العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT

رينو RENAULT RENAULT شريك اساسى مع نيسان اليابانية وتحتل المركز الرابع عالمياً تحت قيادة كارلوس غصن اشهر الموديلات سينيك كليو ميجان

قديم 11-08-2009, 09:52 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيارات رينو الحالية

انا رائى يتثبت و يبقى مرجع و لما الاعضاء تتفاعل دى هيه الافاده الاكبر لان دى خبر مش تقارير ممكن تتجاب من على النت بسهزل

لا احنا هنا نخلى التقاريرالفنيه اللى جايبها المهندس خالد ربنا يزيده و يكرمه ان شاء الله فى الاول و بعديها اراء الاعضاء بتجاربهم ان امكن كده بجد هاتلاقى الموضوع بقى يستحق

شوف مثلا موضوع زى ده ااهم مواضيع الفيرنا لو كنت قفلت كان هيبى مرجع و خلاص لكن انا اتبسط لما لقيت تفاعل الاعضاء معاه و كل واحد بيقول مشكلته

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 11-08-2009, 10:37 PM
الصورة الرمزية chato_eg
chato_eg chato_eg غير متواجد حالياً
من انا؟: هانى محمد
التخصص العملى: مصمم أزياء

chato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman abdelrazek مشاهدة المشاركة

يا أخى كل ما اطرد فكرة الميجان من دماغى

يرجعنى تقرير ليها تانى

مش قادر اكرهها

اوتوموبيل يا جمااااااااعه والله

وتابلوه الميجان II اشيك واحلى من الميجان3

اه نسيت اقولك

تقرير ولا اروع للرينو وموديلاتها الرائعه تسلم ايدك
بغض النظر عن الشائعات المغرضه ومحاولة النيل من سمعتها
شكرا على كلماتك الرقيقة...
و مافيش حد بيكره الميجان بالذات الميجان II إلا إذا كان قلبه أسود...
ممكن جدا ما تحبهاش...تكره ما تمثله ...تكره خطوطها الناعمة...ممكن تكره صوت الكلاكس...ممكن شكل لوجو رينو نفسه ما يعجبكش...لكن تكره العربية على بعضها..مستحيل...لإن كل حتة فيها واضح حجم المبذول به للوصول به إلى هذا المستوى من الكمال....
أنا لو قعدت كتبت عن الميجان II لوحدها يبقى عايز موضوع لوحده من صفحات طوال لمدحها و الكشف عن خباياها و روعتها...أنا فعلا شاكر لربنا نعمة إنه ركبنى الميجان II و خصوصا الهاتشباك....عربية لن ينساها التاريخ...و يدينى و يديكم ربنا الصحة و طول العمر و نشوف بعد 10 سنين و ابقوا قولوا هانى قال...

Megane...Every Trip is a Journey

قديم 11-08-2009, 10:44 PM
الصورة الرمزية chato_eg
chato_eg chato_eg غير متواجد حالياً
من انا؟: هانى محمد
التخصص العملى: مصمم أزياء

chato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond repute

و الله أنا كل مبتغايا هو الإفادة و إنه يكون مرجع...
طبعا مقدر بعمق كلمات الشكر و التشجيع من الأعضاء و المشرفين....
لو مش هايضايق حد من الأخوة إللى تفضلوا مشكورين بالرد...أنا ما عنديش أدنى مانع على الصورة إللى تشوفوها مناسبة لتحقيق هذا المراد بالمنفعة...
بس ممكن لو تستنى لحد ما أخلص الموضوع بكل العربيات و الوصول بالموضوع لأفضل شكل و بعدين لو حابب تعيد تنسيق و ترتيب المشاركات المتصلة بعنوان الموضوع لتكون فى الأول ثم تليها مشاركات الأعضاء أو أى صورة تانية...
و بعدين مين عارف...مش يمكن مستوى الموضوع ينزل و يضمحل و يبقى مش مستاهل التثبيت ptmnlo123per1127
قديم 11-08-2009, 11:33 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

مين قال كده الموضوع اتثبت من غير اى حاجه على الاقل اثبت فى قلوبنا

ايه رايك فى الحته البكش دى ههههههه

®AHMEDCAR

اذكروا الله
قديم 11-08-2009, 11:35 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR

لا بجد الموضوع ممتاز جدا جدا و يستاهل التثبيت

بس فعلا ده بعد رائى بوب و استاذان حضرتك نحاول نظبط الموضوع بالشكل اللى يليق باسم حضرتك عليه

®AHMEDCAR

اذكروا الله

الكلمات الدليلية
رينو, رينو ميجان, رينو لوجان, رينو سيمبول