... 15/ لما الاقي نفسي ماشي بليل في امان الله والاقي واحد من الاتجاه التاني ضارب رعاشات زينون ... 16/ لما اكون ماشي وواحد يخبطلي مراية العربية ... 17/ لما يكون عيل صغير قاعد ورا وشغال لعب في الازاز الكهرباء (طبعا الحل اني اضغط على زرار تعطيل الازار الكهربا) ... 18/ لما الاقي واحد بيكسر عليا بعربيته او موتوسيكله ... 19/ الخوازيق اللي بتطلع بليل اللي اسمهم بلطجية دول ... 20/ لما اكون فاتح ازاز العربية ببقا قرفان ... 21/ لما اكون مشغل الكاسيت على صوت واطي ... 22/ لما تكون العربية صوتها عالي ...
مافيش اجمل من سرعة 100 كم فى الساعة

http://www.zikr.ca/

التعديل الأخير تم بواسطة محمد السيد 78 ; 18-08-2012 الساعة 02:56 AM سبب آخر: تكرار المشاركة
قديم 18-08-2012, 02:53 AM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

انى الاقى واحد بيتكلم فى التليفون ومركز مع التليفون وناسى انه ماشى على طريق سريع

قديم 18-08-2012, 03:46 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

واللع انا قريت موضوعك وهو حلو بجد

واقعدت افكر ايه اكتر حاجة بتدايقني في السواقة ملقتش

مفيش اي حاجة بتدايقني خاااااااااالص وانا سايق بكون بارد و ريلكس مشغل اغاني ولو الجو حر بشغل التكيف وعايش حياتي اللي عايز يكسر عليا براحته معنديش مشكلة اللي عايز يخبطني براحته ولا في الدماغ
انا بكون عامل حساب كل الناس اللي ماشية وانا اللي باخد بالي
ولما حد بيخبطني بنزل اقوله حصل خير

: Wkiss5:
قديم 18-08-2012, 03:52 AM
الكردي2000 الكردي2000 غير متواجد حالياً

الكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو الشوق كاديلك مشاهدة المشاركة

واللع انا قريت موضوعك وهو حلو بجد

واقعدت افكر ايه اكتر حاجة بتدايقني في السواقة ملقتش

مفيش اي حاجة بتدايقني خاااااااااالص وانا سايق بكون بارد و ريلكس مشغل اغاني ولو الجو حر بشغل التكيف وعايش حياتي اللي عايز يكسر عليا براحته معنديش مشكلة اللي عايز يخبطني براحته ولا في الدماغ
انا بكون عامل حساب كل الناس اللي ماشية وانا اللي باخد بالي
ولما حد بيخبطني بنزل اقوله حصل خير

: Wkiss5:

اعلي دماغ والله