العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سلامتك على الطريق

سلامتك على الطريق خاص بالسلامة المرورية ووسائل الامان ونظم حماية البيئة

قديم 27-11-2008, 01:29 PM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بتحب السواقة بسرعة ؟؟

240 ptmnlo123per172
260ptmnlo123per144
340ptmnlo123per111
آه يا عم أنا نسيت انك في الكويت، أنا قلت فين الطرق دي في مصرptmnlo123per1127

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 27-11-2008, 07:30 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

فل يا باشا

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 28-11-2008, 04:52 AM
الصورة الرمزية Nour_peugeot
Nour_peugeot Nour_peugeot غير متواجد حالياً

Nour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond repute

نا بحب اجري جدا بس بحط في اعتباري كذا حاجه

عشان الواحد يجري و الكلام ده

1 - يكون واثق من نفسه و من قدراتنه و قدرات عربيته مش غرور بس رحم الله من عرف قدر نفسه

يعني ميبقاش انا مثلا معايا عربيه 1600 سي سي و افولك انا هقطع ال 3000سي سي علي الطريق

2 - معرفه الطريق و توقع اخطاء الغير و الاستعداد لاي طارء

3 - مشدش او اجري معا حد في منطقه سكنيه انا عملتها قبل كده و كنت هخبت بنت صغيره و ربنا ستر خلي بالكم كويس

4 - و الايمان بالقضاء و القدر

بس كده خلي بالكم بقي

و لو حد عيز يشد معايا يقولي ههههههههههههه

my peugeot 306 gti6
قديم 28-11-2008, 02:46 PM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Nour_peugeot مشاهدة المشاركة

نا بحب اجري جدا بس بحط في اعتباري كذا حاجه

عشان الواحد يجري و الكلام ده

1 - يكون واثق من نفسه و من قدراتنه و قدرات عربيته مش غرور بس رحم الله من عرف قدر نفسه

يعني ميبقاش انا مثلا معايا عربيه 1600 سي سي و افولك انا هقطع ال 3000سي سي علي الطريق

2 - معرفه الطريق و توقع اخطاء الغير و الاستعداد لاي طارء

3 - مشدش او اجري معا حد في منطقه سكنيه انا عملتها قبل كده و كنت هخبت بنت صغيره و ربنا ستر خلي بالكم كويس

4 - و الايمان بالقضاء و القدر

بس كده خلي بالكم بقي

و لو حد عيز يشد معايا يقولي ههههههههههههه

يكون واثق من نفسه و من قدراتنه و قدرات عربيته مش غرور بس رحم الله من عرف قدر نفسه

هههههههههه انا لما اتكلمت على البورش كان قصدى تمثيل مش بجد انا لو شوفت واحد ببورش هوسعلة الطريق و هقولة اتفضل و اتفرج علية و هو بيجرى

قديم 28-04-2009, 11:21 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

كلام جميل جدا وانا مقطنع بيهptmnlo123per171

الكلمات الدليلية
السواقة بسرعة, القيادة الرياضية, حب السرعة, إدمان السرعة