العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 15-07-2010, 01:38 PM
الصورة الرمزية abo salem8882
abo salem8882 abo salem8882 غير متواجد حالياً
من انا؟: mohamed salem
التخصص العملى: student

abo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to all
افتراضي رد: للي عنده خبرة في الديفل...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adhamelmasry مشاهدة المشاركة

ياجماعة مفيش شك ان الصوت الرفيع بيخلى العربية ليها نظرة تانيه وبتحسس الناس اللى حوليك انك فعلا مظبط العربية كويس مع شوية الفنش اللى برة ذى الفامية مرايات رياضية زنون ليت خفيف مع تنفيخ امامى وخلفى مع اربع جنوط محترمين وتنساش ان الصوت وراة ماتور تربو واسطوانه وديسك محترمين مع فلتر رياضى وساعتها ممكن تركب لعربيتك نظام العادم اللى يريح العربية والكلام دة بيفرق جامد يا مان وممكن تمشى وانت فاتح نور الشابورة بس مع صوت المزيكا المحترمة اللى مش عالى بس البيز باين والتربل باين دا بيدنى الناس احساس ان صاحب العربية انسان محترم وفاهم تعالى بص على شاب تانى معلى البيز على الاخر والصوت وحش وصوت ديفيل فية دربكه مع الفامية الناس هتقول حاجة من الاتنين ياما مجنون وبيتمنظر لاما هيخافو يمشو جمبو وهيبدءو يبصولو بصه مش تمام وربنا يوفقك ويرزقك بصنايعى بيخاف من ربنا اخوك ادهم المصرى
اه الله ينور عليك
و مش ناقصة بقى تفويت من الرجالة !!
قديم 15-07-2010, 01:40 PM
الصورة الرمزية abo salem8882
abo salem8882 abo salem8882 غير متواجد حالياً
من انا؟: mohamed salem
التخصص العملى: student

abo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to all
افتراضي رد: للي عنده خبرة في الديفل...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DK.Cupo مشاهدة المشاركة

انا فاهم قصدك انت عاوز صوت زي ده

باشا
هو ده اللي قصدي عليه
بس ,, هل سمعت صوت ارفع من كده ؟؟؟
و ممكن عالهادي يكون الصوت اقل من كده كمان على اساس ان الموتور ده كبير يعني
انا 1300 بس