العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > كهرباء السيارة

كهرباء السيارة ساحة مخصصة للمواضيغ الفنية المتعلقة بجميع اﻷنظمة الكهربية فى السيارة بما فيها أنظمة التسلية

قديم 15-11-2011, 03:22 PM
samirsaid1 samirsaid1 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: accountant

samirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant future
افتراضي رد: اسعار البطاريات النهاردة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_elshreif مشاهدة المشاركة

الفارتا الالمانى الجافة 60 امبير ب 600 جنية عند مبروك غطاطى صاحب توكيل فارتا فى مصر
دة عنوانة فين
قديم 17-11-2011, 02:24 PM
samehlila samehlila غير متواجد حالياً
من انا؟: نائب مدير ادارة المعلومات - الهيئة العامة للتأمين الصحي - فرع البحيرة
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: السيارات و الاجهزة الالكترونية

samehlila has much to be proud ofsamehlila has much to be proud ofsamehlila has much to be proud ofsamehlila has much to be proud ofsamehlila has much to be proud ofsamehlila has much to be proud ofsamehlila has much to be proud ofsamehlila has much to be proud of

بسم الله الرحمن الرحيم
اشتريت نسر بيضاء 70 امبير ب 340 و القديمة السايله بياخدها التاجر ب 80 جنية و الجافه ب 60 جنية

امتلك ماشئت ستذهب كما جئت
قديم 17-11-2011, 03:43 PM
الصورة الرمزية samihanwar
samihanwar samihanwar غير متواجد حالياً

samihanwar will become famous soon enoughsamihanwar will become famous soon enough

الهانكوك ال 55 امبير ب 390 جنيه وخد القديمه
كده كويس ولا اضحك على؟!
مع ان القديمه مقعدتش معايه 8 شهور وكانت ماركه النسر 55 امبير سايله
ايه رأيكم
قديم 17-11-2011, 04:49 PM
corsair
Guest

اانا شكلي هقضيها زق ومش هجيب بطاريات لاني توهت ولا انا عارف اجيب سايله ولا جافة ولا انهي نوع احسن ولا انهي امبير افضل انا دوخت
قديم 17-11-2011, 05:05 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

اانا شكلي هقضيها زق ومش هجيب بطاريات لاني توهت ولا انا عارف اجيب سايله ولا جافة ولا انهي نوع احسن ولا انهي امبير افضل انا دوخت
معقولة يا كبير انت تتوه....؟؟؟؟؟
ده انت مرجع بالنسبة لنا
اعقلها وتوكل على اى محل بتاع بطارايات يكون شغال وعليه سحب
شوف اللى انت عوزة كام امبير وجافة ولا سائلة واديله القديمة وادفع المعلوم وتوكل على الله والامبير الاعلى افضل لو فى تكييف او حسب كتالوج عربيتك

ده بالظبط اللى عملته غيرت السائلة55 امبير (وكانت شغالة برضه -بس مش عارف نوعها ايه) بواحدة جافة 70 عشان عملت حساب التكييف برضه ودفعت 380 جندى (البطارية نوعها سوبريم او سباركو مش فاكر بالظبط وصناعة كورى تقريبا او ماليزى
انا عارف انى ما اديتلكش معلومة مفيدة لكن بقولك كده عشان تتوكل على الله من غير وجع دماغ وحيرة
والحمد لله من ساعتها شايل البطارية من حسابات اى عطل الكلام ده كان فى شهر 2 اللى فات وبتابع معاه كل شهرين ولا حاجه عشان الضمان
وسلامتة دماغك

صلى على رسول الله
---------------------