العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 16-08-2008, 04:44 PM
الصورة الرمزية Semsem999999
Semsem999999 Semsem999999 غير متواجد حالياً

Semsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طيب ايه رأيك؟؟؟؟

أنا كمان موافق وبقترح نخلي المقابلة في الدوحة بقطر ptmnlo123per170صدقوني قريبة جدا كلها ساعتين ونص يعني زي إسكندرية بالضبط

يالله يا رجاله مستنيكوا وقولوي معاد الوصول علشان أستناكواptmnlo123per171pt mnlo123per171

قديم 16-08-2008, 08:46 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Semsem999999 مشاهدة المشاركة

أنا كمان موافق وبقترح نخلي المقابلة في الدوحة بقطر ptmnlo123per170صدقوني قريبة جدا كلها ساعتين ونص يعني زي إسكندرية بالضبط

يالله يا رجاله مستنيكوا وقولوي معاد الوصول علشان أستناكواptmnlo123per171pt mnlo123per171
وانا موافق بس مستنى منك التأشيره وهتلاقينى عندك طوالىptmnlo123per145ptmnl o123per145

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

قديم 17-08-2008, 03:54 PM

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute

يا جماعه انا بقترح ميعاد المقابله يبقى يوم التلات اللى جاى؟؟؟
يا ريت اللى هيقدر يجى يأكد واللى مش هيقدر يأكد انه مش جاى
الميعاد هيبقى بعد الساعه 6ونص
يعنى ممكن نخليه 7
المكان يا ريت نتشاور يبقى فين
ارجو سرعه الرد

قديم 17-08-2008, 09:22 PM
الصورة الرمزية taha_elgazzar
taha_elgazzar taha_elgazzar غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس ميكانيكا
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا
هواياتي: لعب كرة القدم

taha_elgazzar will become famous soon enoughtaha_elgazzar will become famous soon enough

ptmnlo123per15انا موافق بس ممكن نخلى الميعاد الساعة 5:00 يعنى علشان لو حد من اخونا اللى خارج القاهرة ptmnlo123per179حب يجى يلحق يروح

وياريت يكون مكان المقابلة مكان عام وينفع الواحد يركن فيه عربيته ؟ يعنى محدش يقولى وسط البلدptmnlo123per184

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ
إذا كانت الدنيا بحر من الهموم********فسر فيها بقارب من الصبر

ptmnlo123per1120
قديم 17-08-2008, 09:40 PM

استاذ طه انا سعيد بأن حضرتك تكون اول واحد تأكد على حضورك للمقابله
لكن موضوع تحديد الميعاد بعد الساعه 6 ده تم اختياره لانى معتقدش انه فى حد من خارج القاهره هيجى ده اولا
ثانيا الساعه 6 عشان اى حد فى شغل خاص المفروض يكون خلص شغله
ثالثا محدش هينزل قبل 6 حتى لو فاضى بسبب الحر الفظيع اليومين دول
وبالنسبه للمكان انا بقترح انه يكون فى جامعه الدول العربيه فى ساحه مسجد مصطفى محمود المكان هناك واسع وممكن نركن براحتنا وفى نفس الوقت فى وسط المهندسين
وانا اول واحد بأكد ان شاء الله على الحضور
بوب الجامد(إسلام)
0125923242