العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فولكس > بولو POLO

قديم 27-06-2010, 12:18 PM
issoPolo issoPolo غير متواجد حالياً

issoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant future
افتراضي تسقيط مواتير فولكس بولو VW Polo

عرفت ناس كتير بتنزل موتور 1400cc للبولو 1000cc
و كمان عرفت ان سعر التسقيط من 4000 الى 6000
بس اخر حاجة سمعتها موتور 1400cc turbo للبولو
انا ناوي اضحي بأي حاجة في التعديل بس اجيب الموتور دا
ممكن حد يقولي سعره اد ايه و بيتعمل فين؟
قديم 27-06-2010, 12:25 PM
Xpert Xpert غير متواجد حالياً
من انا؟: بيشو
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سابق
هواياتي: هاوي سيارات

Xpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to all
افتراضي رد: polo!!!!!!!!!!

الناس بتركب ال 1600 الجي تي اي بتاع البولو في البولو..

Why?...Cause I can
The Raise of the Don ... Don Johnny

Don Capone

Everything is personal ...every bit of Business , every piece of Crap every Man has to eat everyday of his Life is personal..

///

قديم 27-06-2010, 12:45 PM
issoPolo issoPolo غير متواجد حالياً

issoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant future

طب دا بيتعمل فين و بكام؟؟؟
ارجو الافادة!!
قديم 27-06-2010, 05:39 PM
Xpert Xpert غير متواجد حالياً
من انا؟: بيشو
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سابق
هواياتي: هاوي سيارات

Xpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to all

اسال محمد ايبيزا معانا علي المنتدي

Why?...Cause I can
The Raise of the Don ... Don Johnny

Don Capone

Everything is personal ...every bit of Business , every piece of Crap every Man has to eat everyday of his Life is personal..

///

قديم 27-06-2010, 10:58 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

حاسس انك مستغرب شوية انها بينزل فيها 1400

البولو ممكن تسقط فيها 2000 عادي

عموما لو عايز تسقط فيها 1400 ممكن تجيب نص كامل 1400 ال 16 صباب ال 100 حصان وتسقطه عندك ده حاجة

ممكن تجيب مكنة 1400 75 حصان بالانجكشن بتاعها و تسقطها عندك علي عفشتك و فتيسك ( انا بفضل تجيب فتيس ال 1400 لكن لو الفلوس مزنقه سقط علي فتيس ال 1000 ) و بفضل برضه تغير الشكمان

و ممكن زي ما قال اكسبرت نص كامل 1600 gti ده 123 حصان 16 صباب و ده مش هتسقطه علي حاجة من عندك ده تفك كل اللي عندك و النص اللي هتجيبه تركب كل حاجة فيه بدل حاجتك

و موضوع التربو ده عادي ايه المشكلة فيه !

البولو القديم مبينزلش بتربو ستوك من المصنع انما ممكن تركب تربو علي الموتور عادي

لو عايز عربية جبارة و مستعد تصرف و هتاخد نتيجة ملهاش حل قولي و انا ادلك علي الطريق ان شاء الله كلمة جبارة مش معانا 150 ولا 160 حصان (بنتكلم في 250-300 حصان)

IBIZA