العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ما هو تقيمك لوكيل بى واى دى ( شركى الامل ) و مراكز الخدمه
ممتاز 0 0%
جيد جدا 2 14.29%
مقبول 8 57.14%
سىء و مفيش حل تانى و لازم اروحه 3 21.43%
مش هروحه تانى و هروح لورشه بره 1 7.14%
المصوتون: 14. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 26-01-2012, 10:01 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي ما هو تقيمك لوكيل بى واى دى (شركة الامل ) و مراكز الخدمه

برجاء المشاركة ممن يتعامل بشخصه مع الوكيل لضمان نزاهة الإستطلاع (شكرا)
قديم 26-01-2012, 10:17 PM
كيا سيفيا كيا سيفيا غير متواجد حالياً

كيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ما هو تقيمك لوكيل بى واى دى (شركة الامل ) و مراكز الخدمه

انا كان لى تجربتان لمركز خدمه الـ byd تجربة مريرة بفرع العباسيه وموضوعها مثبت بقسم الـ byd والاخرى بفرع القطاميه رفض مسئول الخزينه استخدام كارت الدفع الـ visa الا بعد زيادة الفاتورة بقيمة 2% وطبعا رفضت وساتقدم بشكوى للبنك المصدر اله الفيزا لفرع القطاميه وعلى ذلك فانا ساضع تقييمى للمركزين بدرجة سيىء
قديم 28-01-2012, 10:38 AM
khggk74 khggk74 غير متواجد حالياً

khggk74 is on a distinguished road

التوكيل سىء جدا - مش ممكن انك تروح التوكيل ومفيش حد يسلمك العربية ويقولك جرب وشوف ولو فيه حاجة ارجع تانى . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟ لا وكمان يسلم المفتاح لامن فى اخر التوكيل ويقولك لروح استلمها ولا تعرف ايه الى اتعمل فيها .
يجب ان يكون فى حد يسلمنى العربية ويقول ايه الى تم بالضبط وهل الى انا اشتكيت منه موجود فعلا وتم اصلاحه ولا مفيش حاجة وكله تمام .
متهيالى ده ابسط حاجة الفروض يق
ما اى توكيل محترممممممممممممممممممممم
قديم 29-01-2012, 10:48 AM
الصورة الرمزية Kilany2011
Kilany2011 Kilany2011 غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: العلاقات العامة
هواياتي: القراءت التاريخية

Kilany2011 will become famous soon enoughKilany2011 will become famous soon enough

التوكيل مقبول بشكل عام من حيث انجاز المطلوب فى وقت قصير وتوافر قطع الغيار وملائمة اسعارها ولكن يحتاج الى تطور كبير وخاصة فيما يتعلق بحسن المعاملة وحسن اخيتار الفنيين والمهندسين وطريقة استلام وتسليم السيارة واعتقد مع الوقت سوف يتحسن ويصل لدرجة جيدة

EL.Kilany
قديم 31-01-2012, 04:09 AM
abdo_2828 abdo_2828 غير متواجد حالياً
من انا؟: Man
التخصص العملى: GB
هواياتي: mifuhXD

abdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud of

انا بالنسبة لى التوكيل كويس جداا يعنى مقولتش ملاحظة وهما معملوهاش
الا فرامل اليد قلتلهم يشدوها شوية قالولى الاحسن نشدهالك بعد صيانة ال10 عشان الفرامل تطبع
وانا شايف ان اسعار قطع الغيار الموجودة بالتوكيل كويسة جدا واحسن من التوكيلات التانية اللى يقولك مراية ب 600 جنيه وحاجات غريبة كده
بس فى ملحوظة واحد بس اللى معملوش فيها حاجة لحد دلوقتى وهى الحرارة اللى بتطلع من تحت الطبلوه
عشان كده انا حطيت جيد جدا