العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 14-08-2012, 03:40 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط السيارت الجديده

ترقبوا اقوى عروض تقسيط المباشر فى مصر فقط حصريا على مصر موتورز بعد العيد تابعونا ومفاجئات اخرى كثيرة
قديم 14-08-2012, 04:28 PM
الصورة الرمزية علاء الدين مطاوع
علاء الدين مطاوع علاء الدين مطاوع غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير شركة قطع غيار نقل ثقيل

علاء الدين مطاوع is just really niceعلاء الدين مطاوع is just really niceعلاء الدين مطاوع is just really niceعلاء الدين مطاوع is just really niceعلاء الدين مطاوع is just really nice

استاذ سيف شاكرين وقت حضرتك فى الرد على جميع الزملاء وعندى استفسار انا عايز اشترى pyd f3 وعايز ادفع مقدمة 12000 والباقى اقساط على 5سنوات والدخل الشهرى انا عندى محل قطع غيار سيارات نقل وعندى سجل وبطاقة ضريبية بالاضافة لملكيتى للمحل نفسة عايز اعرف ماهو المطلوب بالضبط والف شكر يا باشا
قديم 18-08-2012, 03:44 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة علاء الدين مطاوع مشاهدة المشاركة

استاذ سيف شاكرين وقت حضرتك فى الرد على جميع الزملاء وعندى استفسار انا عايز اشترى pyd f3 وعايز ادفع مقدمة 12000 والباقى اقساط على 5سنوات والدخل الشهرى انا عندى محل قطع غيار سيارات نقل وعندى سجل وبطاقة ضريبية بالاضافة لملكيتى للمحل نفسة عايز اعرف ماهو المطلوب بالضبط والف شكر يا باشا
لازم تزود المقدم شوية
للاستفسار السريع
09009488
قديم 20-08-2012, 03:11 AM
hsemam hsemam غير متواجد حالياً

hsemam is on a distinguished road

لوسمحت يا استاذ سيف انا عايز اقسط كورولا الشكل الجديد يعني 2008 او 2009 و معايا مقدم 30 او 35 الف و ممكن ادفع قسط 2000 جنية في الشهر انا من سكان الجيزة و اعمل مهندس بشركة قطاع خاص و راتبي 8000 جنية
لو ممكن تديني رقم موبايلك اكلمك اكون شاكر جدا
قديم 20-08-2012, 01:56 PM
الصورة الرمزية Eng:Ahmed Ali
Eng:Ahmed Ali Eng:Ahmed Ali غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Electrical Engineer
هواياتي: every thing about cars

Eng:Ahmed Ali will become famous soon enoughEng:Ahmed Ali will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

ترقبوا اقوى عروض تقسيط المباشر فى مصر فقط حصريا على مصر موتورز بعد العيد تابعونا ومفاجئات اخرى كثيرة
يا ريت تقولنااا ايه عروض التقسيط المباشر لاني ان شاء الله هشتري بعد العيد عربية كيا كارينز او سيراتو كوبيه قسط لو حضرتك عندك معرض فيه كيا قولي عشان اتعامل مع حضرتك ويا ريت يكون قسط بطريقه اسلاميه وهي القسط المباشر من المالك دون تدخل البنك

استفسار اخير استاذ سيف هي شركه كيا حلت مشكله سرقه عربيات السيراتو ولا لسة ؟؟؟؟
ده تليفوني 01090325403

تقبل تحياتي

Eng:Ahmed Ali
Mansoura University

الكلمات الدليلية
ايصال كهرباء, اسرع اجرائات, بصورة بطاقة فقط, تقسيط سيارات