العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 19-02-2012, 07:26 PM
bebonet bebonet غير متواجد حالياً

bebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond repute
حصرى حصلتلى حكايه غريبه ومن ساعتها وان مقتنع ان السواقه فن وزوق

السلام عليكم
حصلتلى حكايه غريبه من 15 سنه فى امتحان السواقه
وحبيت احكيه لاصحابى فى المنتدى ممكن يفيد اى واحد رايح يطلع رخصة قياده اول مره
والموضوع هو انى رحت انا واخويا عشان امتحن سواقه
وبعدين المهندس كان واقف مع الظابط وقالى اطلع بالعربيه وانا لسه ها ادخل الممر بتاع الامتحان وقعت اول قمع يعنى منتهى الغباء يعنى اى حد هايقول ده مابيعرفش يسوق رحت متقدم ومكمل اكنى موقعتش حاجه وعديت وكان المرور الايام دى شادد جداً فى موضوع الرخص ومقفل مع اى حد حتى الواسطه ماكانتش بتعرف تعمل حاجه وكان ساعتها الناس بتقول (الجنيه غلب الكارنيه ) يعنى الواسطه مش هاتنفع
بس انا ماكنتش جايب واسطه ومعيش غير ربنا واخويا
المهم نزلت من العربيه واديتها لاخويا عشان انا كنت زعلان جداً عشان انا سقطت
فى الاختبار المهندس نده عليا وقالى روح اعدل القمع حلاوة ما انت سقطت
ابتسمت ابتسامه صغيره ورحت عدلت القمع وروحت البيت زعلان جداً عشان هاقعد 3 شهور عدى اسبوعين قلت اروح المرور اشوف ميعاد الاختبار التانى امتى
لاقيتهم بيدونى الرخصه وانا ولا دفعت فلوس ولا جبت واسطه
وعرفت ان المهندس نجحنى عشان انا طلعت زوق ورحت عدلت القمع وانا مبتسم
ومن ساعتها وان مقتنع ان السواقه فن وزوق

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 25-02-2012 الساعة 10:34 AM سبب آخر: اضافة توضيح للعنوان
قديم 19-02-2012, 07:32 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايه غريبه

ربنا كريم ده فضل ربنا
وعلى فكرة الامتحان غبى ومالهوش دعوة بالسواقة ولا عمرنا شفنا كدة فى حياتنا
قديم 19-02-2012, 08:08 PM
bebonet bebonet غير متواجد حالياً

bebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond repute

شكراً على مرورك
قديم 19-02-2012, 08:22 PM
khaled el mekkawy khaled el mekkawy غير متواجد حالياً

khaled el mekkawy will become famous soon enoughkhaled el mekkawy will become famous soon enough

ده عشان انت نيتك كانت صافيه بس
اى حد تانى غيرك كان ضرب البشمهندس ولعنه عيلته كلها D:
قديم 19-02-2012, 08:27 PM
waleed_d82 waleed_d82 غير متواجد حالياً

waleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud of

فعلا فن وزوق مش جسم وعضلات