العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع > سوق قطع الغيار

سوق قطع الغيار محلات بيع قطع الغيار جديدة و مستعمله و أسعارها

قديم 29-01-2009, 01:46 AM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute
Angry رد: محتاج المساعده .....بجــــــد

فيـــــــــــــــــــــــ ن الاسعارptmnlo123per111
ماكنش العشم يا شباب مصر موتورز

انا زعلان ptmnlo123per144
قديم 06-02-2009, 10:59 PM
محمد_فراج محمد_فراج غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد فراج
التخصص العملى: مجال البصريات
هواياتي: سباحه وسيارات

محمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these parts
افتراضي رد: محتاج المساعده .....بجــــــد

الحمد لله على انها جت ف العربيه انا ان شاء الرحمن هنزل وسألك ع الحاجه دى وارد عليك بس ع فكره انا من بورسعيد انتظر من رد تانى
قديم 07-02-2009, 12:36 AM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد_فراج مشاهدة المشاركة

الحمد لله على انها جت ف العربيه انا ان شاء الرحمن هنزل وسألك ع الحاجه دى وارد عليك بس ع فكره انا من بورسعيد انتظر من رد تانى
شكرا ياباشا ربنا يخليك
بس اكيد الاسعار في بور سعيد ارخص من هنا في القاهره يعنى
قديم 09-02-2009, 04:27 PM
محمد_فراج محمد_فراج غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد فراج
التخصص العملى: مجال البصريات
هواياتي: سباحه وسيارات

محمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these parts

اه بس ربنا يسهل ولو طلعت ارخص تيجى تشرفنا تجيبها من عندنا بس معلش انا بعتزر استنا عليا كام يوم لان مشغول ف موضوع تجديد الرخصه والملف بتاعى ضايع ف المرور وربنا يستر
قديم 09-02-2009, 06:10 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

ده الموزع والوكيل الرئيسى لقطع غيار نيسان
مودرن موتورز
26 ش المساحة الدقى
13 ش حسين كامل الدقى
37498057 - 33350756
37492701- 37488450 - 37491315

وديه اسماء وتليفونات اشهر تجار قطع الغيار اليابانى مقسمهوملك حسب المناطق بس معرفش عندهم نيسان تحديدا ولا لاء
قزقز فيهم دلوقتى ولو مطلعتش بحاجة اجيبلك غيرهم

معروف
فؤاد حمو 25758223

- التوفيقية
ستاركو
25787571 - 25776163

سيد حامد
25767365

صبور موتورز
25752401

مراد 5772999-5758491

محمد مصطفى
25787093

شبرا
عياد 22036140 - 22036140

حدائق القبة
عطا 26848046

بس ملحوظة مهمة المواضيع باسم محتاج مساعدة وعايز رايك الخ الخ فعلا بتلخبط الواحد ومبيعرفش يتابعها لانة مش عارف الموضوع عن ايه اصلا فنصيحة للجميع ياريت عنوان الموضوع يحتوى على وصفة يعنى ممكن محتاج مساعدة (فى قطع غيار نيسان) مثلا

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش