العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 30-09-2010, 08:01 PM
abono abono غير متواجد حالياً

abono is on a distinguished road
عاجل تحذير هام جدا للتقسيط من البنك الوطنى المصرى

الى كل إخوانى و أعضاء المنتدى الكرام تحية طيبة:

انا يا إخوانى بقالى شهر بجرى فى إجراء قرض من البنك الوطنى المصرى جبتلو كل الورق المطلوب و غير المطلوب انا بالمناسبة بشتغل فى فودا فون و دخلى الحمد لله اكتر من 4500 جنية إطلب منى ورق كتير و عملت مشاوير اكتر و فالأخر زاد سعر العربية حوالى 5000 جنية فى الشهر دة من عدم خبرة هذا البنك الذى اظن انه بنك حكومى و اخر شيئ النهاردة الموظف المحترم و دانى من مدينة نصر للمهندسين لدفع المقدم فى غبورو مبعتش ورق توريد القرض قل لى حبعتها بالفكس وفضلت ساعتين مستنى وأتصا بيه ميردش بجد خلى بالكم من التعامل مع هذا البنك

التعديل الأخير تم بواسطة Saif eldien ; 30-09-2010 الساعة 08:54 PM سبب آخر: لفظ الجلالة
قديم 30-09-2010, 08:51 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحذير هام جدا للتقسيط من البنك الوطنى المصرى

انت اتعاملت منك الى البنك علطول ولا منك الى التوكيل والتوكيل سلم ورق الى البنك

كمان مش عايز اقولك ان فى اكثر من بنك واية ال خلاك تتعامل مع البنك دة
قديم 30-09-2010, 09:23 PM
abono abono غير متواجد حالياً

abono is on a distinguished road

بص يا باشا إحنا عندنا عرض لفودا فون من غبور على الكاش خصم 1200 جنية بس انا عايز العربية قسط فكلمت غبور فدلونى إن البنك الوطنى عنده فايدة كويسة لينا روحت البنك إيه يا سيدى الورق المطلوب قالوا وصل كهربا حديث صورة البطاقة و جواب من الشغل جبت كل ده بعد كدة قلى عايز كشف حساب علشان المرتب مش الصافى ماشى جبتلو طب مفردات مرتب جبتها خلاص يا عم قلى تمام كدة إستنى منى تليفون بالموافقة فل بعد اسبوع قلى عايز بأه تحويل المرتب طبعا ماينفعش فودا فون بتتعامل مع بنك تانى طب تحويل القسط قلت ماشى جبت تحويل القسط طب عايزو بالعربى ماينفعش علشان دة بيجى من فودا فون من برة طب عايز صحة توقيع قلت له إيه هو انا بشترى عمارة المهم فى الأخر قلت مش واخد الديل بعد كلمنى قلى كل حاجة خلصت تعالى إدفع المقدم فين الشيكات يا عم قلى مش مهم روح و انا حبعت الموافقة لغبور رحت اليوم و اعدت مستنى ساعتين و كلمة ما يردش إتصلت بخدمة العملاء قلى مينفعش ابعت الموافقة من غير ماتمضى الشيكات بس قاتلهم شكرا و يوم الأحد حاروح البنك المركزى و قدم شكوى رسمية بس
قديم 08-10-2010, 01:11 AM
autoo autoo غير متواجد حالياً

autoo is on a distinguished road

شكرا ليك والله على المعلومة دى
قديم 09-10-2010, 11:07 PM
الصورة الرمزية سامى الحسينى
سامى الحسينى سامى الحسينى غير متواجد حالياً
من انا؟: من رادك ريده -- ومن طلب بعدك زيده
التخصص العملى: مدير عام بمطار القاهرة الدولى
هواياتي: صيد الأسماك والطيور - طيور وأسماك الزينة

سامى الحسينى is on a distinguished road