العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > BMW

BMW رغم ما تعرضت له الشركة من ازمات كثيره اخرها ازمة شرائها لروفر الانجليزية الا انها مازالت تؤكد على ريادتها فلسلفتها الخاصة فى سيارتها التى تجمع بين الجمال متعة الاداء اشترت حقوق رولز رويس الانجليزية بالاضافة الى مينى ومن اشهر سيارتها BMW X5 X3 M6 M5 7 series - 5 series - 3 series

قديم 23-11-2013, 01:19 PM
jojo0a jojo0a غير متواجد حالياً

jojo0a is on a distinguished road
افتراضي حشترى bmw 316 موديل 2010 ماشيه 72 الف ب 177.500 اول فئه ايه رايكم

ياريت تساعدونى انا تعبت معروض عليا 316 موديل 2010 فيها خبطه فى الباب بس مش جامده والاكصدام من قدام فى خربوش جامد دايره كده والفيبر باين وماشيه 72 الف عاوز ومصمم على 177500 هيا اول فئه وانا الى حسجلها يعنى 2000 كمان والعربيه ما فيهاش استبن بيقولى علشان رن فلات فهل المعلومه ده صح
ياريت تقولولى سعرها كده كويس ولا ومعلومه الاستبن ده انا اول مره اسمعها

التعديل الأخير تم بواسطة jojo0a ; 23-11-2013 الساعة 01:30 PM
قديم 24-11-2013, 11:52 PM
الصورة الرمزية كار كير فورميلا1
كار كير فورميلا1 كار كير فورميلا1 غير متواجد حالياً
من انا؟: مركز كار كير فورميلا1
التخصص العملى: كار كبر
هواياتي: سيارات بي ام

كار كير فورميلا1 is a glorious beacon of lightكار كير فورميلا1 is a glorious beacon of lightكار كير فورميلا1 is a glorious beacon of lightكار كير فورميلا1 is a glorious beacon of lightكار كير فورميلا1 is a glorious beacon of lightكار كير فورميلا1 is a glorious beacon of light
افتراضي رد: حشترى bmw 316 موديل 2010 ماشيه 72 الف ب 177.500 اول فئه ايه رايكم

العربيه ده مفاش استبن

كار كير فورميلا1 تنظيف السيارات كميائي وبخار
0194793977-0127664874
قديم 25-11-2013, 10:40 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حشترى bmw 316 موديل 2010 ماشيه 72 الف ب 177.500 اول فئه ايه رايكم

العربيه ديه بتنزل من غير استبن فعلاً لتوفير مكان فى الشنطة والمفروض بتنزل بكاوتش رن فلات سعر الفردة حوالى 1500 جنية ولما تبوظ غالباً مبتتصلحش وناشفه جداً بس ده فى صالح ثبات العربيه وعن تجربه الفرده لما بتبوظ صعب جداً تمشى بيها على كدة لان الدريسكيون بيبقى تقيل جداً فهتلاقى نفسك كل ما فردة تبوظ تجرى تجيب بدالها اتنين علشان يبقو شكل وعمر واحد وتخلى عندك واحدة استبن فى البيت وطبعاً لو مسافر ولا حاجة تاخد الاستبن ديه معاك علشان لو حصلك موقف ع الطريق تعرف تغيرها

غير كدة العربيه سعرها غالى اوى ديه المفروض اول فئه ومانيوال و 316 يعنى اصغر موتور فى دنيا البى ام وموتور ضعيف على وزن العربيه وكونها دفع خلفى انا شخصياً مبحبش ال 316 خالص وبعتبر انها شكل البى ام فقط لكن اداء مفيش

كمان السعر ده ممكن يطلبه لو كانت حالة شاذة عداد صغير وزيرو بره وجوة لكن بتقول مخبوطة باب يعنى هترش جنب او باب على الاقل واكصدام كدة مبقتش زيرو فالسعر ده كتير عليها اوى

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش