العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Veloster - فيلوستر

قديم 27-06-2011, 12:32 AM
الصورة الرمزية citroeen
citroeen citroeen غير متواجد حالياً

citroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to behold
افتراضي رد: مفاجاه أخري جديده ( اسعار هيونداي كوبيه Veloster الجديده ) ... قبل الفتي ما يشتغل !!

الار بى الهاى لاين ياباشا هتنزل فى نص 7 او اخر 8 كدة وممكن مالهاش معاد نزول عشان متأثرش على مبييعات الالنترا وتبقى اخر كاتيجورى فى الrb الى هى ب110 الف جنية و الى هى ب 115 الف جنية ممكن ينزلوا 100 كدة بالعدد وخلاص عشان الالنترا تشتغل الى الاتنين قريبين من بعض بس الالنترا اكبر من الrb مع اختلافات بسيطة وللعلم الالنترا اول لما بتنزل اى معرض بتتباع علطول حاجة غريبة جيدا و غالية فى نفس الوقت
قديم 27-06-2011, 01:04 AM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مفاجاه أخري جديده ( اسعار هيونداي كوبيه Veloster الجديده ) ... قبل الفتي ما يشتغل !!

سعر متميز

وفى انتظار المزيد من التفاصيل

اللهم احفظ بناتنا ونسائنا فى كل مكان من شياطين الانس
قديم 27-06-2011, 01:26 AM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

هى اسعار العربيات ارتفعت كده ولا انا كنت بحلم
يعنى دى هتنافس الجولف والبيجو والنيو ميجان وكده يعنى

geologist the best
قديم 27-06-2011, 01:29 AM
sakrquraish sakrquraish غير متواجد حالياً

sakrquraish is on a distinguished road

استاذ citroeen سكرا للرد بس الصراحة انا أتخنقت لأني من شهر مارس و انا مستنيها و كل مرة لشهر الجاي
قديم 27-06-2011, 01:36 PM
الصورة الرمزية citroeen
citroeen citroeen غير متواجد حالياً

citroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to behold

بص ياباشا هيونداى بقيت شركة جامدددددددددة جيدا وحقها تنزل بالاسعار دى وحقها تنافس اى حد بصراحة عربيية جامدة جيدا وفى نفس الوقت الميكانيكا سهلة وقطع غيار متوفرة فى كل مكان واى حاجة تركب فيها واى توضيب يركب ويتحت فيها كل حاجة سهلة فى سهلة وهما نجحوا فى كدة وحقها تبقى احسن من الرينو والجولف والحاجات المعقدة فى الميكانيكا وفى التوضيب شغلانة سودة وقطع غيار غير متوفرة وغالية جيدا ومش اى حد فاهم فى العربييات الفرنساوى والمانى واليابانى لازم يكون عارف ميكانيكا جامدة اما الكورى سهل جيدا جيدا مش محتاج حورات وفى نفس الوقت بيأدى الغرض زى اى عربيية ويمكن احسن واسرع ......اما يا استاذ صقر بتشكرنى على اية ياباشا انا تحت امرك فى اى وقت معاك فى اى حاجة اخوات انا راى تجيب ام 110الف الRB او اول فئة الالنترا 122 الف والاتنين كدة زى بعض بس هنا الالنترا تكسب لانها اوسع من الRB انا راى لو دى فاضية ودى فاضية يبقى عليك وعلى الالنترا