العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل ممكن الاقي لانوس تقسيط
ياريت 6 85.71%
الاقي حد 1 14.29%
يساعدني 2 28.57%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 7. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 03-06-2009, 03:23 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقسيط المستعمل

6i6o
تم الرد
يريت اعرف رقم تليفون حضرتك
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 03-06-2009, 04:40 PM
6i6o 6i6o غير متواجد حالياً

6i6o is on a distinguished road

جزاك الله خير وصلني الرد وبجد شكراً على اهتمامك يا استاذ سيف.ptmnlo123per171
قديم 06-06-2009, 12:03 PM
zoser0 zoser0 غير متواجد حالياً

zoser0 is on a distinguished road
افتراضي تقسيط عربية جديدة فى حدود

الاخوة الاعزاء
اولا :احب احى كل الجهد المبذول من الاعضاء و انا ملاحظ سرعة الردود و كمان الرد بيكون وافى.
ثانيآ:انا فكرت انى اشترى بالتقسيط بس طبعآ لمل الواحد بيفكر فى الشراء بيقف امام اسئلة بيبقى مش عارف ليها اجابة و علشان كدة انا قلت اسئل اهل الخبرة
هل من الممكن تقسيط سيارة شيفورلية اوبترا بمقدم 5000 جنية و قسط لايزيد عن 1000 جنية.
ptmnlo123per172
قديم 06-06-2009, 02:50 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقسيط عربية جديدة فى حدود

فى مقدم 10% من ثمن السيارة بس دة بتحويل مرتب حضرتك ويكون فى ضامن
وفى 20% و 25% مقدم ودة بمفردات مرتب وصورة البطاقة وايصال كهرباء
حدد افضل نظام حسب ضمنات حضرتك وامكانياتك
وان شاء الله اساعدك
0125485222
قديم 07-06-2009, 06:05 AM
white_blanco white_blanco غير متواجد حالياً

white_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond repute

السلام عليكم

انا بدور علي 128 نضيفه ب 13 او 14 الف ومش لاقي حاجه نضيفه

والنضيف اصحابه ماسكين في اسعار وهميه

مساعده حضرتك تبقي يا اما عربيه 128 كويسه

او لو ينفع ادفع 14 الف مقدم عربيه مستعمله بس تكون بتكييف ويا ريت اعرف ايه الاختيارات المتاحه

كمان كنت عاوز اعرف تقريبا الفايده هتكون مبلغ اد ايه كدا . حوالي كام الف يعني . شكرا يا باشا

الكلمات الدليلية
a113, للتقسيط, موتورز, مطلوب, النترا2010, بمصر, تقسيط بنك, سيارة, عربية, عربيه, فيورا, مطلوب شراء سيارة, تويوتا كورولا, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, تقسيط سيارات, اسبيرانزا, سيارات جديدة