العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 01-08-2010, 07:18 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: اول موضوع مفيد اعمله ههههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MineGraph مشاهدة المشاركة

جميل الموضوع ده

خالد إبراهيم (أبو مريم)

شغال محاسب في جهاز القاهرة الجديدة بقالي 5 سنين

و بعد الظهر مصمم جرافيك كنت شغال في مطبعة لكن دلوقت شغال مع نفسي و إن شاء الله ربنا يكرم و نفتح مكتب لينا

اهلا بيك يا استاذ خالد وتشرفت بمعرفة حضرتك وربنا يخليلك بنتك مريم ويطرحلك فيها البركة وربنا يكرمك ان شاء الله ويكون عندك شركة كبيرة وتبقي رجل اعمال اد الدنيا
قديم 01-08-2010, 11:03 AM
lion lion غير متواجد حالياً

lion is on a distinguished road

شكرا ليك ياأستاذأحمد علىإهتمامك وعلى مجهودك الرائع وربنا يجازيك خير
أنا إسمي / محمد فرج ، كيميائي بالشركة العامة للبترول بمدينة نصر
واتمنى يبقى في تواصل بيننا دايما
قديم 01-08-2010, 11:53 AM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

السلام عليكم
شكرا ليك على الفكرة الرائعة يا استاذ احمد
الناس اللي اتظلمت او لسه مستقبلها مش باين ثقوا تماما ان كل شيء مكتوب عند المولى عزوجل وان مفيش حد هياخد اكتر من رزقه المكتوب له لكن المطلوب السعي بدون توقف لانك لو توقفت يبقى تخاذلت مع نفسك ، والدناي ما هي الا دار شقاء واذكركم ونفسي بالآية
بسم الله الرحمن الرحيم
ولقد خلقنا الانسان في كبد
صدق الله العظيم

اخي احمد بهلول لابد ان تكون فخورا بتخصصك لانه الأمل الوحيد لمصر ، مصر دولة زراعية في المقام الأول حتى وان اهملت حكومتنا الرشيدة الزراعة ، اما عن الناس فهم يكرهون الكلية بسبب الدراسة باللاتينية فيها وهو امر شاق علينا نظرا لأننا من البداية غير مؤسسين في علوم اللغة العربية او الاجنبية من البداية فما بالنا باللاتينية التي هي اصعب من الانجليزية والفرنسية
وانا عن نفسي في يوم من الأيام كان حلمي الكبير الذي ذهب مع الريح هو استصلاح ارض زراعية في الصحراء ، والحمد لله على كل شيء
وانا اضم صوتي لصوت أستاذ خالد خليفه في افادتنا جميعا بمصادر ومواقع خدمات زراعية

اما عن نفسي
الأسم : محمد أحمد علي
السن : 31 سنة
الحالة الاجتماعية : اعزب والحمد لله ( مش ناوي اتجوز من كتر الهم اللي بشوفه في عيون المتزوجين )
الدراسة على الترتيب ( تريبة نوعية - دبلومات تمهيدي في الصحة النفسية والتربية الخاصة- ماجستير الصحة النفسية - حاليا دكتوراه الصحة النفسية ، بالاضافة لبعض الدورات المتخصصة في مجالي )
مجال العمل : عملت في اكثر من مجال والحمد لله تركت اغلبهم بسبب النصب وانعدام الضمائر ولكن المجال الاساسي ذوي الاحتياجات الخاصة ( برامج تدريبية - ارشاد اسري - تقييم - متابعه ....... إلخ كل ما يخص الطفولة ومراحل النمو لدى الأطفال ومشكلاتهم بالاضافة لبعض برامج الارشاد للكبار ) مجال ممتع بكل ما تحمل الكلمة من معنى
ومش عاوز اقول انا تحت امركم في اي حاجة لأني فعلا اكتر واحد في الدنيا يتمنى انه يبطل شغل من الصبح من كتر اللي بشوفه بقول يارب ما تكتب حاجة منها على حد بس اسلوب حاتنا وابتلائات المولى عزوجل لينا نعمل فهيا ايه غير الصبر والدعاء

مكان العمل : اكثر من مكان تدريبي ، بالاضافة لمحاضر في بعض المراكز المتخصصة في منح الدورات المعدة لذلك
قديم 01-08-2010, 12:03 PM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute

شكرا يا قرصان على الموضوع الجميل ده
وارجو من الادارة تغيير عنوان الموضوع باسم مناسب لمضمون الموضوع حتى يسهل لكل منا البحث عنه .
كما ارجو من كل الساده الاعضاء ان يتم كتابه هذه البيانات فى الملف الخاص بكل عضو .

احييكم جميعا واتمنى لكم دوام التوفيق .

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا
قديم 01-08-2010, 12:05 PM
الصورة الرمزية kimo_kf
kimo_kf kimo_kf غير متواجد حالياً

kimo_kf is on a distinguished road

بسم الله

أنا أخوكم / محمد يحيى