العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 18-12-2010, 08:49 PM
mahranahm mahranahm غير متواجد حالياً
من انا؟: صاحب صحبى اوى
التخصص العملى: مدير انتاج فى شركة الحمد الصناعية
هواياتي: الكمبيوتر والنت و الاعمال اليدوية

mahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور مقابلة الاسكندريه 17/12/2010

.استاذ مهران :رجل الجولف الاول في المنتدي
7.استاذ محمد نعيم: حيبقي رجل الجولف الاول بعد ما كريم باع له عربيه مهران
على فكرة معلش اتى بدخل المواضيع متأخر وعقبال لما اقرأ المشاركات عشان ارد عليها
الشدنى طبعا بعد تحياتى له على تشريفة زيارتنا على وجه خاص وتشريفة اسكتدرية على وجه عام
استاذ حازم باشا
وانا القولت حلوين اوى الكلمتين بتوع رجل الجولف فى المنتدى الاول
الاقيتك بايع العربية معاهم (( هشام باهى الاكس لانس و كيكو )) ومتفق معاهم عالعموم حعديها المرة دى واديلك انذار
لكت المرة الجاية حيكون فيه ايقاف (( عس\شان لازم تكيب اقتباس فى آخر المشاركه ))
ههههههههههههههههههههههههه ههههههه

My car

التعديل الأخير تم بواسطة mahranahm ; 18-12-2010 الساعة 09:32 PM
قديم 18-12-2010, 08:52 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

متجمعين على خير دايما ان شاء الله
ما شاء الله انا شايف الشمس طالعه في الصور الخارجيه و الجو بقى جميل في اسكندريه
بجد نفسي ربنا يسهل و اقدر اكون معاكم في مقابله من المقابلات الحلوه دي
ان شاء الله قريب
وربنا يجعل كلامنا خفيف ...
علشان انا شايف اللي قالو جايين و مجوش اتفضحوا في الفضائيات
ربنا يسترها علينا جميعا
لا دة لسة ما اتفضحوش لسة لما اشرب واحد القهوة وابتدى افضحهم بمزاج
ومنتظرينك المقابلة القادمة ان شاء الله

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 18-12-2010, 08:55 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

متجمعين على خير دايما ان شاء الله
ما شاء الله انا شايف الشمس طالعه في الصور الخارجيه و الجو بقى جميل في اسكندريه
بجد نفسي ربنا يسهل و اقدر اكون معاكم في مقابله من المقابلات الحلوه دي
ان شاء الله قريب
وربنا يجعل كلامنا خفيف ...
علشان انا شايف اللي قالو جايين و مجوش اتفضحوا في الفضائيات
ربنا يسترها علينا جميعا
والله ياسامح باشا انت واستاذ احمد فاروق السيد الشخصيتين اللى نفسى اتعرف عليهم ولسه ماقابلتهومش برغم انى اعرفهم من فترة فى من المنتدى وياريت نتقابل فى اقرب فرصة ان شاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمين الرحيم
تمت الحمد لله بنجاح المقابله رقم ....... بصراحه مش فاكر الرقم من كتر المقابلات الممتازه
و كان لي شرف لقاء العديد من الاعضاء الممتازين و المحترمين جميعا
بدايه اتفقت مع احمد بدر علي انه يصحيني الصبح بدري علشان اجي و احمد عارف ان نومي خفيف جدا و قد كان و صحيت بعد الاتصال رقم 13 ..احم احم (ياباشا براحتك طالما جاى من المحلة للاسكندرية عشان المقالبلة بس يبقى براحتك)
(مش بقولكم نومي خفيف) و نزلت و سافرت و قولت ادخل اصلي في احدي الجوامع علي الطريق كانت الساعه 12 و ربع مثلا و قولت الشيخ حيخلص علي طول لكن هيهات و مخلص صلاه الجمعه الساعه واحده و ربع في كفر الزيات !!!!!!
و الحمد لله الطريق كان فاضي و جريت علي 140 و 150 علشان اوصل و اقابل الناس دي كلها.
و الحمد لله وصلت علي الساعه اتنين وربع
و الحمد لله قابلت ناس كان نفسي اقابلهم
1.استاذ نبيل :عمدتنا و كبيرنا
2.استاذ اشرف: رجل من الزمن الجميل
3.استاذ علي :ابو كريم و دلوقتي بس عرفت كريم جايب اخلاقه العاليه دي منين (وعرفته مستوى ابنه الضايع فى اللغة العربية وعرفنا مين المدرس اللى ضيع ابنه )
4.استاذ ايمن:ذوق و دماسه خلق (وحيضيع احمد بدر فى موضوع اسطوانة الغاز وعلى فكرة ياجماعة اللى عاوز يقلب عربيته غاز استاذ ايمن منصور عندكم وللاستفسار معلش لبستك يااستاذ ايمن )
5.استاذ مهران :رجل الجولف الاول في المنتدي (مبروك عليه العروسة وربنا يباركله فيها)
7.استاذ محمد نعيم: حيبقي رجل الجولف الاول بعد ما كريم باع له عربيه مهران (وخلاص المنتدى تمم الصفقة دون الرجوع لمهران )
8.استاذ كريم علي: شاب محترم ربنا يبارك له و يسعده دايما هو اخوه مازن و يبعده عن شر
البنات اللي واقع فيها واحد صاحبه (معتز بتاع البنات العميل وربنا يكرم مازن ويطلع بيكتب عربى وبالنسبة لكريم خلاص الوقت خلص وعدى واحنا قابلينا كده)
9.استاذ محمد فيصل: رجل لا يحب التدخين (لا بس دماغة حلوه فى الاكل شهادة حق)

