العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 13-03-2011, 09:03 PM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رجاله مصر موتورز يغزون الصحراء

الله عليكم و انا اسف جدا اني لم استطيع ان اكون موجود وسط هذه الكوكبة المتألقة من نجوم مصر موتورز للاسف عشان ظروف خارجة عن ارادتي و يارب دائما مجتمعين على الخير و ان شاء الله تتعوض فى اول مقابلة

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 13-03-2011, 09:14 PM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute

بسم الله ما شاء الله
والله العظيم لولا ظروف العمل لكنت اول الحاضرين فى تلك المقابلة الرائعة جدا ً كما هو واضح من تقرير ابو الاسعاد والصور المرفقة
يا رب دائما نكون مجتمعين على خير وبحب من اعماق القلب اوجه التحية لكل الحضور فى هذة المقابلة الجميلة : 14369D~149::1 4369D~149::14 369D~149::143 69D~149::1436 9D~149::14369 D~149::14369D ~149::14369D~ 149::playing_ music::pla ying_music::playing_music ::playing_ music::pla ying_music::playing_music ::playing_ music::pla ying_music::playing_music :

قديم 13-03-2011, 09:47 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute

ربنا يحفظكم ويحميكم ويباركلوكم في عربياتكم
مش ناوين مره تعملوا المقابله علي طريق مصر اسكندريه صحراوي عند الرست

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 13-03-2011, 10:38 PM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: رجاله مصر موتورز يغزون الصحراء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يا رتني كنت معاكم عملوها الوحوش في عز المعمعه اللي احنا فيها ديه ههههههههههههه

ادعولي بس اني اقفشكم في مره وساعتها مش هخليكم تروحو

وبعدين ينفع التريقة ديه يا حاج كومي وانا اللي قولت انك هتعلم عليهم ينفع اللي بيحصل ده يا رتني كنت جيت مكنتش خليت ابو الاسعاد عرف يعمل الموضوع ده من كتر الرعشه اللي كانت هتبقي في ايده وهو بيكتب الموضوع هههههههههههه
سيبك انت من كل الحوارات دي انا زعلان منك بجد لانك قولت انك جاي و بالاخر مجتش ولا حتي عبرتنا باي حاجه
كلمنجي اصليييييييييييييييييييييي يييييييييييييييي

عموما انت الي فاتك كتير اوي وهزاري اشوفك في مقابله القاهره شوف حزاررررررري
قديم 13-03-2011, 10:41 PM
aboelesaad
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alymonir مشاهدة المشاركة

الله ينور يا أبو الاسعاد
تقرير هايل جدا بالرغم من قلة التعليقات الطريفة كعادتك و لكنه تقرير ممتاز:10D5C8 ~1107:
أشكركم من كل قلبي على هذا اليوم الجميل و بجد استمعت بكل دقيقة
و شفت ناس كان نفسي أشوفهم من زمان
بجد إحساس عيلة واحدة فعلا
و تشرفت بمعرفة ناس كتير منهم على سبيل المثال ( علشان محدش يزعل مني ):

أخونا الكبير أ/ نبيل ربنا يبارك فيه شخصية وقورة و محترمة جدا و منتهى الهدوء بجد تشرفت بمعرفته
منسق الحفلة / كيمو الكبير شخصية نشطة و لذيذة ربنا يكرمه , التليفون مانزلش من على ودنه طول ما احنا قاعدين
أحمد باشا بدر / أول ما شفته كأني أعرفه من زمان , ربنا يتمم له الشفاء جزاه الله خير على الحضور و هو يتماثل للشفاء
طبعا النجم أبو الاسعاد صاحب الشخصية السينيمائية و الحضور القوي و الدعابة المرحة أ/ عماد السياسي الكبير و صاحب الرأي و المشورة ( مش حاكمل علشان موضوع السياسة مايتحرقش )
و طبعا كل الحضور كانوا في غاية الود و الذوق و الأدب
ربنا يجمعنا على الخير دايما
بجد انا اتشرفت جدا بمعرفه حضرتك بس عزرا علي تاخير التقرير وعلي اسلوبه بس انا والله ربنا يعلم مش لاحق اضير ده انا عملت فرقع لوز عشان اعرف اعمل التقرير
تقبلو جميعا اعتزاري

و ليا الشرف اني حضرت و اتعرفت علي حضرتك