العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 20-06-2012, 01:42 AM
عمرو عبد الحميد الجندى عمرو عبد الحميد الجندى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ليسانس اداب

عمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to all
للاهمية يعنى افكر فى اللانوس و بس

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته,
الاخوة الافاضل اصحاب اللوجان و اصحاب المعرفة
قرات فى هذا المنتدى العظيم عن مميزات اللوجان و كنت شبه مقتنع بها و ذهبت الى احد معارض الزيرو فى محافظتى لطلب شراء اللوجان المبلغ تقريبا المطلوب (72000) لوجان بلاك لين فول اوبشن وفجات بان صاحب المعرض سخر من هذه السيارة و نزل بها الارض تماما وذكر لها عيوب كثير منها ارتفاع صوت الماتور - عضة صوت فى الفتيس - غلو قطع الغيار - ليس لها سعر اعادة البيع و نصحنى بشراء اللانوس او الفرنا و شكر لى كثير فى (byd) بلى ونصحنى بها وعندما حاولت المجادلة فى راى و مدى اقتناعى بهذه السيارة عما قراته فى هذا المنتدى الرائع قال لى لو اللوجان ناجحه لنتشرت كاتكسى مثل اخوتها اللانوس و الفرنا و البيد ارجو من اصحاب الخبرة الرد على و لماذا حاول صاحب هذا المعرض ابعادى عن شراء هذه السيارة مع العلم بانه سوف يحضرها لى من احد المعارض الكبرى بالقاهرة ( نظرا لانى حديثة القيادة فلا استطيع النزول الى القاهرة و احضارها خوفا من ارتكاب حادث ) اسف جدا على الطالة و على فكرة هذه اول مشاركة كتابيه لى هنا . ارجو الرد سريعا مع خالص الشكر
قديم 20-06-2012, 02:36 AM
الصورة الرمزية biomedo
biomedo biomedo غير متواجد حالياً

biomedo has a spectacular aura aboutbiomedo has a spectacular aura about
Smile رد: يعنى افكر فى اللانوس و بس

انا معايا اللانوس عشره على عشره وواحد معرفه كان معاه اللانوس و باعها و جاب ال بي واى دي و بيشكر فيها جدا جدا و شايفها الانسب للشارع المصري

قديم 20-06-2012, 08:22 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يعنى افكر فى اللانوس و بس

لالالالالالالالالالا اوعه تفكر تجيب عربية غير اللوجااااااااان يعني معقولة هتجيب عربية صيني مكان عربية فرنسي (مع احترامي لكل انواع العربيات ) وانا هقولك مميزات اللوجان واللي مش موجودة في البي واي دي
1 من برة اللوجان حجمها صغير لكن من جوة واااااااااسعة جدااااااااا وبالذات الشنطة
2 اعلى من البي واي دي عن الارض
3 عفشتها ناعمة جداااااااا
لكن برضه حاول تسال عن قطع غيار العربيتين واللي تلاقيلها قطع غيار اشتريها بس انا برشحلك اللوجان
قديم 20-06-2012, 12:49 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يعنى افكر فى اللانوس و بس

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=90080

مش عارف بجد انت تقصد ايه من المواضيع دي

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 20-06-2012, 07:22 PM
عمرو عبد الحميد الجندى عمرو عبد الحميد الجندى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ليسانس اداب

عمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to all
اعلان رد: يعنى افكر فى اللانوس و بس

شكرا لكل الردود