فريق الشيشه(بتسيح لينا كده):
1.استاذ بدر :ما زهقتش من الكلام معاه امبارح بجد تحس انك تعرفه من سنين رغم ان دي تاني مره نتقابل وجها لوجه فيها (والله انت اللى زى العسل بجد وانا استمتعت كتير اوى والله وفعلا المقابلة ليها طعم مختلف بيك وكانت حتبقى احلى لو ابونورا واستاذ حازم كمان جم بس تتعوض وحكلمك لما انزل المحلة ان شاء الله )
2.استاذ هشام باهي :اسكندراني متنكر في زي قاهري و طبعا خفه دم و اخلاق عاليه مش انا اللي حتكلم عليه و لا عن اخلاقه الواضحه في كل مشاركاته (وزى العسل وجه متاخر 5 دقايق لافتتاح مراسم مهرجان الشيشة الدولى وطلع شييش قديم ومحترف )
3.احمد بدر: و نعم الاخ و الصديق
. (عسل اسكندرية وعمى وهو عارف ليه هو عمى وقدوتى فى الحياة واسمحولى امنح لقب عمى من هنا ورايح واللقب التانى بتاعه هو عارفه والله باشا ياباشا )

و بحمد الله اني قضيت يوم مع اخواتي الكبار و الصغار
كان يوم ولا اروع الصراحه

والله صحبتك انت ياحازم وحكاويك من احلى اوقات المقابلة ويارب نتقابل دايما على طول

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

سعدت بوجودى مع هذه الصحبة الجميلة من أعضاء المنتدى الكرام وأتمنى أن تدوم هذه اللقاءات سواء هنا فى الإسكندرية أو فى أى مكان آخر
الشرف لينا بجد يااستاذ نبيل والمقابلة اللى جايه ان شاء الله من حنسيبك تمشى ابدا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bahi مشاهدة المشاركة

وأفتقدت مجلسك أيضا يا نبيل بك فأغفر لى وتقبل منى خالص أسفى على اهدار فرصة لقائك الكريم

للأسف ان شاء الله سأترك الاسكندرية قاصدا القاهرة بعد ساعة واحدة من الآن وسافقد حتى فرصة لقاء أخوتى الكرام حتى صدفة فى أحد شوارع حبيبتى عروس البحر المتوسط وأدعو الله بقلب صادق أن يحفظكم جميعا ويسعدكم كما أسعدتمونى وحتى يجمعنا بأذنة سبحانة وتعالى على الخير كلة فى لقاءات قريبة
توصل بالسلامة ياباهى باشا ورحلة جميلة وبجد انا اتشرفت بمعرفتك ونتقابل على خير ان شاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

طبعا يا جماعه انا مش قادر اقول ليكم اد ايه انا سعيد جدا بل المقابله الى كانت امبارح و انا شاء الله نتقابل على طول و متشكر ليك جدا يا استاذ حازم على سفرك و كمان حضورك المقابله و يارب عقبال كل مره كده وشكرا ليكم جميعا
المهم ياكيمو عرفنا مشكلة المدرس بتاع العربى بتاعك وحاولنا انقاذ مازن وربنا يناجيه والله انت شب زى العسل بجد ومعتز واطى عشان بيبع الرجالة اللى زى العسل دى عشان مزز
قديم 18-12-2010, 08:57 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمين الرحيم
تمت الحمد لله بنجاح المقابله رقم ....... بصراحه مش فاكر الرقم من كتر المقابلات الممتازه
و كان لي شرف لقاء العديد من الاعضاء الممتازين و المحترمين جميعا
بدايه اتفقت مع احمد بدر علي انه يصحيني الصبح بدري علشان اجي و احمد عارف ان نومي خفيف جدا و قد كان و صحيت بعد الاتصال رقم 13 ..احم احم
(مش بقولكم نومي خفيف)

3.احمد بدر: و نعم الاخ و الصديق
.

نفس الشعور يا حازم باشا انت فعلا اخ وصديق عزيز
بس مشكلتك فى نومك الخفيف قوييييييييييييييي دة
دة تليفونى فصل شحن وانا بصحيك انت وواحد تانى مش حقول اسمة خليها بينا

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 18-12-2010, 08:59 PM
mahranahm mahranahm غير متواجد حالياً
من انا؟: صاحب صحبى اوى
التخصص العملى: مدير انتاج فى شركة الحمد الصناعية
هواياتي: الكمبيوتر والنت و الاعمال اليدوية

mahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

وفى نقطة عشان قولت لازم افصحه الاخ معتز صاحب الجرار الزراعى ماجاش المقابلة وباع رجالة مصرموتورز عشان كان خارج مع ....

يعنى باع رجالة مصرموتورز عشان كده متخيلين وايه رايك ياحازم باشا ياللى جاى من المحلة ومسافر فى اللى يعمل كده .؟
يا باشا دا ربنا أمر بالستر

من ستر عبدا فى الدنيا سترة الله يوم القيامة

انت قصدك اكيد على البنات السابنا وراحلهم
لاة بلاش فضايح على العام خليها على الخاص
يا نهار انا قولت على العام
يلا مش جديدة عليا

My car