العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 30-08-2011, 03:55 AM
الصورة الرمزية Elsebily
Elsebily Elsebily غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Communication engineer
هواياتي: Playstation 3

Elsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud of
افتراضي رد: انا حجزت SFV 2011

مش عارف بس انا من رابطة اللي بيخافوا من الصيني عامة ان شاء الله الموديل ده اكيد هيكون افضل وممكن يكونو تلافو فيه اخطاء اللي فات وان شاء الله ربنا يباركلك فيها ويكفيك شرها بس ياريت تنقلنا تجربتك معاها لما تركبها ان شاء الله
قديم 04-09-2011, 11:32 AM
amr rady amr rady غير متواجد حالياً

amr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura about

ياريت اعرف انت جبتها منين او حجزها من اي معرض او توكيل للاني انا مش لقيها وعاوز اشتريها ياريت الرد وربنا يبارك فيها
قديم 04-09-2011, 03:35 PM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

الى كان يميز الجالينا انها تجميع صينى واعتقد انى سمعت اشاعة بانشاء مصنع ليهم فى السخنة للتجميع والله اعلم

geologist the best
قديم 18-09-2011, 06:13 PM
الصورة الرمزية elalfy1000
elalfy1000 elalfy1000 غير متواجد حالياً

elalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fineart607 مشاهدة المشاركة

الى كان يميز الجالينا انها تجميع صينى واعتقد انى سمعت اشاعة بانشاء مصنع ليهم فى السخنة للتجميع والله اعلم
تقدر تعرف الفرق بين الأستيراد والمحلى من فاتورة الشراء
المحلى يباع بفاتورة
المستورد لابد من وجود افراج جمركي
قديم 20-09-2011, 04:57 PM
الصورة الرمزية خطوه لأعلى
خطوه لأعلى خطوه لأعلى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Writer & Editor

خطوه لأعلى is a jewel in the roughخطوه لأعلى is a jewel in the roughخطوه لأعلى is a jewel in the rough

الف مبروك وهى عربية شيك فعلا وبرليانس عمت اسم فى مصر بسرعة

بس انا سمعت ان مفيش fvs جديد عشان الاستيراد واقف
ولو فى قولى حجزتها منين ؟ واسعارها واماكنياتها