العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سكودا skoda

سكودا skoda اسكودا Škoda بداءت كشركة تشيكية منذ عام 1895 على يد شريكين لورينما وكليمنت وهى حاليا احدى شركات مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سكودا اوكتافيا فابيا رومستر

قديم 13-08-2012, 12:14 AM
MOSTAFA_AHMED MOSTAFA_AHMED غير متواجد حالياً

MOSTAFA_AHMED will become famous soon enoughMOSTAFA_AHMED will become famous soon enough
افتراضي رد: استفسار ضرورى يا شباب فى A5

باقى الناس رأيكم ايه!!؟
قديم 13-08-2012, 12:14 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

انا بقلك سيبك من العربية ديه وسيبك من المعرض ده

انت مصمم تشتري العربية ويطلع فيها مشكلة ماكانتش باينة وتدفع في فلوس ووقت وحرقة دم انت حررررررررر

انا قلتلك رأيي وانت حر
وعلي فكرة سعرها عادي السعر يفرق علي حسب اي فئة
وطبعا مش هيرخص سعرها عشان متفكرش ان العربية فيها مشكلة

انا قلتلك رأيي واللي يخلص ضميري وسيادتك حر

سلام
قديم 13-08-2012, 12:17 AM

MOSTAFA_AHMED will become famous soon enoughMOSTAFA_AHMED will become famous soon enough

منا لو كنت مصمم اشتريها كان زمانى رحت اخدتها من غير مكشف عليها ولا كنت أخدت رأى الناس اللى هنا
قديم 13-08-2012, 02:54 AM

يا شباب انا دورت فى كام موقع اللى فهمته ان الكشف برة التوكيل بيكشف على الشاسيه من برة ومن جوة وكفاءة الموتور وتيست درايف انما التوكيل كفاءة موتور وفتيس وكهربا وشاسيه وتيست درايف وكفاءة كماليات العربية باور وتكييف وكدة فاللى انا حعمله حكلم الراجل تانى احاول معاه هو يعنى واحد عايز يبيع والعربية بقالها عنده شهر المفروض يبقى عايز يبعها فلو فضل برضه على كلامه تبقى فعلا العربية فيها حاجة ومش حاخدها
قديم 13-08-2012, 04:14 AM
الصورة الرمزية mohamed hossam elemam
mohamed hossam elemam mohamed hossam elemam غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد حسام
التخصص العملى: مامور ضرائب
هواياتي: قياده السيارات

mohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant future

دورك علي عربيه تانيه احسنلك تكون اوكتافيا ذيها بس من اي معرض تاني اولوعايزموقع عبيات بيعوشره وكده عندك كونتاكتكار موقع مالوش حل وتقبل تحياتي