العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 24-11-2010, 01:38 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي )

على فكره يا جماعه : احنا كلنا ان شاء الله حانتجمع محبة فى الله ولله . ودا هدف رئيسى للمنتدى . وهو ربط الناس مع بعضهم برباط محبه ومشاركه فى الأفكار والمشاعر .
وانا من رأيى اننا نخف على أخونا الأستاذ هشام عشان مايزعلش مننا . ومش مشكله يا استاذ محمد الخروف المشوى المره دى . خليها لمره تانيه . ههههههههههههههههه
انا باهزر طبعا يا جماعه . بس فعلا اهم من اى شيئ هو تجمعنا وارتباطنا مع بعضنا .
ومره تانيه وتالته ورابعه وعشرين باقول للأستاذ هشام مليون شكرا على مبادرته ودعوته للتجمع دا .

Saif El Deen

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 25-11-2010 الساعة 04:58 AM سبب آخر: تم تعديل كلمه انشاء الي ان شاء الله لاختلاف المعني برجاء من العضو مراعاه الدقه
قديم 24-11-2010, 01:52 AM
الصورة الرمزية محمد زكي
محمد زكي محمد زكي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مؤلف مسرحي
هواياتي: التمثيل والاخراج المسرحي

محمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really nice

لا ميغركش الرفع ده ملوش علاقه بحب الواحد للاكل هو اكيد مش هبقي زي كورسير بس يعني بردو الاكل يحلي مع الناس الحلوه

قديم 24-11-2010, 01:59 AM
الصورة الرمزية محمد زكي
محمد زكي محمد زكي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مؤلف مسرحي
هواياتي: التمثيل والاخراج المسرحي

محمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

على فكره يا جماعه : احنا كلنا انشاء الله حانتجمع محبة فى الله ولله . ودا هدف رئيسى للمنتدى . وهو ربط الناس مع بعضهم برباط محبه ومشاركه فى الأفكار والمشاعر .
وانا من رأيى اننا نخف على أخونا الأستاذ هشام عشان مايزعلش مننا . ومش مشكله يا استاذ محمد الخروف المشوى المره دى . خليها لمره تانيه . ههههههههههههههههه
انا باهزر طبعا يا جماعه . بس فعلا اهم من اى شيئ هو تجمعنا وارتباطنا مع بعضنا .
ومره تانيه وتالته ورابعه وعشرين باقول للأستاذ هشام مليون شكرا على مبادرته ودعوته للتجمع دا .
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههه
لا متقلقش يا استاذ سيف مهو موضوع الخروف ده مش المره دي احنا المره دي هنكتفي اننا نتشرف ونقعد مع بهي بك بس ونخلي موضوع الخروف ده المره الي بعديها

قديم 24-11-2010, 02:55 AM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد زكي مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههه
لا متقلقش يا استاذ سيف مهو موضوع الخروف ده مش المره دي احنا المره دي هنكتفي اننا نتشرف ونقعد مع بهي بك بس ونخلي موضوع الخروف ده المره الي بعديها
ليه كده ي محمد دا انا كنت ناوي اجيب الشواية معايا بس على العموم ملحوقة المرة الجاية

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 24-11-2010, 03:09 AM
الصورة الرمزية Nour_peugeot
Nour_peugeot Nour_peugeot غير متواجد حالياً

Nour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond repute

انا شايف ريحه اكل هو جاي من هنا ؟؟؟؟؟؟

و سامع اسم اوتوكروس في حد نازل فارس ل فارس في ارض المعركه ؟؟ ههههههههههههههههه

وحشتوني اووووووووي بجد و 90 % جاي علي الساعه 2 بس اخلص الشغل الورايا بس

و نمرتي اهي 0122687675

بس استفسار صغير مش هيبقي في مشكله من الدخول من البوبات ؟؟

my peugeot 306 gti6