العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فولكس > جيتا JETTA

قديم 01-04-2014, 12:37 AM
الصورة الرمزية romeoalmansour
romeoalmansour romeoalmansour غير متواجد حالياً

التخصص العملى: Engineer
هواياتي: reading and reading

romeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المنتدي وااااااقع ليه كدا ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zing0 مشاهدة المشاركة

و فى أعضاء كتييييير سجلو بعدى و ما شاء الله مشاركاتهم أكتر من كده بكتييييير
(مثل أخى الغالى romeoalmansour ربنا يباركله فى وقته و علمه و صحته) ده مثال بسيط و "إلعب غيرها يا جميل"
تسلم اخي العزيز الغالي (zing0) كله بفضلكم وبفضل مصر موتورز
ربنا يبارك لك ويوسع في رزقك ويرزقك من حيث لا تحتسب

............

الله العظيم أعلي وأعلم

اللهُــم يا فارج الهَم, ويا كاشف الغــــم, فرّج همّــي, وفُك كربي, واغفر ذنبي , وارزقنــي من حيثُ لا احتسب
ما شاء الله تبارك الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله , اللهم إني أسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى
اللهم لا أضام وأنت حسبي، ولا أفتقر وأنت ربي، فأصلح لي شأني كله ولا تكلني إلى نفسي طرفة عين ولا حول ولاقوة إلابك
لا نفع للمال اذا كانت النفس فقيرة ولا ضرر من الفقر اذا كانت النفس غنية

Its easy taking it apart. But getting it back together is another story

.
قديم 01-04-2014, 02:38 AM
الصورة الرمزية ميدو عمر ايمن
ميدو عمر ايمن ميدو عمر ايمن غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن انور عبد الحليم ((ابو ميدو وعمر ))
التخصص العملى: مدرس اول أ لغة انجيزية - مدرب محترف - Oracle- Java -Thinkquest - ICDL
هواياتي: التكنولوجيا - الكمبيوتر - السيارت

ميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond repute

رجاله وطول عمر ولادك يا بلدنا رجاله
مفيش كلام يتقال تاني
احسنتم -- ده كمان ابو نورا لسه مردش
افتكر العضو ده يكتب وصيته احسن
ههههههههههههه
قديم 01-04-2014, 05:24 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
رأى رد: المنتدي وااااااقع ليه كدا ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة romeoalmansour مشاهدة المشاركة

رساله شكر للاخوة الاعزاء الغاليين
mr astra
zing0
hisham elgazzar
ahmed ali
ورسالة شكر خاصة لابو نورة والادارة

العفو يارامى باشا كلنا بنتعلم وكلنا بنستفيد من بعضنا
أستاذ محمد مستر أسترا والمهندس احمد والمهندس عمرو والمهندس أحمد وكارز أدماير وحمدى المخترع وناس كتيرة علشان ما انساش حد كلهم قابلتهم بجد شخصيات من النادر انك تقابلها فى حياتك
وقريب إن شاء الله هعدى عليك علشان اتعلم منك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المفكر مشاهدة المشاركة

صحيح أنا لست من المشاركين بكثرة في المنتدى لكن هذا لا يعني أنني لا أرى المجهود الأكثر من جيد من جميع الأعضاء، فأنا لا أضع مشاركة برأي إلا بعدما أرى هل سأكتب جديد أم ان معلوماتي قد وردت من أحد المشاركين، وغالبا ما أرى أن أحدهم كتب ما أريد وبشكل أفضل مني، وإن كانت بعض الأقسام تعاني من ندرة الدخول أو بعض الأنواع التي لا توجد بكثرة لكن هذا لا يعني أن المنتدى يعاني، ببساطة اكتب أي موضوع عن السيارات باللغة العربية على جوجل وهتلاقي مصر موتورز من أول ما يظهر لك كنتيجة، أيضا موضوعات تجارب السيارات ومناقشة الأعضاء تكون مثمرة جدا، وصعب تلاقي تعاون وأمانة من الأعضاء زي هنا حتى في نقل أسعار قطع الغيار، وهناك أعضاء أكثر من عباقرة يأتون بالموضوع أفضل من أي برنامج تليفزيوني، باختصار المنتدى به اعضاء متاجوبون ولديهم الكثير من المعلومات المهمة وبه الكثير من الأقسام الغنية بالموضوعات القيمة، وياسيدي خليها عليك لو انتا شايف إن المشاركات قليلة ورينا الهمة.
أطلب اللى انت عاوزه وماحدش هيتأخر عنك حتى لو معلومة جديدة هندور عليها ونتباحث فيها سوا علشان كلنا نتعلم وكلنا نستفيد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميدو عمر ايمن مشاهدة المشاركة

رجاله وطول عمر ولادك يا بلدنا رجاله
مفيش كلام يتقال تاني
احسنتم -- ده كمان ابو نورا لسه مردش
افتكر العضو ده يكتب وصيته احسن
ههههههههههههه

مع الأسف ابو نورا عنده ظروف وتواجده قليل والبركة فى المراقبين والمشرفين والمدير العام كلنا أسرة واحدة ماحدش يزايد على كدا

كل تجاربى وشغلى فى العربيات رفعتها على موقعنا فقط ومش مسامح اى حد ينقلها
والله انا مش مسامح اى حد ينقلها

ولو كنت مش بشارك فده لأنى مشغول
لكن اى احد بيسأل انا مش بتأخر الحمدلله
قديم 02-04-2014, 01:29 AM
الصورة الرمزية romeoalmansour
romeoalmansour romeoalmansour غير متواجد حالياً

التخصص العملى: Engineer
هواياتي: reading and reading

romeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond repute

والله يا باشمهندس هشام وانا كمان منتظر اللقاء السنوي عشان اقدر اتعرف عليهم واتشرف بمعرفتك ومعرفتهم وان شاء الله يبقي قريب جدا باذن الله

............

الله العظيم أعلي وأعلم

اللهُــم يا فارج الهَم, ويا كاشف الغــــم, فرّج همّــي, وفُك كربي, واغفر ذنبي , وارزقنــي من حيثُ لا احتسب
ما شاء الله تبارك الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله , اللهم إني أسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى
اللهم لا أضام وأنت حسبي، ولا أفتقر وأنت ربي، فأصلح لي شأني كله ولا تكلني إلى نفسي طرفة عين ولا حول ولاقوة إلابك
لا نفع للمال اذا كانت النفس فقيرة ولا ضرر من الفقر اذا كانت النفس غنية

Its easy taking it apart. But getting it back together is another story

.
قديم 02-04-2014, 06:33 AM
shooter123 shooter123 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير شركة دعاية واعلان

shooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant future

السلام عليكم
ايه يا جماعه اول ردودكم عنصرية ليه كدا ؟؟ اللي يقولي انت راكب جيتا واحنا ناس غلابة
واللي يقولي حتشتريه واحنا مش حنتفاعل معاك؟؟؟؟

ويعلم الله وحده ان الموضوع مفيهوش اي شئ خفي انا فقط لقيت المنتدي فعلا نايم الوحيد اللي فعلا رد عليا صح لانه اكيد فهم حسن نيتي هو العضو الكريم romeoalmansour

الباقي كله كان بيألش
انا اللي خلاني اكتب الموضوع ده حاجة واحد ويمكن في رد علي الاخ اللي بيقولي ما انت عضو من 2008 ومكتبتش غير 218 موضوع وده ليه بقي
انا مش بطيق العربية اكثر من سنة في الاصل ( معلش خلقتي كدا )
واحب انزل واطلع عادي يعني مش فارقة معايا ( عشان الناس المنفسنة )
اللي بيفرق معايا اني بزهق من العربية ولو كانت ايه حتي لو قعدت معايا بالكتير سنة ةدي اقصي مدة قعدت فيها عربية معايا

اجيب اللانسر وادخل المنتدي الاقي 100% لدرجة اني مش بحتاج اكتب موضوع او استفسار عن حاجة بس الكلام ده من 2009
2010 بقي جبت افيو كوري ادخل المنتدي الاقي 75% من الاسئلة اللي في دماغي
2011 جبت اوبل فيكترا ملقتش 60% من الاستفسارات اللي في دماغي
2011 برده جبت ليجانزا ملقتش اكتر من 60% برده من الاستفسارات
جبت اسبرانزا ملقتش اي استفسارات من اللي كنت عايزة اسأل عليها
2012 رجعت جبت اوبل تاني بس موديل اعلي وبرده لقيت هنا حوالي 20% فقط من الاستفسارات
2013 جبت كورولا وبرده ملقيتش اكثر من 50% من استفساراتي
2013 جبت اوكتافيا وبصراحة مدخلتش المنتدي لاني كنت في شغل دائم السفر
2014 جبت جيتا ودخلت المنتدي ملقتش غير 10% فقط عن الاستفسارات اللي في دماغي

عشان كدا اتكلمت لان المنتدي انا بعتبره بيتنا كلنا زيكم كدا تمام لما اتحمقتم اووووي لفكرة اني حشترية توقعتم مثلا اني حشترية واقفله ؟؟؟؟؟؟ واضيع خبرة ومجهود ناس لسنين طويلة ؟ طيب ازاي باي عقلية ؟؟؟؟

متشكر ليكم جدا علي الموضوع الوحيد اللي نزلته وتفاعلتوا معاه بالشكل ده

العمر لحظة