العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 22-01-2011, 08:46 PM
booooy booooy غير متواجد حالياً

booooy will become famous soon enough
افتراضي رد: لوجانتي الجميله حد دلعها زي ما انا دلعتها (موضوع للناس المميزه)

تسلم يا باشا
قديم 22-01-2011, 08:53 PM
الصورة الرمزية pointer
pointer pointer غير متواجد حالياً

مشرف فولكس و رينو
هواياتي: كتير اوي

pointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة booooy مشاهدة المشاركة

تسلم يا باشا
تسلم يا كبير
ايه يا جماعه ده , هو اللوجان اصحبها هملنها كدا
ده انا اللي عمال ادلع واروشن لوحدي هنا
فين الناس الكريمه السخيه اللي ما بتستخسرش في لوجي حاجه
بس اوعوا حد بقول دانا جبت لها موتور لودر اه ههه مافيناش من فشر هنا

اكتب ان شاء ولا تكتب انشاء , بارك فيكم

teto2005 سابقاً
اعتزار عن التاخير في الرد و المتابعه
ادعوا لوالدتي بالرحمه و لوالدي بالشفاء
قديم 14-02-2011, 02:58 PM
الروش وبس الروش وبس غير متواجد حالياً

الروش وبس is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pointer مشاهدة المشاركة

ده جهاز جديد مش وحده رفع عاديه
لا دي فيها كمان وان تاتش يعني الغلق بلمسه واحده اي والله
زي البي ام كدا ودي تمنها لبيت حضرتك بحوالي 500 جنيه بجماركها بتخلصها الجمركي ببابا غنوجها بكله طبعا ده لو معاك فيزا واراميكس او دي اتش ال

و الجي باذن الله احلي

انت مش شايف ان دى غالية شوية

Auto Dimming Mirror

دي برضو من الحجات اللي مش موجوده في مصر انما ايه تحفه تحفه بجد
دي مرايا بس مش اي مرايا دي بتغمق لوحدها لو حد قلب وراك او علي النور و بكدا تمنع العمي المؤقت اللي بيسببه الناس ال ***** اللي بيعلوا النور داخل المدن او استهبال
المرايا دي بتكلف لغايه البيت 560 جنبه
بس والله تحفه

انا جبت المرايا دى بس هي مش مرايا عادية دى فيها بلوتوث و جى بى اس وكاميرا خلفية و تاتش و ممكن تتصل منها على طول وفيها حاجات كتير و كل دا ب 500 جنية بس من غير التركيب

ده MP3 تاتش اسكرين و مميزات اخري كتير و فيه منه انواع من 1400 جنيه لغايه 2700 و السعر تقريبي يعني ما تخدوش عليه

و اللذيذ اللي فيه ان الشاشه بتتسحب جوه الكاسيت و بتخرج منه اوتوماتيك و سينجل دين يعني تركب علي الوجان علي طول

انا ماجبتوش لكن وضعته للافاده

انا بقى نفسى اجيب الكاست دا هتجنن علية بس ممكن اركب علية العدة بتاعت الصوت اللى عندى انا جايب 4 سماعات 400 وات و صب - بازوكا 1400 وات

بالنسبة لى كمان

جبت زينون بس للاسف كورى اللى هو ال هيد و معاة ضمان 6 شهور

لسة بقى عايز جانت سبور يكون كويس 15 برضة علشان عرفت ان كل لما تكبر الجانت يقل السرعة القصوى و انا من الناس اللى بتمشى على 160 - 180 و مش عايز اضغط اوى على العربية لان هى لسة عاملة 7000 قريب

و جبت برفان شيك اوى مناسب للون العربية بما انة نبيتى جبت لة برفان برائحة الفراولة تحفة
قديم 17-02-2011, 03:35 AM
الصورة الرمزية pointer
pointer pointer غير متواجد حالياً

مشرف فولكس و رينو
هواياتي: كتير اوي

pointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الروش وبس مشاهدة المشاركة

انت مش شايف ان دى غالية شوية

لا والله انت لو متعود علي الوان تاتش هتحس بالموضوع ده كانك متعود علي اوير لس انتري بالضبط

انا جبت المرايا دى بس هي مش مرايا عادية دى فيها بلوتوث و جى بى اس وكاميرا خلفية و تاتش و ممكن تتصل منها على طول وفيها حاجات كتير و كل دا ب 500 جنية بس من غير التركيب
لا يا باشا دي مختلفه عن دي
دي فيها امكانيات اوديو و بلوتوث وكدا و دي ذاتيه الاعتلم شوف الفيديو كدا و هو بيجرب المرايا

[SIZE5]انا بقى نفسى اجيب الكاست دا هتجنن علية بس ممكن اركب علية العدة بتاعت الصوت اللى عندى انا جايب 4 سماعات 400 وات و صب - بازوكا 1400 وات[/SIZE]
الكاسيت اللي ب 1200 و التاني كلاريون موجود في اللولو في مدينه نصر اخر شارع يوسف عباس و مبروك مقدما

و جبت برفان شيك اوى مناسب للون العربية بما انة نبيتى جبت لة برفان برائحة الفراولة تحفة
يا عني علي الدلع

اكتب ان شاء ولا تكتب انشاء , بارك فيكم

teto2005 سابقاً
اعتزار عن التاخير في الرد و المتابعه
ادعوا لوالدتي بالرحمه و لوالدي بالشفاء

التعديل الأخير تم بواسطة pointer ; 17-02-2011 الساعة 03:45 AM
قديم 19-02-2011, 08:24 PM
amrzaky99 amrzaky99 غير متواجد حالياً

amrzaky99 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الروش وبس مشاهدة المشاركة

ممكن اعرف انت جبت المرايا دى منين؟

الكلمات الدليلية
انزار, تركيب, جهاز, رينو, وان تاتش, وحده, كاوتش, رينو لوجان, اكسسوارات السيارات, كماليات السيارت, ضغط الاطارات