العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام

منتدى الصيانة العام أى مشكلة فنية تواجهك ضعها هنا

قديم 28-02-2013, 09:09 AM
الصورة الرمزية zeko1915
zeko1915 zeko1915 غير متواجد حالياً

zeko1915 is on a distinguished road
افتراضي رد: سعدونى بجد عشان هموت من الرعب

انا عملت المحضر
بس انا عندى مشلكه المنطقه الى انا ساكن فيها مفهاش جراج تقريبا ومش عارف اعمل ايه ؟
تانى حاجه جهاز الانذار انا تايه فى الانواع بتعتوه ومش عارف اجيب انهى واحد انا عايز واحد العربيه متشتغلش الا لما افتح بالرموت بيفصل الكهربه بتاعت العربيه يعنى ؟؟
ممكن تسعدونى بو سمحت فى الموضوع ده ...
قديم 28-02-2013, 10:07 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
رأى رد: سعدونى بجد عشان هموت من الرعب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zeko1915 مشاهدة المشاركة

انا عملت المحضر

بس انا عندى مشلكه المنطقه الى انا ساكن فيها مفهاش جراج تقريبا ومش عارف اعمل ايه ؟
تانى حاجه جهاز الانذار انا تايه فى الانواع بتعتوه ومش عارف اجيب انهى واحد انا عايز واحد العربيه متشتغلش الا لما افتح بالرموت بيفصل الكهربه بتاعت العربيه يعنى ؟؟

بص يا أستاذنا محدش بيركب كتاوت فصل العربية مع الإنزار لأن الكل بيخاف من التوكيل والكلام ده

الأفضل تركب ايموبيلايزر فى التوكيل وانزار
او تروح لمحلات أدريان تركب سيستم كامل هناك أحسن

هتلاقى فى شارع دمشق عند السجان حاجات كويسة برضو

حل تانى كمان ببلاش
مفتاح فصل لطرنبة البنزين وتركبه فى شنطة العربية فى مكان مخفى

عصاية الدركسيون فى القايم مع عصاية تانية للدواسات كل ده بيعطل الحرامى وفى الآخر تكون العربية مفصولة بنزين اساسا
قديم 28-02-2013, 10:08 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
رأى رد: سعدونى بجد عشان هموت من الرعب

انا عملت المحضر
مفتاح فصل لطرنبة البنزين وتركبه فى مكان مخفى فى شنطة العربية
وعصاية الدركسيون والفتيس والدواسات