العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 11-02-2011, 10:17 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فرحت ولا

فرحت لرحيله المهين
فرحت للتخلص منه
فرحت لفرحة الشعب كله
فرحت لسقوط التزوير و الطغيان
فرحت لان كل ده حصل بدون اراقة دم مصري واحد
لله الحمد و المنه
و حزين لانني اعتقد انه لن يحاكم
حزين لانني اعتقد اننا لن نسترد ال 300 مليار اللي مبارك و رجالته نهبوهم من مال البلد
و لو المال ده رجع انا مش عايز المليون بتاعي انا عايز ال 300 مليار دول يندفع بيهم الدين العام الذي يقارب ال 600 مليار في عهد مبارك علشان تبقى مصر حرة ذات قرار حر و لا ترزخ تحت سلطات البنك الدولي بدعوى جدولة الديون
قديم 11-02-2011, 10:22 PM
الصورة الرمزية اسما
اسما اسما غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرية اعشق وطنى الحبيب
التخصص العملى: تجارة
هواياتي: الرسم وكتابة الشعر التلقائي واعشق كل شىء جميل

اسما is a jewel in the roughاسما is a jewel in the roughاسما is a jewel in the rough

يارب ضاقت بيا الدنيا واغلقت امامى الابواب اتلفت عن يمينى اجد مجرد احلام وعلى يسارى اجد خوف واوهام ولكن كلي امل ورجاء فيك ياعزيز يارحيم ياتواب
قديم 11-02-2011, 10:28 PM
sherif_taher sherif_taher غير متواجد حالياً
من انا؟: B7B el 3rbyat gedan.....
التخصص العملى: talb fe kolyet el teb
هواياتي: el 2rya...el kora....we akeed el 3rbyat...

sherif_taher is a jewel in the roughsherif_taher is a jewel in the roughsherif_taher is a jewel in the roughsherif_taher is a jewel in the rough

فرحان لسقوط النظام الفاسد
ز علان على مبارك الشخص...
قديم 11-02-2011, 10:31 PM
@واحد من الناس@ @واحد من الناس@ غير متواجد حالياً

@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute

طبعا فرحان جدا جدا جدا وده راجع لعدة أسباب أهمها إن الشهداء دول ربنا اللى بيجيب حقهم والأهم إن أنا بقيت أقدر أرفع راسى فى كل بلاد العالم وأقدر أقول إن أنا بجد مصرى وأنا عارف إن البلد لسه مستقرتش وإن الامور مش هتهدا دلوقتى ولكنى أثق فى الجيش المصرى وفى قيادته الحكيمة وأنها لن تذهب بها إلى الجحيم كما فعل مبارك وحاشيته اللعينة

أنا أحترم كل من يخالفنى فى وجهة نظرى وأقول له دمت بود وأمان وإطمئنان والأيام بيننا

مـثل صيـنـي يقول :

" إذا مــات الـسـيـد فـأقـتــل حـتـى كـلبــه
لأنــه لــن يــكـون وفيـا لـغير سـيـده الأول "

تحياتي

@ واحد من الناس @

قديم 11-02-2011, 10:37 PM
الصورة الرمزية اسما
اسما اسما غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرية اعشق وطنى الحبيب
التخصص العملى: تجارة
هواياتي: الرسم وكتابة الشعر التلقائي واعشق كل شىء جميل

اسما is a jewel in the roughاسما is a jewel in the roughاسما is a jewel in the rough

علمتني الحياة ان ابكى وحيدة لكى لا اسبب الحزن لمن حولى وان اتألم شكواي على اوراقى واحتفظ بها لنفسى ولا اريد تعليق