العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT

رينو RENAULT RENAULT شريك اساسى مع نيسان اليابانية وتحتل المركز الرابع عالمياً تحت قيادة كارلوس غصن اشهر الموديلات سينيك كليو ميجان

قديم 04-03-2013, 01:21 AM
eltokhy1979 eltokhy1979 غير متواجد حالياً

eltokhy1979 will become famous soon enough
افتراضي رد: كتالوج رينو رينبو موديل 1997

السلام عليكم ورحمة الله أحبتي فى الله ...ارجو ان تكونوا جميعا بخير والحمدلله
أود ان أوجه الشكر لكم جميعا لانني بعد أن قرأت الكلام الجميل الي كتبتوه ...خلاني أتوكل على الله وأشتري
رينبو 97 أدعولي بكره ان شاء الله اخلص فيها ....وتكون وشها خير ان شاء الله وربنا يبارك ...شكر لكل صديق وأخ هنا قال كلام فعلا لاقيته وسمعته عن العربية دي كمان من بره ...جزاكم الله خيرا ..وأكيد هتفيدوني أكتر لما أحتاج أى معلومه عنها
قديم 06-03-2013, 05:19 PM
eltokhy1979 eltokhy1979 غير متواجد حالياً

eltokhy1979 will become famous soon enough

متشكر ليك جدا يا أستاذ أحمد على ذوقك .أنا اخوك أسامه الي اتصلت بيك النهارده .تشرفت بمعرفتك أخي الحبيب ....لك كل التقدير والاحترام ...وربنا يسهل الأمور وانا منتظر بقى نصيبي هيبقى فى الرينو 2002 وللا ريبنو 97 وشكلي هبقى من عشاق الرينو بعد كلامك الراقي عنها وطبعا منساش كلام الآخ بوب الجامد ربنا يبارك فيكم جميعا.
قديم 20-03-2013, 01:06 PM
DRGHARIB DRGHARIB غير متواجد حالياً

DRGHARIB is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eltokhy1979 مشاهدة المشاركة

متشكر ليك جدا يا أستاذ أحمد على ذوقك .أنا اخوك أسامه الي اتصلت بيك النهارده .تشرفت بمعرفتك أخي الحبيب ....لك كل التقدير والاحترام ...وربنا يسهل الأمور وانا منتظر بقى نصيبي هيبقى فى الرينو 2002 وللا ريبنو 97 وشكلي هبقى من عشاق الرينو بعد كلامك الراقي عنها وطبعا منساش كلام الآخ بوب الجامد ربنا يبارك فيكم جميعا.
1000 مبروك يا استاذ طوخى على الرينبو ربنا يحفظهالك و يكفيك شرها ...على فكرة انا لسه بايع عربيتى الرينبو و جبت ميجان 99 بس برضه مقدرش انسى الرينبو لأنى كنت بحبها اوى....لو احتجت اى حاجة بخصوص الرينبو انا تحت امرك : الابهام ~ 220: