العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 10-09-2011, 01:03 PM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا من الاغلبية الصامته وعايز اتكلم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة The MERCURY مشاهدة المشاركة

انا مش مبسوط من التهريج اللى بيحصل فى البلد
:w6w2 00504112245306e:w6w200504 112245306e

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]
قديم 10-09-2011, 03:10 PM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute

ياترى جمعة 9 سبتمبر نجحت ولا فشلت ؟
قديم 10-09-2011, 03:57 PM

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute

تعليقات من النت على احداث 9 سبتمبر
-رصد | متابعات | بلال فضل : فارق كبير بان تكسب احترام العالم فى 18 يوم وتخسره فى 18 دقيقة
-محمد عادل: المتسبب في أحداث السفارة هم سفارة السعودية و الفلول, وذلك بسبب محاكمة مبارك
-المذيعة بتسأله علاقة 6 ابريل باللي حدث قالها 6 ابريل بريئة براءة الذئب من دم ابن يعقوب
-لا يا جماعة اللى عمل كدة كائنات فضائية من كوكب المريخدا حتى قيادات 6 ابريل كانت برة
-:أكثر من ألف مصاب، ٣ قتلى، حرق مديرية امن الجيزة، حرق سيارات اسعاف و امن مركزي، مبولة على باب الداخلية؟ ازالة شعار الداخلية، تكسير الجدار، اقتحام سفارة دولة اجنبية
ولكن؟
حد يقدر يقولي ايه السبب في اللي حصل؟
رأيي ان اللي دعا للمظاهرات مالوش ارضية كبيرة في الشارع المصري فاضطر الى انه يلم ...... وبهدوء كده المظاهرات كانت حق مشروع لان فيه تباطؤ في الاصلاح ولو كانت الجهات الداعية للمظاهرات لها قبول لدى الشارع ماكانش حصل اللي حصل انما ده نتيجة الرغبه في عمل شئ والسلام عمل اي حاجه المهم في الاخر تقول عملت حاجه
المثل بيقولك خد الرفيق قبل الطريق واذا كان طريقك للاصلاح واخد معاك مهرجين ومخربين ليه ؟
طيب ايه رايكم في الناس اللي بيقولك (عارية الجذع )
يالا كل هوجه واحنا طيبين
قديم 10-09-2011, 04:05 PM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

عشان المجلس العسكرى يتعلم ويمنع التهريج إللى بيحصل ده
كفايه مظاهرات وإعتصامات ومليونيات بلاش كلام فاضى
إحنا شعب لسه بدرى عليه لما يعرف يعنى إيه حريه وديمقراطيه
العالم كله عمال بيضحك علينا وعلى ثورتنا وعلى الهبل ده

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 10-09-2011, 04:36 PM

يكاد المريب يقول خذوني
ودي معناها انه لما يكون فيه جماعه مشتبه فيهم في جنايه مثلا فالشخص المريب او المتهم الفعلي بيقعد يعمل حركات ويقول كلام يفضح بيه نفسه من غير ماحد يوجه له اتهام صريح
وده نموذج:
أكد محمد عادل المتحدث الرسمي باسم حركة 6 إبريل أن مليونية الامس كانت ناجحة وفي منتهي الانضباط والتحضر وأن ماحدث خارج ميدان التحرير من حرق لإدارة الادلة الجنائية بوزارة الداخلية واقتحام للسفارة الاسرائيلية ومديرية أمن الجيزة هو من ترتيب فلول الحزب الوطني ومبارك
الحركة ستقوم بالإعلان عن المعلومات التي توافرت لديها عن تورط السفارة السعودية في أحداث الأمس خلال يومين بمجرد تأكدها من دقتها مشيرا الي أن السعودية طالما وقفت ضد الثورة وحاولت طرد العمالة المصرية بعد الثورة بالاضافة الي ما فعلته مع المعتمرين المصريين .
يعني الفلول كتير اوي كده ولا الشعب هوا اللي بيكره اسرائيل ولا السعوديه كانت ف العمليه ولا مين اللي عمل ايه ولا مين اللي رايح والناس بتقول عليه جاي ؟
معلش بدون هزار والله نفسي حد يفهمني اجابة السؤال ده ؟
يعني السعوديه هاجمت السفارة الاسرائيلية ولا السفارة السعودية ؟