العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 18-09-2009, 08:36 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شرطة الكويت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

انا لو مكانك ولقيت عربية الشرطة اللى ورايا شكلها كده هركن على جمب واقف واديلة الرخص وانزل اتصور جمب العربية

لكن لو بالانفينتى الاف اكس ههدى واطلع فوق الرصيف وامشى مع الاتجاه العكسى وادعى ان اليوترن الجاى يكون بعد 10 كيلو ptmnlo123per1147
والله كلامك صح يا باشا .. لازم الواحد يتصور جنبها

و يا ريت الانفينتى كانت معايا على طول دى بتاعت واحد صاحبى و انا كنت بعمل لها تست درايف بس

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 18-09-2009, 09:16 PM
الصورة الرمزية Ahmed_lol2007
Ahmed_lol2007 Ahmed_lol2007 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق المغامرة
التخصص العملى: طالب أكاديمى
هواياتي: صيد الأسماك وقيادة السيارات

Ahmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond repute

جامدة أوى
فين الحاجات دى عندنا

إنا لله وإنا إليه راجعون
(يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً)
لن أنساك أبدا
رحمك الله يا أخى (خالد خليفة)
أرجو منكم قراءة الفاتحة
قديم 19-09-2009, 05:29 AM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

ربنا يستر علينا يا معلم ... الحمد لله ان الواحد بطل تهور ... انا زمان كنت على طول عاوز اقفل العداد .. دلوقتى خلاص بقى اخرى 140 او 150 ... و انا اساسا اول ما شفت الدوريات الدودج دى اتخضيت و طاردت واحد صاحبى قبل كدة كان طاير على 200 عى طريق الفحاحيل الساعة 3 الفجر و فجآه لقى المعلم ده فى قفاه من حيث لا يدرى و بيقوله (اصفط على اليمين) سحب رخصته طبعا ... بس كلام فى سرك ,, صاحبى رجعها بعد يومين بالواسطة
انا مش عارف لو لقيت بوليت 500 بتطاردنى هعمل ايه ,, اكيد مش هحاول اعمل حاجة غير انى اركن على جنب
علي رايك يا كيمو ده حتي الطرق بقت زحمة مش عارف ليه و الجري بتاع زمان ده قل لوحدة. و الدوريات الدودج ده انا بكرها الفلاشر بتاعها جامد بغباء و بيوجعلي عنيا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

انا لو مكانك ولقيت عربية الشرطة اللى ورايا شكلها كده هركن على جمب واقف واديلة الرخص وانزل اتصور جمب العربية

لكن لو بالانفينتى الاف اكس ههدى واطلع فوق الرصيف وامشى مع الاتجاه العكسى وادعى ان اليوترن الجاى يكون بعد 10 كيلو ptmnlo123per1147
انت كده يا ابو نورا عايزة يروح في داهية. السرعة اهي غرامة او سحب رخص و تتقضي لكن طلوع فوق الرصيف و مشي عكس الاتجاة دي فيها سجن او تسفير. و اصلا ال FX دي مش باعت ارصفة اصلا و حتي لو طلعت ما الشرطة عندهم اللاندكروزر و الاكسبدشن و الجمس هيقوموا بالواجب. من الاخر هنا تخليك محترم و مؤدب لان الشرطة هنا عندها امكانيات زي اللي في Need for Speed Most Wanted بالظبط هليكوبتر و حركات الواحد مش قدها يعني زي الشعار اللي علي اللامبورجيني بتاعت قطر (وين تبى تروح)

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven

التعديل الأخير تم بواسطة horas3000 ; 19-09-2009 الساعة 05:32 AM
قديم 19-09-2009, 08:28 AM
الصورة الرمزية Brave Heart
Brave Heart Brave Heart غير متواجد حالياً
من انا؟: أمير مصطفى
التخصص العملى: أستشارى نظم فى قصر العدل الكويت
هواياتي: السيارات وبس

Brave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة horas3000 مشاهدة المشاركة

هههههه عندهم حق
عموما و علي حد علمي الموستنج ده مش الستوك العادية دي البوليت 500 و اكيد انت عارف الرقم ده بيرمز لايه و اصلا هي مش موجوده الا علي الهاي وايز بالذات كام واحد معروف عنهم انهم مغريين و الناس علي طول معدية السرعة عليه. الدوريات العادية هنا بقيت دودج شراجر R/T و لسه فيه كام بي ام 540 من القدام ده غير الكابريس و الكراون فيكتوريا الي هو العادي بتاعهم

الدودج دى نزلت امتى انا كنت فى الكويت اخر مره فى شهر 3 اللى فات بس مشفتش منها خالص
قديم 20-09-2009, 07:16 AM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute

دول نزلوا اول السنة تقربيا
يمكن انت مجتش فرصة عشان تشوفهم

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven