العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 16-10-2010, 01:59 PM
الصورة الرمزية Komy
Komy Komy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الشركة المصرية لنقل الكهرباء
هواياتي: العربيات

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لو انت من طنطا أو من الغربية عموما .. اتفضل

فعلا يا جماعة انا كنت مبسوط جدا إمبارح لانن فعلا اتعرفنا بناس تماااااااااااااااااااااام والله بجد مش بكرر كلام و خلاص رغم ان الدنيا طلعت صغيرة وعلى فكرة ان محتار نسمى مقابلة امبارح إيه: ( الدنيا صغيرة ولا إسفنكس ) إختاروا معايا.

وانشاء الله تكون المقابلة الجاية قريبة , و خالص سلامى للحاضر الغائب محمد كمال اللى اسعدنا بتليفونه إمبارح.

سلامى للكل

Komy
قديم 16-10-2010, 08:26 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

ربنا يخليك يا استاذ احمد يا كومى و يا ريت تبعت لى رقم تليفونك
انا والله كنت عاوز اكلمكم و اسلم عليكم واحد واحد بس (سر سفنكس ) اللى انا معرفهوش لحد دلوقتى شكله كان مأثر على حازم خضر
و يا رب تكون المقابلة دى هى البداية للقاءات و تعارفات تانية كتير بين احبائى اعضاء المنتدى

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 16-10-2010, 08:27 PM
الصورة الرمزية bmkbmk

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMEDLADA مشاهدة المشاركة

أحب اشكر كل الناس الى جت المقابله النهارده
و طبعا أولهم محمد كمال صاحب الفكره الى ان شاء الله نشوفه المقابله الجايه.
و حازم خضر الى نورنا فى طنطا النهارده على الرغم من تأخيره لكن هو بجد من الناس المحترمين والظراف و أنا اتشرفت بمعرفته.
و عائله اسبيرانزا ..ابو الاسعاد وشادى
و احمد الكومى و ابو مازن و د/عمر
اتمنا نتجمع تانى انشاء الله
ربنا يكرمك يا باشا ,, الف الف شكر ليك و يا رب اقابل حضرتك و حضراتكم جميعا على خير فى اقرب فرصة ان شاء الله

قديم 16-10-2010, 09:26 PM
الصورة الرمزية Abu_mazen
Abu_mazen Abu_mazen غير متواجد حالياً
من انا؟: أمجد الكيال
التخصص العملى: Management Information Systems
هواياتي: الكمبيوتر والقراءة والسيارات

Abu_mazen has a spectacular aura aboutAbu_mazen has a spectacular aura about

الى الجندي المجهول فى موقعة مصر موتورز طنطا الجمعة 16/10/2010 الاستاذ/ محمد كمال احب ان اوجه كلمة حق لك من خلال متابعتي لموضوع المقابلة فقد كنت فعلا الجندى المجهول الذى ساهمت في تنظيم المقابلة من البداية أى انك ساهمت فى وضع حجر الاساس للفكرة وساعدتنا فى التعرف على أحلى شباب وقضاء وقت جميل ممتع مع الاخوة وزادت بمكالمتك الرقيقة للاستاذ حازم خضر 0
شكراً وجزاك الله خيراً ونتمنى ان نتقابل جميعاً إن شاء الرحمن على خير ومحبة فى أقرب فرصة
قديم 16-10-2010, 11:53 PM
الصورة الرمزية bmkbmk

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abu_mazen مشاهدة المشاركة

الى الجندي المجهول فى موقعة مصر موتورز طنطا الجمعة 16/10/2010 الاستاذ/ محمد كمال احب ان اوجه كلمة حق لك من خلال متابعتي لموضوع المقابلة فقد كنت فعلا الجندى المجهول الذى ساهمت في تنظيم المقابلة من البداية أى انك ساهمت فى وضع حجر الاساس للفكرة وساعدتنا فى التعرف على أحلى شباب وقضاء وقت جميل ممتع مع الاخوة وزادت بمكالمتك الرقيقة للاستاذ حازم خضر 0
شكراً وجزاك الله خيراً ونتمنى ان نتقابل جميعاً إن شاء الرحمن على خير ومحبة فى أقرب فرصة
ربنا يخليك يا باشا والله كلك ذوق
و جوزيتم خيرا جميعا ان شاء الله و بجد والله انا اللى نفسى اقابل حضراتكم و اتعرف عليكم واحد واحد
و انا والله لو فى طنطا كنت هتلاقينى اول واحد مستنيكم ... بس الظروف بقى و البركة فى حضراتكم و فى استاذ حازم خضر اللى نظم المقابلة فى طنطا

و الى لقاء قريب بإذن المولى عز و جل

بس و النبى نفسى اعرف ايه سر سفنكس ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