العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 27-10-2010, 02:48 AM
guevara100 guevara100 غير متواجد حالياً

guevara100 is on a distinguished road
افتراضي رد: انا اتعرضت للنصب من المصريه للسيارات فرع المنصورة

والله والله والله هذا حص انا ليا واحد صاحبي شغال في المصرية فرع طنطا كان بيحلفلي ان العربيات وهما جايين بيها من القاهرة الفرع الاساسي لطنطا بيحطولها بنزين 80 ووالله بيقولي ساعات بتتخبط وبيعملوها عند ورش وتتباع زيرو لغتية ما عربيتي النوبيرا اتخبطت مني في الباب فرحت سمكرتة عند واحد تبعي والبوهيجي قالي انا هوديك عد واحد هيطلعها فبريكة دا بشتغل معانا في الزيرو المهم روحت والله هناك ورشتة لقيت عربيتن زيرو واحد اكسنت متخربشة خربوش جامد بطول الجنب اليمين بترش الجنب كلة وعربية لانوس شفرولية بترش رفرف واكصدام وشطنة واتباعوا زيرو وباستمرار والله هذا صدق وشهادة حق ليس الا المصرية فعلا ميتشراش من عندها عربيات
قديم 27-10-2010, 02:59 AM
mms mms غير متواجد حالياً

mms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant future

ضرورى تخلى المحامى بتاعك يطلب فى ختام صحيفه الدعوى نشر الحكم فى صحيفتين واسعتى الانتشار وهو ده اكبر الم واشد جزاء لهم لان تعريض سمعتهم للخطر هى العقاب العادل على فعاهم الدنيئ.
قديم 27-10-2010, 11:06 AM
yaserqadib yaserqadib غير متواجد حالياً

yaserqadib is on a distinguished road

ربنا معاك و طالب بحقك وان شاء الله حتخده
قديم 27-10-2010, 11:10 AM
yaserqadib yaserqadib غير متواجد حالياً

yaserqadib is on a distinguished road

الواحد منا لازم يكشف على العربية قبل مايشتريهها حتى لو كانت زيرو زيها زى المستعمل
و حسبى الله و نعم الوكيل................... .....
قديم 27-10-2010, 11:31 AM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute
Talking رد: انا اتعرضت للنصب من المصريه للسيارات فرع المنصورة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

والله الواحد وهو داخل فرع هذه الشركة النصابه عندنا فى اسكندرية ( جرين بلازا ) بحس انى بتعامل مع شوية نصابين ، والغريب إنك لو سألت سؤال فنى فى أى سيارة مابلاقيش الإجابة من المندوب الذى قابلنى ، وبعدين لو عجبتك سيارة تلاقى السعر المطلوب دفعه مختلف تماماً عن السعر المعلن
انامتفق معاك يااستاذ نبيل هما فعلا تحس انك داخل مغاره على بابا مش معرض سيارات وتحياتى ليك .

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"