العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 25-12-2010, 12:32 AM
الصورة الرمزية tobgy
tobgy tobgy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب حاليا و ان شاء الله محاسب مستقبلا

tobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to behold
افتراضي رد: سواقين مستفزين (شوية فضفضة)

و نسيت كمان يا دكتور الناس ال (تييييييييييييييييييييت) اللى بتبقى مولعة النور العالى 24 ساعة على 24 ساعة
لا وكمان ممكن يبقى زينون
تبقى ماشى و كل العربيات اللى وراك مولعة النور العالى و ضارب فى المراية على وشك على طول
و مش مهم بقى حضرتك تشوف
حاجة (تيييييييييييييييت)
و لا الستات
اخر موقف معايا ليهم انهاردة
داخل من شارع عمومى على شارع صغير و فى اتجاهى
و الهانم جاية مخالف و عمالة تقلبلى نور
و الشارع مياخدش غير عربية واحدة
لولا ان كان فى موتوسيكل راكن على اول الشارع كنت دخلت و خليتها ترجع
المهم رحت راجع بضهرى فى الشارع السريع العمومى
الهانم طلعت من الشارع
و سااااااااااااااااااعتين بقى عشان تدخل ورا عربية جاية ببطء
حااجة بجد تقرف
يلا كفاية كدة انهاردة
و شكرا يا دكتور على الموضوع

و من الحب ما قتل
قديم 25-12-2010, 03:21 AM
الصورة الرمزية snoop
snoop snoop غير متواجد حالياً
من انا؟: انا هو انا ؟؟

snoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noura_taman مشاهدة المشاركة

يعني انت سبت كل حاجة ومسكت في الستات اللي بتلعب جومباز - طيب ما احنا بيطلع عينا برضه من الاستهتار اللي بتعملوه فينا وماله لما الست تسوق وماله لما تلعب جومباز في الشارع مش ست الله ...
على الاقل انا شايفة ان سواقة الست بمبدأ من خاف سلم دي مية مية أقولك الدليل ... انك وانت بتقرأ اي اعلان عن بيع عربية دايما الصفة المميزة اللي بنلاقيها استعمال سيدة مش كدة ولا ايه ده اكبر دليل على ان السيدات حنينين قوي في السواقة وممكن سا
عتها تقول بيلعبوا باليه بدل جومباز بقة
عامة ده نداء لكل راجل سايب مراته تنزل تقضي المشاوير وتوصل نفسها شغلها عشان تترحم من المهانة اللي ممكن تتعرض ليها أختك أو امك او زوجتك في المواصلات بالعربية تعالوا على نفسكم ووصلوا سيداتكم لأي مكان يريدونه عشان الرجالة ما تتخنقش من سواقتنا ..
وماحدش يجيب سيرة سواقة الستات تاني لو سمحتوا - عشان احنا بونبوناية الطريق بذمتكم مش ساعات بنضحكم قبل اي مشوار
ههههههه بزمتك انتى مقتنعة بالكلام ده طيب شوفى ست فى الشارع عايزة تركن العربية وبتاخد وقت قد ايه وبتوقف الشارع يمين وشمال علشان جلالة الملكة تركن بسلام او بلاش لما تدخل شارع ضيق اتجاهين وخايفة تمشى وتعدى بتوقف الشارع قد ايه مع ان المكان يعديها مستريح !!! حاجة مستفزة والله العظيم انا بعانى من اى ست بتسوق لانى اتكويت منهم فى الشارع مالوه التروسيكل ابو 3 عجلات زى الفل معاكم

انا لا أملكُ
جمالَ يُوسفَ
ولا قوةِ مُوسي
ولا كنوزِ قارون،،
لكني أملكُ في قرارة نفسي مالا يملكه الآخرون

قديم 26-12-2010, 04:47 PM
noura_taman noura_taman غير متواجد حالياً
من انا؟: أم مصرية
التخصص العملى: ليسانس أداب

noura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond repute

لأ بقة لأ بقة ده انا بقلب النور العالي ... طيب يا سيدي لاقيتها بتاخد وقت في الركنة قولها اتاخري يا مدام وانا اركنلك العربية مش دي الرجولة والشهامة..
المهم بجد والله يا جماعة لازم كل راجل يتقبل فكرة سواقة المرأة مع الوضع في الاعتبار الاختلافات الفسيولوجية وحلوة الفسيولوجية دي بين الراجل والست والست بطابعها كائن ضعيف فلازم نراعي انها مش هاتعرف تركن بسرعة عشان الدريكسيون عادة بيكون تقيل حتى لو باور ما علينا في كل الاحوال لازم نراعيها وخلاص هو عافية وياسلااااام كمان لما بتديها فرصتها تركن وفي الاخر تسيبلك نص العربية برة ... ساعتها يحقلك اللي انت عايز تعمله اعمله
قديم 26-12-2010, 04:59 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

بلاش نجيب سيرة سواقة الستات دلوقت وخلونا فى السواقين المستفزين

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 26-12-2010, 05:25 PM
noura_taman noura_taman غير متواجد حالياً
من انا؟: أم مصرية
التخصص العملى: ليسانس أداب

noura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

بلاش نجيب سيرة سواقة الستات دلوقت وخلونا فى السواقين المستفزين
تسلم يا بااااشا ايوة خلينا في السواقين المستفزين فعلا