العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 06-09-2008, 12:36 PM
Nile_Storm Nile_Storm غير متواجد حالياً

Nile_Storm has a spectacular aura aboutNile_Storm has a spectacular aura about
افتراضي رد: -O( كرسى الاعتراف )O-

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

انا مش هتقل عليك كام سؤال صغيرين تسلى بيهم صيامك بكره

اولا الاسئلة السياراتية

ايه حكاية جمعيه الحق في الحياه و اية موقفك من غبور وهيونداى عموما

احكيلنا عن زكرياتك مع 127

ناوى تعمل ايه بعد الدراسة واية مشاريعك للحياة العملية

ثانيا الاسئلة الشخصية

كلمنا عن اصحابك فى المنتديات

بما انك لسه عزبانجى حبيت اسئلك ناوى تتجوز ولا لسه مش بتفكر ولو بتفكر فى الموضوع ايه مواصفات بنت الحلال اللى انت عايزها

اوصفلنا يومك فى رمضان شكلة ايه

هوا فيه اولا و ثانيا ptmnlo123per195
ماشي ياعم اسأل براحتك
احنا في رمضان بأه ptmnlo123per122

ههههههههههه جمعيه الحق في الحياه ابدا دي جمعيه للغلابه اللي زيي من ملاك هيونداي المفتري عليها اللي حاسس ان احسنلهم مادام معاهم العربيات دي انهم ينتحرو

هيونداي شركه محترمه و الدليل ريفيوهاتها بره و ناس مش بتهزر
اما غبور فهو توكيل به سلبيات اه ززحمه جددددددا بس مش زي ما الناس بتصور
تحس انه اول ماتيجي سيرته الناس تقولك ده عميل و خاين و حاطط قنبله في كل عربيه علشان يموتنا و اشياء من هذا القبيل
يعني انا مش بدافع عنه بس نفسب الكلام يبقي واقعي و الناس متجريش ورا الموجه و تبدا الاشتغالات

ال 127 يااااااااااااااه ده انا اكتب فيها كتب
اللي عمري ما هنساه بالعربيه دي اول مشوار بيها العربيه واخدها من عند الميكانيكي و كله تمام و اول مشوار للكليه الساعه 8 الصبح في نفق الهرم و اداراك ما نفق الهرم لعنه الجيزه كلها
الطريق مشي ادام اجيب الاول هووووووووووب عصايه الفتيس تطلع في ايدي ptmnlo123per144 و الناس تزمرررررررر و تشتم و انا هنجت جوا العربيه و مش عارف اعمل ايه طلعلهم بيها و رفعتها قلتلهم اهه اتخلعت كان ورايا صف سواقين ميكروباصات سخسخو من الضحك و نزلو زقو معايا المسخره ان كنت مشغل نجوم اف ام وبيتكلمو عن حاله المرور و بيقولو مش عارفين الهرم واقف كده ليه هههههههههههههههههههههههه

بعد الدراسه
بالنسبه للحياه المهنيه فانا اؤمن ان الطب مهنه اللاتقليديه
بمعني لو مشيت تقليدي اخري في عياده او مستوصف
انما الابتكار في تحديد مسارك بيوصلك
فاحتمال اني اعمل معادله و زماله و اهج بره
او الفكره الاكثر جنونا اني اتقدم لوظيفه ضابط متخصص بالقوات المسلحه او الشرطه "محدش عنده واسطه "

اصحابي في المنتديات ناس زي العسل
بس اخاف ارص اللسته احسن انسي حد

بص انا راسم لمستقبلي كده خطه كروكي و مبدئيه
يعني ناوي ابدا في الخطوبه و الكلام ده علي سنتين كده بعد التخرج بسنه و الجواز حسب تساهيل ربنا
المهم بنت الحلال اكيد هقول الحاجات التقليديه متدينه محترمه بنت ناس " دي مهمه جدا عندي " مستواها الاجتماعي قدي لا هتجوز تفيده بنت عبمتجلي ولا شاكيناز بنت رستم بيه " بشوف افلام قديمه كتير "
بس اهم حاجه اني ارتاحلها و علشان ارتاح لواحده ده صعب جدا لاني عامه صعب الارضاء و موسوس و بتلكك في اشياء ممكن تكون صغيره و تافهه

يومي في رمضان
الاستيقاظ الساعه 11 الجلوس امام الكمبيوتر للساعه 1
انزل اتمشي مع صحابي او ادام التليفزيون لغايه الفطار
بع دالفطار التراويح ثم الخروج للساعه 2 كده
ارجع اتسحر اصلي الفجر انام
بس كده

هاااااااااااااااااااا هل من مبارز
اي اسئله تانيه
قديم 06-09-2008, 12:46 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
Talking رد: -O( كرسى الاعتراف )O-

موضوع جامد جدا يا رجالة محدش ليه نفس يحط محمد ابيزا علي كرسي الاعتراف
قديم 06-09-2008, 05:23 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Nile_Storm مشاهدة المشاركة

ال 127 يااااااااااااااه ده انا اكتب فيها كتب
اللي عمري ما هنساه بالعربيه دي اول مشوار بيها العربيه واخدها من عند الميكانيكي و كله تمام و اول مشوار للكليه الساعه 8 الصبح في نفق الهرم و اداراك ما نفق الهرم لعنه الجيزه كلها
الطريق مشي ادام اجيب الاول هووووووووووب عصايه الفتيس تطلع في ايدي ptmnlo123per144 و الناس تزمرررررررر و تشتم و انا هنجت جوا العربيه و مش عارف اعمل ايه طلعلهم بيها و رفعتها قلتلهم اهه اتخلعت كان ورايا صف سواقين ميكروباصات سخسخو من الضحك و نزلو زقو معايا المسخره ان كنت مشغل نجوم اف ام وبيتكلمو عن حاله المرور و بيقولو مش عارفين الهرم واقف كده ليه هههههههههههههههههههههههه

ptmnlo123per145 ptmnlo123per145 ptmnlo123per145 ptmnlo123per145 ptmnlo123per145 ptmnlo123per145

حراااااااااااام عليك والله قلبى هقف من الضوحك ههههههههههههههههههههههههه ههههههه

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 06-09-2008, 05:28 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ibiza مشاهدة المشاركة

موضوع جامد جدا يا رجالة محدش ليه نفس يحط محمد ابيزا علي كرسي الاعتراف

منور يا محمد التوبيك القرار قرار اللى مجعمز على الكرسى هو اللى هيختار الضحية الجاية ptmnlo123per154

بس خد بالك هو الكرسى ريكارو وشكلة جامد اه بس فيه فيشة من ورا متاخدش بالك منها علشان اللى ميجاوبش بصراحة يحصل فيه كده

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 06-09-2008, 06:28 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
Talking رد: -O( كرسى الاعتراف )O-

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

منور يا محمد التوبيك القرار قرار اللى مجعمز على الكرسى هو اللى هيختار الضحية الجاية ptmnlo123per154

بس خد بالك هو الكرسى ريكارو وشكلة جامد اه بس فيه فيشة من ورا متاخدش بالك منها علشان اللى ميجاوبش بصراحة يحصل فيه كده

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههه ماشي يا باشا مستني اختيار صاحب المقام الرفيع اللي اعد ده :D:D