العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 25-06-2011, 12:20 PM
الصورة الرمزية lover4ever8989
lover4ever8989 lover4ever8989 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد بدر

lover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فعلاً ماشوفتش عربية اجمل من كدة

بصراحه الفيرنا عربيه جميله مع انى كان معايا تويوتا كرولا 2004 1600 بس معجب بالعربيه دى عشان الى بيقول انك مركبتش تويوتا او لانسر التويوتا كانت مش ثابته على السرعات العاليه لو راكب لوحدى
الفيرنا عيبها الوحيد الثبات مره كنت ماشى الطريق الصعيد الغربى وكان معايا 3 والله مشيت بيها 200 بس العربيه صاحبها مروقها وواخد بالو منها اوى اى حد بيحكم على عربيه لازم يكون جربها وتكون عرببيه كويسه مش تعبانه عشان كلامه يكون فى محله

لااله الا الله
عدد ما كان
وعددماسيكون
وعدد الحركات
وعدد السكون
قديم 25-06-2011, 12:28 PM
الصورة الرمزية lover4ever8989
lover4ever8989 lover4ever8989 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد بدر

lover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond repute

وبالنسبه لفرامل العربيه صاحب العربيه مغيرلها تيل جايب واحد المانى مش فاكر اسمه بس مخليها مشاء الله عليها ومش بتزحف جامد حتى على السرعات العاليه
علما بان العربيه دى موديل 2005 بس لما مراعيها عشان كدا بتقفل عدادها واى عربيه تاخد بالك منها تبقى عروسه تهمل فيها تبقى.........

لااله الا الله
عدد ما كان
وعددماسيكون
وعدد الحركات
وعدد السكون
قديم 26-06-2011, 07:14 PM
El-masry El-masry غير متواجد حالياً

El-masry will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بحر الحياه مشاهدة المشاركة

لما تشترى عربيه جديده زيرو محدش حط رجله فيها وتلاقيها صوت موتورها على نتيجة العزل السيىء وكل شوية تسمع فيها اصوات مره الفتيس وتروحش تشتكى يغيرهولك
ومره التكييف تروح تشتكى يسمعهولك فى كذا عربيه
ومره وير الفتيس ينقطع وتروح تشتكى يغيرهولك
وكل ده واستهلاك البنزين عالى جدا حوالى 150 كيلو فى الصفيحه جوا البلد
ده غير الاصوات الصغيره البسيطه اللى بتظهر وتختفى كل فتره مع نفسها كده
كل ده والعربيه لسه معملتش 3000 كيلو
يبقى مستنى منى اقول ايه ع العربيه
انا لو مكانك هتخنق فعلا
بس في ناس كتير كدة علي فكرة بتجيب عربيات زيرو و بتتعبها في الاول اغلب الصيني بيكون كدة بيظهر فيه مشاكل كتير و في ناس بتجيبه مافيهوش حاجة

بس انت ظبطها و تعالي علي نفسك و ان شاء الله هترتاح بعد كدة لأن الفيرنا من العربية قليلة الاعطال

انا عربيتي زيك تقريبا انا تقريبا عامل 5000 بس الحمد لله انا ماعنديش المشاكل دي غير صوت العزل طبعا سيء بس انا بعلي الكاسيت سنة و كله بيبقي تمام احلي عزل

والله انا هقولك علي حاجة اعرف ناس اشترت كروز جديدة اللي ب ا140 الف و مشاكل الدنيا و الاخرة حصلت معاهم و اخرتها اقسم بالله ماركونة تحت البيت و التوكيل مش راضي يغيرها

فنحمد ربنا علي اد مشاكلنا

و يا باشا روق انت معاك اسد عالطريق
قديم 26-06-2011, 07:15 PM
El-masry El-masry غير متواجد حالياً

El-masry will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lover4ever8989 مشاهدة المشاركة

وبالنسبه لفرامل العربيه صاحب العربيه مغيرلها تيل جايب واحد المانى مش فاكر اسمه بس مخليها مشاء الله عليها ومش بتزحف جامد حتى على السرعات العاليه
علما بان العربيه دى موديل 2005 بس لما مراعيها عشان كدا بتقفل عدادها واى عربيه تاخد بالك منها تبقى عروسه تهمل فيها تبقى.........
شكرا يا باشا عالمرور
انا ناوي لما اغير تيل هغير ماستر و هجيب حاجة زي دة عشان موضوع الزحف دة موجود فيها فعلا
قديم 26-06-2011, 07:19 PM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute

ينصح التوكيل بتركيب جنوط 14 بدل 13 وبالتجربه فرقت كثير السياره للاحسن

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431